Mode & Beauty alle pijlers

Celebs op UGGS

28-02-2010 12:59 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
52 Celebs op UGGS

http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... 99/0/Celebs-op-Uggs.dhtml
Tja, beroemdheid is geen garantie voor goede smaak.
*foutje*
en het doel van dit topic is?
Pamela A. is toch zo tegen bont, waarom draagt ze dan wel die schapenschoenen?
Een mooie vrouw, in alleen een string en Uggs aan.... Hmmmm

Aliquando et insanire lucundum est
quote:dangeensuus schreef op 28 februari 2010 @ 13:11:

en het doel van dit topic is?Dit wilde ik gewoon met jullie delen. Ik heb geen aandelen in UGGS. *I wish*
quote:Ann Liv schreef op 28 februari 2010 @ 13:13:

Pamela A. is toch zo tegen bont, waarom draagt ze dan wel die schapenschoenen?

Voor wol hoef je geen schaap te slachten, dat kun je er gewoon afscheren

En volgens mij is ze niet tegen leer. Of zijn die krengen niet van leer gemaakt(ik ben de hemel zij dank nog nooit dicht genoeg bij een paar Uggs geweest om dat te verifiëren).
En dit moeten wij zien omdat.....?
quote:luna1 schreef op 28 februari 2010 @ 13:32:

[...]

Voor wol hoef je geen schaap te slachten, dat kun je er gewoon afscheren

En volgens mij is ze niet tegen leer. Of zijn die krengen niet van leer gemaakt(ik ben de hemel zij dank nog nooit dicht genoeg bij een paar Uggs geweest om dat te verifiëren).Dat voor wol geen schaap geslacht hoeft te worden begreep ik, maar volgens mij zijn ze inderdaad van leer met de wol er nog aan. Lijkt me voor de diertjes ook niet prettig.
Wb Pamela, volgens mij was zij de 1e die gesignaleerd is op Uggs?

Heerlijk warm! Tot zeer groot ongenoegen van mijn man kan ik ze niet meer uitkrijgen. Ik denk iedere ochtend: laat ik wat anders aan doen, maar helaas helaas... de Uggs winnen toch weer.

bijna jammer dat de lente toch echt in aantocht is
Snap niet waarom er 's zomers mensen oplopen. Krijg er altijd een beetje broeierige voetschimmel ideeen bij.
Ik loop liever niet op sloffen buiten.

Ja, zo vind ik ze lijken maar goed dat is weer mijn idee.

Mij zal je er niet op zien.
quote:heejhallo schreef op 28 februari 2010 @ 13:55:

Snap niet waarom er 's zomers mensen oplopen. Krijg er altijd een beetje broeierige voetschimmel ideeen bij.

Dubbelzijdig schapenvacht wordt voor veel van onze standaardproducten gebruikt. Elk stuk dubbelzijdig schapenvacht wordt zowel aan de fleece- als de huidzijde behandeld om het zachte comfort te creëren waar **** Australia bekend om staat.

Schapenvacht van topkwaliteit is extreem compact en zacht, waardoor het een heel comfortabel en duurzaam product is. Materiaal van minder goede kwaliteit kan grof, irriterend en niet luchtdoorlatend zijn. Schapenvacht van topkwaliteit ademt van nature, absorbeert vocht en is geen belemmering voor luchtcirculatie.

Fleece ademt, absorbeert vocht en is luchtdoorlatend, waardoor voeten droog blijven.

Schapenvacht is van nature warmteregulerend en houdt blote voeten, ongeacht de buitentemperatuur, op een temperatuur die dicht bij de lichaamstemperatuur ligt.

http://nl.uggaustralia.com/nl/experienc ... .aspx?p=ex
en toch blijven het lelijke dingen.
ROTTERDAM - De populaire Uggboots zien er heel winters uit. Ze zijn gemaakt van schapenwol, hebben een dikke zool en worden vooral gedragen tijdens de koude maanden ter bescherming tegen regen, sneeuw en bevroren tenen.

Logisch? Niet dus, want de (prijzige) laarzen zijn niet gemaakt om in sneeuw of regen te lopen. Integendeel zelfs: vocht maakt van de laarzen zompige, zware hopen die je verre van warm houden.

Hoe komt het dan dat schapen tegen de regen kunnen en de laarzen van ruim 200 euro niet? "Kleding en schoeisel uit schapenwol gebruikt niet elk laagje van de schapenwol. Het is dus enkel de toplaag, en dat is dunner dan de volledige schapenvacht" klinkt het. De water- en sneeuwbestendigheid van schapen komt ook deels voort uit een olie die de dieren afscheiden en die vocht buiten houdt. Bij wol en huid verdwijnt dat olielaagje en verdwijnt ook de waterbestendigheid en de isolerende kwaliteiten.

Uggs zijn ontwikkeld in Australië, waar vocht en kou niet vaak een probleem zijn. Bedrijven die gelijksoortige laarzen maken, zoals Celtic Sheepskin proberen op de markt in te spelen door sommige laarzen zo'n wassen laagje mee te geven zodat het wel waterafstotend is. Maar ook dat is geen waterdicht systeem, water kan altijd binnen via de gaatjes die gemaakt zijn om de verschillende lappen huid aan elkaar te naaien.

De oplossing? Rubberen laarzen met een wollen voering: warm, waterbestendig en veel goedkoper.

24/02/10 13u30

http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... uur-en-natte-voeten.dhtml
Smaken verschillen. Je vind ze lelijk of helemaal geweldig. Ik vind mode in ieder geval fascinerend.

Stel je eens voor je bent een (mode-)ontwerper en bovenstaande lijst van beroemdheden plus nog wat vrouwen en mannen op het westelijk halfrond draagt jou creatie ... à ruim ¤200,=.

Ik vind dat toch knap.
sophiepapa wijzigde dit bericht op 28-02-2010 20:59
Reden: mannen vergeten
% gewijzigd
Ja knap, maar komen Uggs van een ontwerper dan? Waren het niet gewoon wat kaplaarzen in Nederland zijn en toen werden ze per ongeluk populair?
Ik ben blij te zien dat de celebs ook nog steeds op Uggs lopen. Ik heb ze een paar weken geleden gekocht en ze sindsdien bijna niet meer uitgedaan

Eindelijk loop ik een keer geen jaren achter wat betreft mode.
quote:lapin schreef op 01 maart 2010 @ 17:10:

Ik ben blij te zien dat de celebs ook nog steeds op Uggs lopen. Ik heb ze een paar weken geleden gekocht en ze sindsdien bijna niet meer uitgedaan

Eindelijk loop ik een keer geen jaren achter wat betreft mode.Die celebs dragen ze dan ook zeker al een jaar of 5.
quote:Ann Liv schreef op 01 maart 2010 @ 17:23:

[...]

Die celebs dragen ze dan ook zeker al een jaar of 5. Dan zal dit het laatste jaar wel zijn en loop ik volgend jaar weer hopeloos achter op mijn Uggs.
quote:lapin schreef op 01 maart 2010 @ 17:27:

[...]

Dan zal dit het laatste jaar wel zijn en loop ik volgend jaar weer hopeloos achter op mijn Uggs. Pamela Anderson is in elk geval vergroeid met haar sloffen, als de trend over is (en dat duurt vast nog even) moeten ze die dingen van haar voeten afbikkelen.
Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding.

Geldt ook voor uggs en de draagsters. Wel of niet beroemd, je ziet eruit als ma Flodder op een onflatteuze dag.

Nieuwe trend gesignaleerd hier in de stad afgelopen zaterdag: mannen op middelbare leeftijd die een soort leren houthakkers/boswachter laarzen dragen en hun broekspijpen in de laarzen hebben gestopt.

Ik stikte zowat in mijn koffie. Ziet er ridicuul uit . Waren trouwens allemaal de types die normaal een rode broek dragen (de oudere hockeyer die met zijn vrinden van de Rotary regelmatig een borrrrrel gaat drinken) en waar een geblondeerd klein vrouwtje naast loopt met parelkettinkje en wollen omslagdoek. Je kent ze wel..
Zolang ze te koop zijn( lees vraag na)

en steeds de nieuwste collectie van ugg de winkels uitvliegen, kun je wel zeggen dat het in de mode is

ik ben een fan van uggs, heb 8 paar en zolang er steeds nieuwere modellen en kleuren bijkomen, ben ik er als eerste bij

en met maatje 36 mijn haar in een mooie coupe

zie ik er niet uit als moe Flodder hoor
quote:shoppen schreef op 01 maart 2010 @ 19:06:

Zolang ze te koop zijn( lees vraag na)

en steeds de nieuwste collectie van ugg de winkels uitvliegen, kun je wel zeggen dat het in de mode is

ik ben een fan van uggs, heb 8 paar en zolang er steeds nieuwere modellen en kleuren bijkomen, ben ik er als eerste bij

en met maatje 36 mijn haar in een mooie coupe

zie ik er niet uit als moe Flodder hoorEerder als Tatjana denk ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven