Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Nou lekker dan, niet te zien.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik zou het maar vlug weghalen, Nikki, het verwijst rechtstreeks naar 'waar het vandaan komt bij jou'.
goedemorgen,

wij hebben ook erg genoten Jonna.

Vandaag rustig aan doen. Vanmiddag even op en neer racen naar het werk voor een ziekenhuis bezoek van een bewoner. En dan heb ik morgen en overmorgen voor het eerst in lange tijd echt helemaal niets.

Goldie ik vind dat het mag, aangezien piet het gisteren weer over sneeuw had moeten we toch echt zelf de lente in huis brengen

Mamz, wanneer is het gesprek. Ik zou gewoon die brief voorlezen hoor. Zodat je zeker niets vergeet
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Lukte het niet Nik?

Lekker Its een dag helemaal niets.

Wat een storm zeg gisteren. Net scheen de zon heerlijk, maar nu is het opeens weer erg donker aan het worden. Het zal wel weer eens gaan regenen.
Ik breek in op een topic waar waarschijnlijk iedereen elkaar al tijden kent, maar ik heb de komende twee dagen ECHT hulp nodig:

Woensdagochtend een HEEL belangrijk examen waarvoor ik meer moet leren dan ik ooit eerder in een examen heb geleerd. De afgelopen weken heb ik heel erg mijn best gedaan, maar steeds heel erg hap snap geleerd. Nu komt het er dus aan, ik MOET me nog twee dagen keihard concentreren en stampen. Maar hoe doe je dat ook als weer??? (mijn studietijd is al 8 jaar geleden...)

Tips en schoppen onder mijn kont dus heeeeeel welkom...
*schopt Kastanjez naar de studieboeken*

Ik zit vandaag voor het eerst weer op mijn werk!

En het is zo raar!

Net alsof ik helemaal geen baby heb

Ik ben zo benieuwd hoe het gaat vandaag...
*geeft Kastanjez er nog een schop bij*

Ach missM, hoe ging het met het afscheid van Mmetje vanmorgen?

Nikki, wat zat je allemaal te doen?

Ik heb net een heel klein stukje gestofzuigd, een was in de masjien gestopt en mijn zus op de koffie gehad.

Ik verheug me al op mijn lunch:

Een salade met avocado en gerookte zalm! *kwijl*
Om te beginnen moet ik natuurlijk weg van het forum...

Dus. Over een uur kom ik terug en roepen jullie allemaal 'Halleluja Kastanjez, wat heb je goed je best gedaan!!!'???

Hij sliep, dus dat was makkelijk

Raar hoor, weer werken, ik moet echt even nadenken hoe dat ook alweer moet
Hey

Lieve missM, ik kan me voorstellen dat het raar is om weer te werken hoor..

Ben zo benieuwd hoe ik het ga doen als Terror na de zomer naar school gaat en ik weer aan een grote mensen leven ga beginnen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik heb lamme armen van het schrijven. Nu nog in een worddocumentje en dan uitprinten bij de bieb. En meegeven.

Heb by the way heel veel gehad aan de topics van Fashionvictim om mijn tegenslagen van het weekend een beetje in perspectief te plaatsen.

Maar nu eerst: koffie!

MissM, als je in de werkstress maar niet vergeet je baby op te halen of zo iets raars. *is me helemaal niet gebeurd -fluit-*
Hello ladies en maegdje!!

I'ts,misscien kunnen we bij LL even meeten.Wij hebben ook kaarten!!Op LL is Ukkie verwekt trouwens

MissM,zal wel wennen zijn zo'n 1ste dag werken.:hug:

Nik,beetje laat maar veel sterkte vandaag voor je vader!Kaarsjes branden hier.

Bor,ik ben vanochtend met de honden van mijn broer langs de nieuwe woonplek van A gelopen.Heb al wat leuke plekjes gezien waar we kunnen picknicken met de kinders!Enne alle exen zijn lullen!

Ik ga tosties maken voor de kinderen
dat zou leuk zijn coe. Ik heb er in ieder geval nu al zin in

Nik, helemaal vergeten ja, succes met je paps. Hoop dat alles goed gaat
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Kastanjez we zijn nu bijna een uur verder. Lekker aan de studie?

Anders krijg je van mij nog een schop onder je bevallige achterwerk. Of kan ik roepen: "'Halleluja Kastanjez, wat heb je goed je best gedaan!!!"???

Raar MissM weer werken. Maar vind je het niet leuk? Onder collega's is het meestal super.

Fijn Mamz dat je iets gehad hebt aan een topic.

Gold wat luch jij Goddelijk.

Ik heb mezelf ook maar een schop verkocht en ben aan de wasmandjes in de slaapkamer begonnen. Het waren er twee, maar met een berg waar ik er ook vier mee had kunnen vullen.

Kast opgeruimd en nu bijna klaar.

Dus mijn lijstje:

Wasmanden wegwerken

Kast opruimen

Kast inruimen

Was in masjien

Stoffen, zuigen, dweilen

Badkamer poetsen

Nu eerst een lunch, niet zo lekker als die van Gold maar ik heb nog een heerlijk harde meergranenbol liggen dus ik maak een broodje gezond. Met ham, kaas, sla, komkommer, tomaat, eitje en een lekkere zelfgemaakte yogurtdressing. Dan ga ik alleen met de ham buiten mijn boekje.

Mmmm ook lekker.
Leuk coe !

z'on berichtje word ik helemaal blij van ,. heb me te pletter verveeld het afgelopen jaar op bezoekuur. ( Slecht he van mij )

Ex is niet alleen een lul, maar ook nog een beetje dom, schrijf straks het vervolg

Eten is op, ga verder puinruimen, ben heel serieus bezig, donderdagnacht vertrekken we naar Disney, en ik wil in een schoon opgeruimd en netjes huis thuiskomen voor de verandering.

Beetje lang over mijn post gedaan geloof ik.

Nikki ja succes met je paps. Ik duim ook dat alles goed gaat.

Mmmm misschien wel te laat met duimen. Weet je al wat?
Bor wat leuk Disney. Heb je het topic gelezen over Disney. Staan wel goeie tips in.
Fijn dat de achterkant picknickbaar is, Boro, de voorkant ziet er nogal gevaarlijk uit voor stuiterende kinderen.

Jeeej, en Disney, al heel snel

*kruipt achter de typemachine... o nee, daar zit ik al*
Vriend is een disneyofiel, hij gaat inmiddels voor de 15e keer ofzo Dus ik heb mijn persoonlijke gids. Ben zelf 2x eerder in disney geweest, 1x op huwelijksreis ( had ik toen geweten wat ik nu weet ) en 1x met mijn schoonouders ter ere van hun 40jarige huwelijk.

Maar ik denk dat iig voor mij deze keer het fijnst wordt, met beste vrienden, kinderen , Vriend
Wat leuk Borretje. Je hebt er zin in. Het straalt uit je hele post.

Was aan het denken over je huwelijksreis maar dat was natuurlijk met je ex. En toen ik erover nadacht, hoeveel mensen gaan op huwelijksreis naar Disney. En dan kom jij vriend tegen die Disneyofiel is.

Soms kan het leven raar lopen.
Over welk topic van FV hebben jullie het?

Mijn lunch was idd Goddelijk Zoeb, maar die van jouw klinkt ook lang niet verkeerd!

Disneyland Parijs is leuk!

Geniet er maar lekker van Borootje!
Ik kan gelukkig niet meepraten over ex-lullen (lul-exen)
Nou. notabene twee uur verder. Niet geforumd, wel bijna een boek uit.... Aarg!!

Herkansing dus maar...
Keiharde schop tegen Kastanjez!!Hup ertegenaan!!

Lijstje vandaag:

lopen met de honden(goed voor me!!)

wassen,drogen,vouwen

boodschappen

stofzuigen

ramen zemen(iig de binnenkant)

als kinders thuiskomen nog even langs broer en schoonzus.

Mamz,die weg is inderdaad levensgevaarlijk maar de overkant(bos) is ook mooi!En wandel je richting mij heb je de heide,en niet te vergeten het cafeetje met speeltuin
Printbare versie van mijn boek-in-een-dag is klaar. Ik heb helegaar geen opkomende hoofdpijn

Coe, ik wil heus wel een keertje mee (als Boro dat trekt, met zoveel kinders). Kan me helemaal geen voorstelling maken van dat jouw durpke daar zo dichtbij is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven