3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
zondag 28 februari 2010 om 02:13
Hey die Peet, jawel.. ik ben er nog.. mag niet gaan slapen van Iry en Q..
en ehm m'n vingers zijn inderdaad niet zo heel dik, maar ze kunnen wel flink opzwellen.. zeker bij een verhit spelletje bowlen..
Iry:.. seks in het massagehok?... .. waar hebben ze zo'n masseur?.. wat voor 'sauna' ben jij naartoe geweest?
en ehm m'n vingers zijn inderdaad niet zo heel dik, maar ze kunnen wel flink opzwellen.. zeker bij een verhit spelletje bowlen..
Iry:.. seks in het massagehok?... .. waar hebben ze zo'n masseur?.. wat voor 'sauna' ben jij naartoe geweest?
zondag 28 februari 2010 om 02:15
zondag 28 februari 2010 om 02:19
zondag 28 februari 2010 om 02:21
quote:qwertu schreef op 28 februari 2010 @ 02:17:
Die gingen eens per maand naar een naakt-sauna?
Yep, maar dit was in Belgie bij een super de luxe trendy hotel met een superdeluxe saunacomplex erbij, niet megagroot maar wel mooi en alles er op en er aan, maar gemend dus.
Vandaar, zij waren daar en zo vertelde ze hadden het hotel op de sauna uitgezocht waren er zeer tevreden over maar gingen dus elke maand naar een bloot sauna.
Die gingen eens per maand naar een naakt-sauna?
Yep, maar dit was in Belgie bij een super de luxe trendy hotel met een superdeluxe saunacomplex erbij, niet megagroot maar wel mooi en alles er op en er aan, maar gemend dus.
Vandaar, zij waren daar en zo vertelde ze hadden het hotel op de sauna uitgezocht waren er zeer tevreden over maar gingen dus elke maand naar een bloot sauna.
zondag 28 februari 2010 om 02:24
quote:qwertu schreef op 28 februari 2010 @ 02:19:
Ik moest me de eerste keer ook over mijn gene heen zetten hoor. Maar het is zó heerlijk dat ik echt niet anders meer wil. Plus dat het gewoon echt om heel andere dingen gaat dan om dat naakt. En iederéén loopt naakt, dus je zou pas echt voor gek lopen als je je bikini aan hield.
Pffff...zou mij niet boeien .
Zou mij dan nog steeds beter voelen MET bikini,hahaha!
Ik moest me de eerste keer ook over mijn gene heen zetten hoor. Maar het is zó heerlijk dat ik echt niet anders meer wil. Plus dat het gewoon echt om heel andere dingen gaat dan om dat naakt. En iederéén loopt naakt, dus je zou pas echt voor gek lopen als je je bikini aan hield.
Pffff...zou mij niet boeien .
Zou mij dan nog steeds beter voelen MET bikini,hahaha!