Jongensnamentopic!

28-09-2009 21:25 2768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilá een nieuw deel om jullie namen te spuien!

Het oude deel vinden jullie hier Jongensnamentopic
quote:fashionvictim schreef op 27 februari 2010 @ 23:11:

Alleen die Y in de ene naam, die kan me niet bekoren, Suus.

Maar ik wist al hoe ze heetten.

Namenpurist he....;

Ik heb overigens geen spijt maar moet wel zeggen dat ik niet heb nagedacht toen ik de namen koos. Bij de oudste bleek het niet alleen de naam van een president te zijn... en bij de een na oudste en jongste zoon hebben we dezelfde initialen. Ook niet handig, en de Y is niet handig gebleken, ze schrijven zijn naam altijd verkeerd wat ook logisch is want officieel schrijven wij zijn naam verkeerd ;)
quote:louisavuitton schreef op 27 februari 2010 @ 23:13:

die middelste naam vind ik ook mooi eleonora. is zij ook vernoemd (naar bijv. een forummer? )

Nee, naar Arwen, elfenprinses uit In de Ban van de Ring van Tolkien. Daar zijn haar vader en ik helemaal weg van, van die boeken en films. Vandaar.

Fien naar Fien de la Mar (de actrice) en de laatste naar haar oma, mijn moeder dus.
Nee Norre, niet hier op het forum volgens mij

We noemen hem trouwens bijna nooit bij zijn volledige naam en de eerste j is geen dj maar een gewoon een fonetische J
quote:fashionvictim schreef op 27 februari 2010 @ 23:13:

Ik wist dat niet, Eleonora. Vind de namen bij jou passen, maar vind zelf de derde naam het mooist.

Die is ook het mooist, al is mijn Fien wel een echte Fien.

Ja, hoe zeg je dat, dat is moeilijk, ze is gewoon Fien. Past bij haar. Klein, fijn, lief en sterk zeg maar.
weg
Nor! Spil it! Hoe heet jouw kind, en Fash...jouw zoons naam is te bijzonder om niet heel eventjes te noemen :-)
Ik zou willen dat ik namen met jullie kon delen, maar ik heb alleen nog maar kattennamen bedacht.
mooi Nor!
Mooi Norre, vooral de eerste naam.
weg
anoniem_81923 wijzigde dit bericht op 27-02-2010 23:46
Reden: weg
% gewijzigd
Leo, jouw Fien is inderdaad een echte Fien
Melody Damoer (...)
!
knip
Wat dachten jullie van Chaevynn...

Ja...Kevin dus.

Of Naeyyssa...Hoe je het uit moet spreken weet ik niet.
Zijn dat de twee namen van je dochters Nor?
De laatste is volgens mij:

Naajissa
quote:louisavuitton schreef op 27 februari 2010 @ 23:20:Dat hebben wij ook met onze dochter...toen ze haar naam kreeg waren er nog niet zoveel van, nu hebben ze er de eerste letter van hun achternaam bij in de klas.
quote:dangeensuus schreef op 27 februari 2010 @ 23:20:

[...]

eh...hoe dan? De namen zijn allang weer weg.Voor degene onder ons die net hebben opgelet .
quote:eleonora schreef op 27 februari 2010 @ 23:20:

Zijn dat de twee namen van je dochters Nor?

Nee, Leo. Die laatste schoot mij te binnen. Had ik pas gezien. Ik vond het wel lachen als je het hardop zegt. Niet mijn smaak dus.

En ik heb nog een zoon. Die komt zo door...
quote:Enigme schreef op 27 februari 2010 @ 23:20:

Ja... dus.

Of ...Hoe je het uit moet spreken weet ik niet.najiesa?
Ik had mijn dochter Julia willen noemen maar heb dat dus niet gedaan omdat ik geen "Sophie" achtige taferelen wilde.

Nu is het haar derde naam. Als ze haar eerste naam stom vind heeft ze nog twee keuzes over
Die tweede is inderdaad apart Louisavuitton. Welke betekenis heeft haar naam nog meer?

Mijn voornaam was volgens mijn ouders ook best apart. Totdat ik op de middelbare school met twee naamgenoten in de klas zat.
Oh, ja, dat had ik nog niet bedacht, Ann Liv. Maar ik heb zelf een tic met hoe een naam er grafisch uitziet.

Het mooist aan mijn eigen zoons naam vind ik dat het allemaal korte letters zijn, zonder "steeltjes".

En weg weer.
Am Yisrael Chai!
Mijn dochters 2e naam is dezelfde als die van de dochter van Filemon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven