Eerste date
vrijdag 26 februari 2010 om 17:00
Hoi dames,
Snel heb ik (man) een eerste dat met iemand die ik een aantal jaren eerder al eens ontmoet heb. we hebben wat gemaild en ik ben nu al bevlogen van haar.
Wat zouden jullie me adviseren, hoe moet ik me gedragen tijdens die date, wat moet ik vooral niet en wat vooral wel doen.
Moet ik het vooral oppervlakkig houden, of diepgaander? Hoe voorzichtig moet ik zijn, of juist niet. Ik snap goed dat het per persoon anders ligt, en hoor toch graag jullie reacties.
Snel heb ik (man) een eerste dat met iemand die ik een aantal jaren eerder al eens ontmoet heb. we hebben wat gemaild en ik ben nu al bevlogen van haar.
Wat zouden jullie me adviseren, hoe moet ik me gedragen tijdens die date, wat moet ik vooral niet en wat vooral wel doen.
Moet ik het vooral oppervlakkig houden, of diepgaander? Hoe voorzichtig moet ik zijn, of juist niet. Ik snap goed dat het per persoon anders ligt, en hoor toch graag jullie reacties.
vrijdag 26 februari 2010 om 17:08
Erop springen nee, maar van een béétje initiatief van manlief hou ik wel. Ik word erg moe van mannen die bij first dates alles wel best lijken te vinden....
´Wat wil je drinken? 'Wat jij neemt'
'Hapje erbij? 'Zeg jij het maar'
En je dan vervolgens verwachtingsvol aankijken en benieuwd zijn naar de rest van het programma van de avond.
´Wat wil je drinken? 'Wat jij neemt'
'Hapje erbij? 'Zeg jij het maar'
En je dan vervolgens verwachtingsvol aankijken en benieuwd zijn naar de rest van het programma van de avond.
vrijdag 26 februari 2010 om 17:23
zaterdag 27 februari 2010 om 14:45
Het kan denk ik helpen om je positieve kanten te laten zien. Niet positieve kanten die je eigenlijk niet hebt, maar gewoon de dingen die je vrienden zouden omschrijven als jouw beste eigenschappen. Liegen heeft geen zin (ze komt er toch wel achter als je heel anders bent) maar jezelf minder leuk neerzetten dan je bent natuurlijk ook niet (besides, is dat ook geen liegen? ;P).
zaterdag 27 februari 2010 om 15:33
ja het is cliche maar jezelf zijn is wel de enieg en de beste optie.
Breng wat gezelligheid mee, stel vragen, toon interesse, vertel niet bij alle vragen die je stelt meteen verhalen over jezelf maar laat ook de ander praten.
Wat mij betreft mag diepgaand wel hoor ik hou daar wel van....eens een apparte diepgaande vraag over hoe iemand ergens over denkt of wat zou je doen als.......kunnen heel veel verder gesprekken uitlokken.
Succes !
Breng wat gezelligheid mee, stel vragen, toon interesse, vertel niet bij alle vragen die je stelt meteen verhalen over jezelf maar laat ook de ander praten.
Wat mij betreft mag diepgaand wel hoor ik hou daar wel van....eens een apparte diepgaande vraag over hoe iemand ergens over denkt of wat zou je doen als.......kunnen heel veel verder gesprekken uitlokken.
Succes !