FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Leuke schoenen allebei!

Mini zwemt een keer in de week, dus dat zal nog wel even duren (bezig vanaf de zomervakantie). Maar ze vindt het nog steeds erg leuk, dus dan is het ook niet zo erg als het nog even duurt

En wat was Schorrie laat terug! Wel heel spannend, zo in het donker, met slapen enz. Vond ik vroeger ook leuk, als mijn ouders ons in het holst van de nacht in de auto hesen om richting Spanje te rijden, en dan in het donker half slapend de gesprekken volgen. Overdag, in de hitte ingeklemd tussen een kudde vervelende zusjes, was het een heel ander verhaal

Nu naar een verjaardag. Gelukkig bij vrienden in de straat hier achter, dus alleen poort uit en hoekje om. Ik kan desnoods rollend naar huis, mocht het uit de hand lopen
Nathje, ik moest echt de verschillen zoeken! Leuke schoenen ook .

Net thuis van verjaardag, kindjes overgeheveld in bed en ze sliepen gelukkig gelijk verder. Schorrie heeft wel een naar hoestje en nu twijfel ik een beetje over morgen naar opa en oma voor het logeren. Nou ja, eerst maar slapen.

Ik vond het vroeger ook altijd bijzonder als we 's nachts in de auto mochten in pyjama Mille!

Trusten.
BNJMN kijkt naar DVD van een concert van Trijntje, wij hadden zelf genoeg van Nijntje en hij vindt dit ook prima .

Zometeen naar museum, want wil wel iets ondernemen op deze troosteloze regendag. Ik heb echt zo'n behoefte om te tuindeuren weer open te kunnen zetten en buiten te lunchen enzo. Zal vandaag niet gebeuren...
quote:lien schreef op 28 februari 2010 @ 10:33:

BNJMN kijkt naar DVD van een concert van Trijntje, wij hadden zelf genoeg van Nijntje en hij vindt dit ook prima .

Zometeen naar museum, want wil wel iets ondernemen op deze troosteloze regendag. Ik heb echt zo'n behoefte om te tuindeuren weer open te kunnen zetten en buiten te lunchen enzo. Zal vandaag niet gebeuren...

Oh ik ook, kan echt niet wachten! Hier is het droog trouwens. En hoewel de zon niet enorm fel schijnt is het ook niet zo troosteloos als de afgelopen dagen.

Ik heb weer uitgeslapen, lekker hoor. Sjaak maakte me om half tien wakker. En ik lag er om half elf in gisteren.
Mijn eenjarige dochter staat met een klappertjespistool te zwaardvechten met mijn vierjaaroude zoon, die een hockeystick als zwaard gebruikt.

Ik doe iets niet goed... .
Haha, je doet het hardstikke goed, ze vermaken zichzelf, dat is een tien met een griffel .
En ik zit met BNJMN thuis, Linoleum is richting Singer museum. Op de een of andere manier zitten BNJMN en Linoleum elkaar enorm dwars (80 cm lengte t.o.v. 200 cm, het blijft grappig). Ik heb me maar opgeofferd voor de werelvrede.

En met BNJMN naar een museum, nou nee, de supermarkt is al een ramp... Hoewel, misschien is museum wel makkelijker, want doorgaans geen spullen op grijphoogte, maar dan nog steeds: alleen oog BNJMN en niet voor tentoonstelling blijft beetje onhandig.
Het klinkt wel lekker rustig Lien, ik vind het altijd wel lekker, met een kind thuis. Ben nu alleen met drie en het is hier nu toch echt weer vies nat zeikweer. Blegh, ik ben er zo klaar mee. Maar aan de andere kant is het ook wel leuk om ergens zo naar te verlangen, als het niet zulk pokkeweer was nu waren we straks niet zo idioot blij met de lente.

Leuke schoenen Morrie en Nathje! Ik vond die die ik geplakt had al niet zo heel bijzonder .

Ik ga maar eens strijken. Voor de verandering.
quote:lien schreef op 28 februari 2010 @ 10:33:

Ach, Nijntje of Trijntje, wat scheelt het ook

Inderdaad, het moet gewoon heel snel lente worden! Wat een troosteloos weer zeg.

Millenium is vanmorgen met Mini en Nano op bezoek geweest bij vrienden uit oude gehucht. En ik heb in de tussentijd Maxi geholpen bij haar werkstuk over de Praagse Lente. Dat betekent haar aan het werk houden (nee Maxi, de Hyvessite heb je niet modig bij je werkstuk), honderd keer dingen uitleggen die bij je zelf ook heel ver weggezakt zijn als je ze uberhaupt al wist (Brezjnev doctrine, Warschaupact, Alexander Dubcek enz), en haar het in haar eigen woorden laten uitleggen voor ze Wikipedia overtypt. Pfffffffffffffffffffffffffffff.
LLL, het lijkt echt alsof jij heel vaak strijkt doordat je het hier steeds meldt
Haha, nou het was echt al weer een hele tijd geleden dus had een hoop verzameld. Ben overigens voor geen meter opgeschoten want werd gebeld door een vriendin, en toen ik met haar uitgekletst was werd Poppetje wakker. Die heb ik nog wel een halfuurtje vastgebonden in haar stoel voor de tv weten te vermaken maar toen wilde ze er echt uit. En strijken met Poppetje in de buurt is echt geen goed plan.

Dus binnenkort zal ik weer even komen vertellen dat ik ga strijken .

Helpen met huiswerk begint steeds minder aantrekkelijk te klinken Mille
O joy, er wordt hier gekeken naar de real life soap van Ralph.... je weet wel van tictacticcedietictac.... O, krijg een biertje onder mijn neus...
Ralph ken ik niet, maar dat biertje klinkt goed .

Wat een buttdag zeg, drie hyperende kinderen, alleen maar vieze natte stortregen buiten en Sjaak die weg was om te hockeyen. Blegh, ik was er helemaal klaar mee. Nu liggen ze in bed en moet ik nog werken. Ook al geen zin in, maar is de laatste deadline van deze maand dus dan is het weer (even) gedaan met al dat thuiswerken.
Ik vind Ralph irritant niet zo heel leuk.

Kan geloof ik niet zo goed tegen die zo arrogante zelfverzekerd overkomende kindsterretjes

Mille, jij had dan vandaag nog een beetje lente door Maxi te helpen met haar werkstuk. Praagse lente... maar hé, jij hád tenminste lente

Vandaag met de kinderen naar een indoor speeltuin geweest. Gek genoeg slaapt ZCHT dan heel de dag. Wat een takkeherrie, niet normaal. We waren een beetje klaar met de regen. Hopelijk hebben jullie meer geluk qua weer aankomende week, Morrie.

Ben zo blij met de Lodger, Morrie. Kan het niet vaak genoeg zeggen Vanmorgen ZCHT thuis in de Lodger gelegd en daarna ingepakt in de Maxi Cosi, auto in, ZCHT uit de auto getild (in de Lodger) en in de Bugaboo gelegd, in de speeltuin heel de tijd liggen slapen. Even voeden en daarna even bij me genomen in de Lodger en weer weggelegd etc. We zijn na de speeltuin naar mijn schoonouders geweest, KW en BRS bleven daar sjoelen, GW, ZCHT en ik naar huis om te strijken en de kaarten te doen en daarna eten gehaald en weer naar schoonouders om daar te eten en kinderen te halen. ZCHT heeft dus bijna heel de dag in dat ding gelegen! En als hij niet om mijn nek hing dan deden de de Lodger open zodat het niet te warm was.

Zo, niet veel meer te verstellen/schrijven.

Ga maar eens even thee zetten.
Wat een leuke tas op jullie weblog, Nathje!
Oooooh die Ralph, die ook dat jinglebellsliedje deed? Ik herken hem door de beschrijving van Wind, dat zegt wel genoeg over wat ik van hem vind he?

Klinkt als lekker dagje Wind, fijn hoor dat ZCHT zo goed slaapt in de takkeherrie. Verbaas ik me altijd over maar eigenlijk is het logisch, in je buik was het ook een takkeherrie .
quote:lilalore schreef op 28 februari 2010 @ 20:01:

Oooooh die Ralph, die ook dat jinglebellsliedje deed? Ik herken hem door de beschrijving van Wind, dat zegt wel genoeg over wat ik van hem vind he?

Klinkt als lekker dagje Wind, fijn hoor dat ZCHT zo goed slaapt in de takkeherrie. Verbaas ik me altijd over maar eigenlijk is het logisch, in je buik was het ook een takkeherrie .

Lekker dagje hé? En dan heb ik ook nog gestreken

Indoor speeltuin was echt leuk! KW en BRS kunnen zichzelf goed redden en daardoor hebben GW en ik lekker zitten kletsen en lezen. Komen we op een normale zondag met de kinderen niet aan toe
quote:Wind schreef op 28 februari 2010 @ 20:09:

[...]

Lekker dagje hé? En dan heb ik ook nog gestreken

Jaaaa, maar zonder kinderen in de buurt, dat telt niet!
Nee hoor, er was 1 kind aanwezig.

Hij sliep, maar was aanwezig

Ook CM aan het kijken?
Maar ZCHT trekt vast nog niet aan snoeren en probeert niet op de strijkplank te klimmen. Echt, strijken met Poppetje in de buurt is levensgevaarlijk.

Zit echt enorm te balen hier, we waren er helemaal uit waar en wanneer we op zomervakantie zouden gaan, komen we er net achter dat vanwege de vierdaagse de vakantie op alle basisscholen hier een week vervroegd is. Zo irritant, dus nu is de tweede week van onze geplande vakantie de eerste week van het schooljaar. Dus kunnen we alles weer omgooien, en is alles ook twee keer zo duur natuurlijk.
Oh en zat idd ook CM te kijken. Vond het maar weer spannend.
Inderdaad balen, LLL.

Wij waren vorig jaar voor twee weken in een stacaravan alleen al voor de caravan in het hoogseizoen 2200 euro kwijt. Echt bizarre bedragen voor twee weken op een camping. Het is dat GW echt niet meer in een tent wil, maar anders...

Zo, net de laatste was weg gevouwen en de laatste was in de wasmachine die vannacht aan gaat. Dus morgen nog een beetje strijken en vouwen en dat is alles weer even strak en glad.

Nu slapen

Welterusten.
Wauw oh dat is nog erger. De camping die we hadden uitgezocht was van 1200 naar 1800 euro gestegen, maar ik vind dat echt teveel hoor. Heb nu een andere leuke gevonden waar nog plek is, voor 1200 euro. Ik moet echt een beetje wennen aan die bedragen, naar mijn moeder is het toch altijd een stuk goedkoper .
Ik mocht van mijn moeder nooit strijken met mijn kinderen in de buurt.

Gistermorgen bij mij n vader geweest. groot Pebbeltje en Klein Pebbeltje zaten elkaar enrom in de weg, met name GP verstoord steeds heel verveeld het spel van KP. Pebblo nog steeds ziek, ik moe dus negatieve sfeer.

Toen we thuiskwamen ben ik met GP en Moshje in de wagen in de regen naar de stad gelopen. We hebben 3 uur gelopen, gekletst, schoenen voor hem gekocht en wat ondergoed voor KP. Helemaal gezellig ondanks dat we doorweekt waren. Voelde echt zo teambuilding achtig, kan het niet uitleggen.

KP heeft ongestoord kunnen puzzelen en Pebblo kunnen relaxen, dus uiteindelijk was ieders dag goed en hebben we gezellig afgesloten.

(Het gaat nog helemaal niet beter met Pebblo, hij heeft al 3 weken onafgebroken koorts (38-38,5) maar geen ontstekingswaarden in bloed. Huisarts wimpelt hem af met ;'ga maar een dag in je bed liggen'. Hij krijgt nu foiumzuurtabletjes om dat tekort op te heffen, maar belangrijker lijkt het mij waar het tekort vandaan komt. Leverwaarden toch ook hoger dan normaal, al zei de huisarts van niet, maar ik heb bloeduitslgen opgevraagd en daar staan de gemeten waarden en de normaalwaarden op. Woensdagochtend maar weer afspraak gemaakt en ik ga mee. Pebblo is echt op en te moe om op zijn strepen te staan.)
Dat klinkt niet best Peb. En helemaal balen dat huisarts de klachten niet serieus lijkt te nemen en geen vervolg onderzoek aanbiedt. Goed dat jij mee gaat woensdag (waarom pas woensdag?) want misschien bagatelliseert Pebblo zijn klachten wel en onderneemt huisarts daarom verder geen actie. Zou dat kunnen? In ieder geval goed dat jullie gaan, dan wordt er in ieder geval iets doorbroken.

EN drie uur in de regen lopen.

Wauw, bikkel. En GP ook

Iemand vanmorgen het NOS journaal gekeken?

Drie kindjes in Chili die huilend voor de camera smeken om hun vader want die zijn ze kwijt. Hartverscheurend. Misschien heel erg kop in het zand steken enzo maar ik wil dat soort dingen niet zien.

Nu even kaarten doen, want over een uur met KW naar logopedie.

Vraag me meteen af hoe je zoiets wekelijks doet als je geen verlof hebt of werkloos bent.

Oh, en moet nog waterschoentjes hebben. Waar koop je die?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven