3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
zaterdag 27 februari 2010 om 21:17
zaterdag 27 februari 2010 om 21:19
zaterdag 27 februari 2010 om 21:20
quote:boogje schreef op 27 februari 2010 @ 21:17:
Ik vind niet dat een relatie een anker nodig heeft..
een relatie moet zich kunnen ontwikkelen en kunnen groeien.. dus daarvoor al helemaal geen anker..
en je moet bij elkaar blijven omdat je bij elkaar wil zijn en niet omdat je een anker aan je been hebt..
vrijheid blijheid..
Helemaal eens!
(al ben ik achteraf wel blij dat ik t huwelijk ben ingeluld ivm financien enzow)
een relatie moet zich kunnen ontwikkelen en kunnen groeien.. dus daarvoor al helemaal geen anker..
en je moet bij elkaar blijven omdat je bij elkaar wil zijn en niet omdat je een anker aan je been hebt..
vrijheid blijheid..
Helemaal eens!
(al ben ik achteraf wel blij dat ik t huwelijk ben ingeluld ivm financien enzow)
zaterdag 27 februari 2010 om 21:20
zaterdag 27 februari 2010 om 21:23
zaterdag 27 februari 2010 om 21:26
quote:boogje schreef op 27 februari 2010 @ 21:17:
vrijheid blijheid..
Ik vind ook niet dat een relatie een anker nódig heeft. En dat anker, dat is nét even iets anders dan een molensteen. Klein interpretatieverschilletje.
Ben het er helemaal mee eens dat je bij elkaar moet blijven omdat je bij elkaar wílt blijven. Sterker nog: dat is het fundament waarop mijn relatie rust. Typisch gevalletje van bindingsangst, ik houd ook van het idee van vrijheid om weg te kunnen lopen.
Maar toch...
Was als de dood hoor, dat het als molensteen zou voelen. Wilde de weken voor ons huwelijk ook alleen maar wegvluchten. Heb zelfs ter geruststelling van mezelf uitgezocht hoe scheiden eigenlijk in z'n werk ging. (Ja, èchte bindingsangst dus. ) Maar toch. Het geeft ook rust dat dit er nu gewoon stáát. Aan de intenties is niets veranderd, maar het heeft wel opeens wortels gekregen. Kan het niet anders uitleggen.
't Hoeft voor jou niets te zijn, maar ik ben zelf dus niet meer zo stellig met roepen dat het niets uitmaakt of niets toevoegt.
vrijheid blijheid..
Ik vind ook niet dat een relatie een anker nódig heeft. En dat anker, dat is nét even iets anders dan een molensteen. Klein interpretatieverschilletje.
Ben het er helemaal mee eens dat je bij elkaar moet blijven omdat je bij elkaar wílt blijven. Sterker nog: dat is het fundament waarop mijn relatie rust. Typisch gevalletje van bindingsangst, ik houd ook van het idee van vrijheid om weg te kunnen lopen.
Maar toch...
Was als de dood hoor, dat het als molensteen zou voelen. Wilde de weken voor ons huwelijk ook alleen maar wegvluchten. Heb zelfs ter geruststelling van mezelf uitgezocht hoe scheiden eigenlijk in z'n werk ging. (Ja, èchte bindingsangst dus. ) Maar toch. Het geeft ook rust dat dit er nu gewoon stáát. Aan de intenties is niets veranderd, maar het heeft wel opeens wortels gekregen. Kan het niet anders uitleggen.
't Hoeft voor jou niets te zijn, maar ik ben zelf dus niet meer zo stellig met roepen dat het niets uitmaakt of niets toevoegt.