Oei...Beetje afknapper...

27-02-2010 11:06 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Drie weken geleden heb ik bij het uitgaan een leuke man ontmoet. Telefoonnummers uitgewisseld en een paar keer met elkaar gesmst en gebeld. Vorige week zijn we met z'n 2-en op stap geweest. Het was erg gezellig en aan het einde van de avond hebben we gezoend. Na de 'date' is het contact wat intensiever geworden qua mail, sms en bellen. Ik begin hem steeds leuker te vinden en heb zelfs al wat vlinders in mijn buik...Maar....Gister was ik een avondje met mijn vriendinnen op stap en hij wist hiervan. Hij heeft me de hele avond gesmst... Werd er een beetje moe van. Kwam een beetje wanhopig op mij over

Ben bang dat hij nu al bezitterig is, terwijl we nog niet eens iets hebben... Hoe kan ik dit het beste bespreekbaar maken, zonder hem te kwetsen of af te schrikken?

Groetjes Jubelteen
Gadverdamme! Inderdaad, afknapper eerste klas. Ik zou er meteen mee kappen.
Wist hij dat je uit was met vriendinnen? Eerlijk gezegd zou ik daar ook een beetje kriebelig van worden...kijk, een SMS is leuk, maar de hele avond door?

Ik denk dat je gewoon eerlijk moet zijn hier in en zeggen dat als je eens met vriendinnen uit bent, je geen tijd/zin hebt de hele avond je GSM in de gaten te houden of zeggen dat je deze dan uit hebt.
Waarom niet gelijk gisteravond een SMS teruggestuurd met de mededeling "Fijn dat je aan me denkt, we hebben het hier erg gezellig, ik bel je morgen"?
Gewoon niet reageren op de smsjes en de eerstvolgende keer dat je hem ziet gewoon eerlijk zeggen dat als je uit bent met de meiden geen zin hebt om de hele avond te gaan zitten smssen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat Wuiles zegt dus
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Soms ben ik zo blij dat ik mijn laatste date periode nog had in het pre-mobiele tijdperk!

Elke keer weer hoor ik dit soort berichten.

Ik zou er ook niet goed van worden om de hele tijd ge-smst te worden als ik uit ben.

Daarom neem ik ook meestal geen mobiel mee trouwens.

Heb je die sms-jes wel genegeerd? Want dat zou ik doen. Niet op reageren. Als hij weet dat je met vriendinnen op stap bent moet hij je gewoon met rust laten.
Niet smsen = niet goed, wel smsen = niet goed.

Zo lang je reageert, heeft hij natuurlijk niet in de gaten dat je het niet leuk vindt. Als je de smsen verder genegeerd hebt en hij blijft nog elk half uur smsen, dan is ie wel heel hardleers en hardnekkig.
Tja, ik vraag me af...WAT smste hij? Smstje jij elke keer terug? Dan kan het in alle onschuld zijn gegaan....

Ik kan iig geen oordeel geven als ik niet weet hoe en wat precies... Als jij steeds leuk terug smste, bijv, kan ik me voorstellen dat hij dat ook bleef doen.....
Misschien vindt hij het helemaal niet erg dat je met vriendinnen uit bent, maar is hij bang dat je een andere man ontmoet ofzo. Misschien maakt het hem onzeker dat jullie nog niet echt uitgesproken hebben of jullie nou wel of niet iets hebben.
Nou, je reageerde ook blijkbaar zelf steeds?

Waar ging het over?
Uh,wat is er mis mee met je gsm uitzetten als je uit bent met vriendinnen?Ik vind het behoorlijk irritant als ik gezellig met mijn vriendinnen uit ben,en ieder zit voor zich te smsen of elke 5 minuten hun gsm te controleren op berichten!Zou IK een afknapper vinden.....Ik laat persoonlijk mijn gsm steeds vaker uitstaan...vind als ik bijv in het bos wandel met mijn honden het zéér irritant om gebeld te worden....of geconfronteerd met bellende mensen op de hei!!

Maar goed,dat was je vraag niet,vind het inderdaad een beetje too much overkomen áls hij wist dat je uit was,om je de hele avond te smsen ja!Zou er zeker wat van zeggen....áls je al door wilt gaan met deze meneer......
zeker grote afknapper.Denk je te gaan stappen met vriendinnen wilt hij hele tijd je aandacht.Is voor je vriendinnen ook vervelend en irritant als jij steeds in de weer met je telefoon bent.Praat er over met hem. Dan kom je een heel eind.
quote:Puikeltje schreef op 27 februari 2010 @ 11:23:

Misschien vindt hij het helemaal niet erg dat je met vriendinnen uit bent, maar is hij bang dat je een andere man ontmoet ofzo. Misschien maakt het hem onzeker dat jullie nog niet echt uitgesproken hebben of jullie nou wel of niet iets hebben.

Nou dat is toch sneu, of niet dan? Kom op zeg, we zijn geen kleuters meer.

Dan zal hij nog een lekker leven krijgen met zoveel kerels op deze wereld.
Inderdaad, als ik uit ben, dan heb ik hem meestal op stil of uit staan. Ik heb een collega, die constant smsjes krijgt/stuurt van/aan vriend (relatie loopt niet echt lekker). Maar dan ben je dus in gesprek en met een half oor/oog luistert ze en tegelijkertijd SMSt ze...irritant!
Ik heb niet op zijn sms-jes gereageerd...Maar dat was omdat ik druk bezig was met stappen. Zag het pas toen ik thuis kwam dat hij zoveel had gesmst. Ik schrok er een beetje van eigenlijk. Had ik niet echt achter hem gezocht. Hij lijkt heel stoer en makkelijk, maar hierdoor komt hij erg onzeker over. Er waren een paar smsjes waarin letterlijk stond of ik hem niet zou vergeten en ook iets in de trant van niet op zoek gaan naar een ander...Voel me hierdoor zelfs beledigd..
*proest*

Sorry, maar ik vind dat behoorlijk kansloos.
Oh, oke...zou voor mij te makkelijk zijn. Te onzeker. Jammer. Niet charmant toch?
Jeetje wat een afknapper, zeker als ik dat laatste lees!

Als ie zich nu al zo durft te laten gaan...
Ik heb het een keer gehad met iemand waar ik 1 keer mee had gedate. Hij wist dat hele familie eerste kerstdag bij me zou zijn, DRUK dus! Hij bleeeeeeef maar smsen, en dan van die kwijlerige gedichtjes, hoe blijjjjjjj hij was dat ie me kende, blablabla. Ik vond het gewoon genant wordentov van mn familie, haha, heb de tel toen gewoon op stil gezet, en s avonds toen iedereen weg was even gereageerd. Ik heb trouwens op zn eerste 2 smsjes wel gereageerd, maar daar werd ie alleen maar NOG enthousiaster van.

Overigens kwam ik er later achter dat hij wel meer rare dingen had, maar dat is los hiervan.
Die man is gewoon verliefd.

Wat stellen jullie je aan!
quote:jubelteen schreef op 27 februari 2010 @ 11:30:

Ik heb niet op zijn sms-jes gereageerd...Maar dat was omdat ik druk bezig was met stappen. Zag het pas toen ik thuis kwam dat hij zoveel had gesmst. Ik schrok er een beetje van eigenlijk. Had ik niet echt achter hem gezocht. Hij lijkt heel stoer en makkelijk, maar hierdoor komt hij erg onzeker over. Er waren een paar smsjes waarin letterlijk stond of ik hem niet zou vergeten en ook iets in de trant van niet op zoek gaan naar een ander...Voel me hierdoor zelfs beledigd..

Kappen met die vent vóórdat het echt iets wordt tussen jullie. Als hij nu al zo bezig is, hoe moet dat dan als je een relatie met hem hebt?

Mag je dan niets meer omdat 'meneer' bang is dat je naar een ander kijkt?

Nee hier heb je echt niets aan.
Oei..... nu ik t laatste lees, Jubel...nee, een afkanpper, ronduit!

Hij kan weleens van t jaloerse type zijn! loop maar niet te hard van stapel met hem!
Hij is verliefd op mij...Heeft hij al gezegt...Mijn reactie was nog wat afhoudend en heb gezegd dat ik hem ook wel leuk vond...

Baal ik nu wel van...Hoe kap ik dit verder af? Vind het een beetje zielig..
quote:Puikeltje schreef op 27 februari 2010 @ 11:34:

Die man is gewoon verliefd.

Wat stellen jullie je aan!Nou, of jij leest niet goed: ze opent hier notabene een topic over. Betekent dus dat het haar niet lekker zit. En alleen al hierom denk ik dat het niet goed zit. (en kom op hey, de hele avond blijven smsen zonder reactie is echt hopeloos hoor, ook al ben je verliefd, get a life!).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven