Jongensnamentopic!

28-09-2009 21:25 2768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilá een nieuw deel om jullie namen te spuien!

Het oude deel vinden jullie hier Jongensnamentopic
Ik houd eigenlijk helemaal niet van namen met een engelse klank geloof ik. Vind ik al snel ordi....
Volgens mij is Joachim idd joods.
...
Nou Ann. je bent nu volledig herkenbaar. Ik bedoel hoeveel mensen hebben een vader genaamd Jan?
quote:dangeensuus schreef op 28 februari 2010 @ 00:25:

Joachim duits? Volgens mij is het een Joodse naam maar ik weet het niet zeker.Ik heb in Duitsland gewoond, en daar was het een veel gebruikte naam.
quote:Ann Liv schreef op 28 februari 2010 @ 00:26:

[...]

Mijnes heet Jan. Is mijn anonimiteit nu volledig naar de gallemiezen?Ik googel wel even.....
Bridget d'r spruit heet toch Mees?
quote:Ann Liv schreef op 28 februari 2010 @ 00:26:

[...]

Mijnes heet Jan. Is mijn anonimiteit nu volledig naar de gallemiezen?Nou, ik weet nog steeds niet hoe je echt heet...Of weet iedereen dat hier en ik niet?
Mosterd weer eens....
quote:dangeensuus schreef op 28 februari 2010 @ 00:25:

Joachim duits? Volgens mij is het een Joodse naam maar ik weet het niet zeker.Ja, het is een hebreeuwse naam en betekent "betekend door God".
Am Yisrael Chai!
Als je mijn vaders naam en mijn moeders naam met hun achternaam googlet, kom je volgens mij zelfs bij een ander stel uit.
Ik ben zó blij dat ik mijn kinderen niet vernoemd heb naar ouders of schoonouders....
quote:dangeensuus schreef op 28 februari 2010 @ 00:26:

Fash ik vind River Phoenix juist zo mooi samen ( en het was een bloedmooie jongen)Ja, dat vind ik ook, allebei, maar je kind River noemen klinkt dan weer zo kweetnie.
Am Yisrael Chai!
quote:louisavuitton schreef op 28 februari 2010 @ 00:27:

[...]

Leuk! Heb je ook van die mooie rode tassen van!

Edah is ook best apart trouwens, voor een meisje.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Joaquin ??

Dirk vind ik mooi.
quote:louisavuitton schreef op 28 februari 2010 @ 00:27:

[...]

Nou, ik weet nog steeds niet hoe je echt heet...Of weet iedereen dat hier en ik niet?Nee joh, dat weet niemand. M'n zusjes naam heb ik weggehaald en mijn vaders naam durf ik wel te laten staan. Dapper hè?
Misschien ben jij wel niet wie je denkt dat je bent Ann....

Ik vind Joachim mooi. Net als Noah, Elias, en Jesiah .
Ik moet naar bed.

Schoppen jullie even?

quote:misschicken schreef op 28 februari 2010 @ 00:29:

Ik ben zó blij dat ik mijn kinderen niet vernoemd heb naar ouders of schoonouders....Mijn schoonvader heet Henkjan. (Die naam haal ik zo wel weg voor de herkenbaarheid hoor.)
Ik vind joodse namen ook erg mooi. We hebben nog getwijfeld over ***, maar uiteindelijk hebben we een Jut en een Jul gekregen.
...
quote:Ann Liv schreef op 28 februari 2010 @ 00:30:

[...]

Nee joh, dat weet niemand. M'n zusjes naam heb ik weggehaald en mijn vaders naam durf ik wel te laten staan. Dapper hè?Ik ken wel 2 mensen (allebei familie) met dezelfde naam als je vader. Misschien is jouw vader wel mijn neef? Dat zou wel heeel toevallig zijn....
Mijn eerste keus tot aan de achtste maand ofzo voor mijn zoon was Josiah Elisha of Elisha Josiah, ik kwam er maar niet uit wat ik als eerst zou doen en elke keer als ik overlegde zei iedereen "oh, is het een meisje?"

Allebei nog steeds prachtnamen.
Am Yisrael Chai!
quote:Ann Liv schreef op 28 februari 2010 @ 00:31:

[...]

Mijn schoonvader heet Broer. (Die naam haal ik zo wel weg voor de herkenbaarheid hoor.)

Ha!

MIjn tante heet Zus!
Welterusten snoes!
Tobias vind ik ook leuk.
quote:dangeensuus schreef op 28 februari 2010 @ 00:30:

Misschien ben jij wel niet wie je denkt dat je bent Ann....

Oei... Ga jij me nou naast een ellendige maar desaijn prullenbak ook nog een existentialistisch trauma aanpraten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven