Jongensnamentopic!

28-09-2009 21:25 2768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilá een nieuw deel om jullie namen te spuien!

Het oude deel vinden jullie hier Jongensnamentopic
Ik vond Siem ook erg leuk, maar manlief vindt het geen naam.. :S

Bastiaan staat hoog op de lijst. Hugo is er ook ngo bijgekomen.

Nout en Mart bij mij erg favoriet, maar wederom manlief vindt het niks...

Bram leuk, maar ook erg populair. De rest is het ook niet..sorry!

@ Mamak: Dinand vind ik wel leuk, omdat ik die naam ken natuurlijk. Trestan vind ik niet zo...O en verschillende namen is wel makkelijker hoor!

@ Iniemama, wat voor soort namen vind je vriend wel leuk dan? Misschien is er een tussenweg..:) Vast wel!
pinkeltje; ik vind Hugo echt top erbij!!

en Siem ook! Wat vind je van Naud? Net wat anders dan Nout. anders misschien nog:

Guus, Minke, Teun en ...

Faber, Bas (ik vind bastiaan zo ingewikkeld en lang..bas veel stoerder!), Pelle, Daan, Loek, Aebe, Melle, Freek, Jort.
Vogelnestje, van jouw rijtje vind ik Stand en Duco leuk (helaas vriend Duco niet!)

Kjong! Top dat ik dara nou niet op gekomen ben! En dan als het kind vervelend is het gewoon terror jaap noemen :D

Pinkeltje, ik vind van jouw lijstje Jip en Siem er het beste bij passen. Verder misschien Joep, Giel, Wout of Jurre. Ik ga nog even verder denken voor je.

Mamak,

Ik vind Tristan dan leuker dan Trestan. met Dinand heb ik niet zo veel. maar vind het geen lelijke naam, maar is niet mijn smaak.

Inniemama, wat vind je van Levi, Rico, Milan, Roan? Ga nog even verder denken!
quote:Pinkeltje81 schreef op 23 februari 2010 @ 13:15:

Enfin, de namen van onze kinderen: Guus, Minke en Teun.

We hebben een paar voorkeuren:

Thom dan heb je 2x de T; Teun & Thom. Zou ik minder snel voor kiezen, of je moet het echt heel gaaf vinden

Bastiaan/Bas dan zou ik voor Bas gaan, omdat de andere 3 namen ook kort zijn

Tijn leuk! Maar wel weer een T

Siem erg leuk!

Hugo leuk, maar wel een beetje sjiek/netjes naast Guus & Teun.

Jip erg leuk, past er goed bij

Sebas ik zou dan voor Bas kiezenWat vind je van de naam Bram? Of Niels, Koen, Daan, Kees, Willem, Merijn, Niek, Nouk, Joep, Pelle, Jelle, Jan?
quote:mamak schreef op 23 februari 2010 @ 16:19:

Even een vraagje, wat vinden jullie van Trestan en Dinand?Dinand vind ik mooi. Trestan ken ik niet. Ik zou eerder voor Tristan gaan.
Julen, Mats, Youp,(Joep),Jur,Mees....
Ik vind Trestan nog erger dan Tristan... sorry. Zo'n ingewikkelde naam voor een kindje. Dinand vind ik wel redelijk, maar denk wel meteen aan Kane.
Hallo allemaal!

Wij zijn in verwachting van een zoontje en komen niet uit de keuze voor een naam... We zoeken een naam die niet te popu is.

Zouden jullie eens willen meedenken en de namen in jullie favo volgorde willen zetten met evt commentaar?

Siem

Ties

Eli

Jules

Lou

Sep

Super bedankt!!!
Eli

Jules

Siem (wel heel populair volgens mij?)

Ties (wel heel populair volgens mij?)

Sep

Lou
wat Morrie's motto zegt dus. Volg je gevoel. Dit kunnen wij toch nooit voor jullie beoordelen?
Siem(eens met Morrie, wel populair..)

Eli

Ties

Jules

Sep

Lou
Simon, vind ik persoonlijk mooier, kan je als roepnaam altijd nog Siem gebruiken.
Ik vind de namen alle 5 niet leuk, maar wat maakt dat uit? Jullie zullen toch samen een keuze moeten maken. Passen ze alle 5 bij jullie achternaam?

Het idee van Jala vind ik wel leuk! Simon, maar dan Siem als roepnaam gebruiken.
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Jules

Eli

Lou

Sep

Siem

Ties
Alle namen zijn popu volgens mij....
Ties vind ik leuk, maar is redelijk populair op t moment, dacht ik?? De rest van de namen vind ik niet zo mooi...

Ben me er van bewust dat ik zo je vraag niet beantwoord, maar het zou een willekeurige volgorde worden. Wél met Eli op de laatste plek overigens.
Jules

Ties

Siem (vind Simon veel mooier)

Eli

Sep en Lou vind ik niets.

Wat vind je zelf de mooiste naam?
Zijn dit echt populaire namen? Ik heb geen van allen in mijn omgeving gehoord (bij jonge kinderen).
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Een naam geven is zooo persoonlijk, dat zou ik niet laten afhangen van de mening van forummers. Weet je het echt niet, kijk dan even naar vervelende woorden die erop kunnen rijmen en naar de afkortingen in combinatie met de achternaam. Als ik naar associaties kijk, zou ik niet kiezen voor Sep (zo noemde mijn oma 'dropjes' altijd, dialect volgens mij) en als je een minder voorkomende naam wil, zou ik niet kiezen voor Ties of Siem. Maar zolang in je directe omgeving geen kinderen zijn met deze namen maakt het toch niet echt uit?
Siem, mwah, bekt gewoon niet echt lekker. Siep daarentegen wel.

Eli, voelt niet af

Ties: erg leuke naam!

Jules: ook leuke naam.

Sep: ook leuk, maar echt lekker roepen doet het denk ik niet. Seppe?

Lou: stoer, kort en krachtig,n maar ook oude mannen naam

Ik zou voor Ties of Jules kiezen en het dan af laten hangen van wat voor kindje het is bij de geboorte, meer een Jules of meer een Ties. Maar goed, het is niet mijn kind.

In ieder geval succes!
Hmmmz... Sorry, maar ik vind het een beetje stoffige "oudemannetjes" namen!

Vind zelf Ezra een prachtige jongensnaam; komt niet al te vaak voor.

:-)
Siem Hoort Zaai: " Postboode Zieeemuhn"

Ties Zelfde categorie

Eli Prachtig in het engels (Eelai) maar spuuglelijk in het NL. (Eelie)

Jules Leuk! Als je een engels meisje bent die Julia heet!

Lou Reeds?

September?

/ Misschien moet je zelf een naam uitkiezen ipv het aan een forum te vragen.
@Ann Liv, wij noemden dat dropdrankje altijd Sjep. Is Tilburgs.
Ik vind Sep en Ties populaire namen. Kom ze hier in ieder geval met regelmaat tegen. Maar vooral bij de naam Sep horen leuke kindjes! :-)

Lou vind ik stoer!
Ik vind geen van die namen leuk sorry...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven