Entertainment alle pijlers

Hét Viva Boekentopic - deel 4

07-08-2009 22:45 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
De opvolger van Hét Viva Boekentopic van Trenchtown.

Wat ben je nu aan het lezen? Welke boeken raad je aan? Welke raad je af? Thrillers, romans, non-fictie, fantasy enz, gaat het om boeken dan zit je hier goed.

Klik hier voor het vorige topic.

If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ik vond Ademloos erg mooi, dus ik heb de voorpublicatie van Weerloos meegenomen... maar ik heb hem nog niet gelezen. Ben erg benieuwd of ze ook fictie kan schrijven.
Gisteravond begonnen in "Huid" van Mo Hayder, heerlijk! Het is alweer gruwelijk en ik zit er meteen al goed in. Ik verheug me al op mijn leesuurtje vanavond .[/quote]

Op dit moment het boek wat hier op voor loopt aan het lezen - Ritueel

Mo Hayder sowieso een hele goede schrijfster.
De sfeer van De zusjes Boleyn is ook heerlijk! Zag dat het vervolg er ook al is: De erfenis van de Boleyns!
Maanden niet meer hier geweest door 3000 maar lees nog wel

Zit nu in de nieuwe van Marianne en Theo Hoogstaten... Machteloos... lekkere thriller voor tussendoor zeg maar
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Oh...die ga ik ook zeker lezen! Vind ze erg goed schrijven!
quote:Witchke55 schreef op 25 februari 2010 @ 10:37:

Linda : die moet ik dan eens gaan lenen bij de bieb.

Idd die mansells lezen lekker weg hé. Heb daar nu al 8 boeken van gelezen. Als ik nog eens wat meer geld heb (ben werkloos) ga ik de nieuwe eens kopen, die heet 'versier me dan'.

Verder hou ik ook van Kinsella en Cathy Kelly.

Nu en dan nog eens een thriller er tussen en een waargebeurd verhaal.

Heb hier ook (bijna) alle Kinsella's in de kast. Wat schrijft Cathy Kelly? Die ken ik niet, maar misschien ook wel iets voor mij?

Eergisteren 6 2e hands boeken besteld via bol.com voor nog geen ¤ 40. Heb de eerste 2 al binnen (Esther Verhoef - Alles te verliezen & Simone van der Vlucht - het laatste offer) en zien er goed uit. Ben benieuwd!
Heb net een lijstje gemaakt met al mijn boeken, daar ik nog al eens wat uitleen, en dan vergeet aan wie. Blijkt dat ik ook een Cathy Kelly in de kast heb. Echt verliefd heet het, heb je dat ook gelezen Witchke?
Stieg 1 uit! Begin kwam ik niet doorheen, daarna super! Al had ik (een deel van) de clue wel erg snel door.

Ga nu beginnen in 'de eenzaamheid van de priemgetallen' Ben benieuwd, wisselende verhalen gehoord.
quote:Marriss schreef op 26 februari 2010 @ 19:35:

Stieg 1 uit! Begin kwam ik niet doorheen, daarna super! Al had ik (een deel van) de clue wel erg snel door.

Ga nu beginnen in 'de eenzaamheid van de priemgetallen' Ben benieuwd, wisselende verhalen gehoord.Och die priemgetallen! Die kreeg ik vorig jaar op mijn verjaardag, vond het zo'n slecht boek. Heb ik niet snel maar heb mezelf er doorheen gesleurd. Kon me maar niet grijpen.
hmm, dat klinkt niet erg veelbelovend Bengelie. Ook nog mensen die 'm wél leuk vonden?

Heb vannacht zo'n 50 blz. gelezen, vond het tot nu toe wel oke.
In ben van de week begonnen in Partnerruil van James Patterson en Liza Marklund.Heb nog nooit wat van beide schrijvers gelezen dus ben benieuwd.
Van Liza Marklund MOET je gelezen hebben: Ondergedoken en daarna Asiel. Zelden 2 zo'n pakkende boeken gelezen...........................................dus als je echte aanraders wil...........en Helena van Edwin de Vries.......ook heeeeeeel erg mooi.............
@Marriss - Ik vond het wel een mooi boek. Niet legendarisch, maar toch mooi om gelezen te hebben.

Ik heb inmiddels 'Het geluk project' uit, vond het inspirerend.

En nu... uhm... misschien toch maar weer verder in 'De vermoedens van Mr Whicher of de moord in Road Hill House'.
Marriss, ik vond hem ook mooi, rare sfeer in het boek herinner ik me nog.

Iemand de nieuwe (en laatste!) Wallander al gelezen? Ik heb nog wat boeken op stapel liggen, dus mag hem pas kopen van mezelf als ik die andere boeken uit heb.
Linda : echt verliefd heb ik nog niet gelezen, Cathy kelly lijkt wel een beetje op Jill Mansell. Enkel vind ik Jill Mansell beter.
quote:diesel3 schreef op 27 februari 2010 @ 18:16:

Van Liza Marklund MOET je gelezen hebben: Ondergedoken en daarna Asiel. Zelden 2 zo'n pakkende boeken gelezen...........................................dus als je echte aanraders wil...........en Helena van Edwin de Vries.......ook heeeeeeel erg mooi.............

Thanks,ik zal ze bij mijn te lezen lijstje schrijven!

Vond Partnerruil een leuk boek,leest lekker weg.
Ik heb net Het Winterpaleis van John Boyne uit...wat een super goed boek! Hij wordt nog eens mijn favoriete schrijver als hij zo doorgaat

Nu begonnen in Harlekino van Tessa de Loo. Iemand deze al gelezen? Is het wat?
Voor de thriller fans:

ik ben bezig in: 'in het duister'van Cody McFadyen.

Duister boek..Wel goed! Evenals zijn andere boeken trouwens.
quote:trenchtown schreef op 26 februari 2010 @ 17:35:

De sfeer van De zusjes Boleyn is ook heerlijk! Zag dat het vervolg er ook al is: De erfenis van de Boleyns!

Wil dat boek ook graag lezen, maar weet jij of dit historisch een beetje klopt?

Ik heb namelijk het eerste deel van The Tudors (boek van de tv-serie) van zus geleend en met moeite uitgelezen, want daar klopt historisch gezien niet veel van.

Klinkt misschien gek, maar dat irriteert me dan toch.

Is jouw Boleyn boek meer aan te raden?
Huts!
quote:speculaas78 schreef op 27 februari 2010 @ 19:44:

Marriss, ik vond hem ook mooi, rare sfeer in het boek herinner ik me nog.

Iemand de nieuwe (en laatste!) Wallander al gelezen? Ik heb nog wat boeken op stapel liggen, dus mag hem pas kopen van mezelf als ik die andere boeken uit heb.Hij ligt klaar...ben een favoriet van de Henning Mankell boeken, de Kurt Wallander reeks dan wel he...de overige boeken van hem vind ik niet zo heel mooi, die wel goed is: Terugkeer van de dansleraar
quote:Yvaatje schreef op 28 februari 2010 @ 17:48:

Voor de thriller fans:

ik ben bezig in: 'in het duister'van Cody McFadyen.

Duister boek..Wel goed! Evenals zijn andere boeken trouwens.Helemaal mee eens.
quote:blitzkikker schreef op 28 februari 2010 @ 16:41:

Ik heb net Het Winterpaleis van John Boyne uit...wat een super goed boek! Hij wordt nog eens mijn favoriete schrijver als hij zo doorgaat

Nu begonnen in Harlekino van Tessa de Loo. Iemand deze al gelezen? Is het wat?

Van John Boyne heb ik gelezen: De scheepsjongen, ook een heel mooi boek.

Het winterpaleis wil ik ook zekers nog lezen, hij staat op mijn verlanglijstje.
Vandaag begonnen in In vreemde handen van Corine Hartman,begin doet me erg aan een andere thriller denken die van Karen Rose ofzo...
Diary van Chuck Palaniuk gelezen, maar wat een maf boek. Ik vond het echt niets, dus dat is geen aanrader. Een hoop moeilijk volgbare 'conversaties' en wat ongeloofwaardig op een of andere manier.

Underground van Murakami uitgelezen, over de Tokyo Gas Attack van 1995. Met diverse interviews van mensen die het mee hebben gemaakt. Wat een boek.... ik heb het met veel belangstelling gelezen en vond het indrukwekkend. Dus die kan ik wel aanraden.
Dolfje, ik had precies hetzelfde. Ik ben gisteren in het boek van Corine Hartman begonnen. Ik had ook al zoiets van dit heb ik eerder gelezen, kon alleen niet herinneren om welk boek het ging. Heb ook heel mijn boekenkast doorgenomen, maar kon het niet terugvinden, heel irritant. Maar nu weet ik het (ik kan weer rustig slapen...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven