Bezemtopic deel 6
dinsdag 2 maart 2010 om 08:18
Goed bezig zus!! Ik ga ook, aankleden, was opruimen en even de slaapkamer opruimen. Dan om half negen Menzis bellen. Ben namelijk verplicht om een Belgische zorgverzekering af te sluiten, dus ik wil weten hoe dat dan zit met mijn Nederlandse verzekering. Nu weet ik dat verzekeringen voor grensarbeiders (dus tegen aangepast tarief) bij CZ geregeld kunnen worden, maar eigenlijk wil ik niet naar CZ omdat ik dat rare stumpers vind
Gezellig Coebergh, zo op de vroege morgen..... En fijn dat je al zo lekker geknuffeld hebt! Ik moet van de week ook weer naar mijn nichtje gaan kijken, is alweer ruim een week geleden. Goed twee weken is ze nu
Gezellig Coebergh, zo op de vroege morgen..... En fijn dat je al zo lekker geknuffeld hebt! Ik moet van de week ook weer naar mijn nichtje gaan kijken, is alweer ruim een week geleden. Goed twee weken is ze nu
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 2 maart 2010 om 08:24
Nikki Fijn dat het goed is gegaan met je paps. Maar alsnog dotteren is minder. Hoewel Dotteren een fluitje van een cent is.
Beter dan nog ergens een vernauwing waar ie nog veel last van kan krijgen. Kon het niet in één keer?
Ocharm Coe zielige Ukkie. En ze deed niet eens wat.
Hebben de anderen er nu mee geleerd?
Wat een lijst Marels.
Ja Miss hoe was je eerste werkdag? Was je zo uitgeput dat je geen zin meer had in de pc?
Straks Fysio. Ik moet eerst de orthopeed bellen voor een afspraak. Die knie doet toch nog te veel pijn en is ook wat dikker.
Daarna naar de kapper. Ik heb al een flinke uitgroei. 't Ziet er niet uit.
Nou de lente is nog ver te zoeken. Ik kwam vannacht om half twee bij vriendin buiten, moest ik alle ramen van de auto krassen. Binnen en buiten. Ieuw. Getver zeg, daar had ik na die gezellige avond helemaal geen zin meer in. En we hadden het nog gezegd, want de maan stond zo helder aan de hemel. Het kon wel vriezen. En flink ook dus.
Beter dan nog ergens een vernauwing waar ie nog veel last van kan krijgen. Kon het niet in één keer?
Ocharm Coe zielige Ukkie. En ze deed niet eens wat.
Hebben de anderen er nu mee geleerd?
Wat een lijst Marels.
Ja Miss hoe was je eerste werkdag? Was je zo uitgeput dat je geen zin meer had in de pc?
Straks Fysio. Ik moet eerst de orthopeed bellen voor een afspraak. Die knie doet toch nog te veel pijn en is ook wat dikker.
Daarna naar de kapper. Ik heb al een flinke uitgroei. 't Ziet er niet uit.
Nou de lente is nog ver te zoeken. Ik kwam vannacht om half twee bij vriendin buiten, moest ik alle ramen van de auto krassen. Binnen en buiten. Ieuw. Getver zeg, daar had ik na die gezellige avond helemaal geen zin meer in. En we hadden het nog gezegd, want de maan stond zo helder aan de hemel. Het kon wel vriezen. En flink ook dus.
dinsdag 2 maart 2010 om 08:51
Ik doe koffie, tut is al naar school.
Dat wordt na de zomervakantie echt wennen als ik weer dagelijks heen en weer moet hobbelen voor Terror
( Tut zegt dat zij hem wel meeneemt )
Vandaag ga ik verder met puin ruimen voor de grote reis, en de was bijhouden, paar kleine wasjes maar, dat scheelt.
Verder mijn zenn zoeken.
Hoe kan het dat ik als het op mijn gezin aankomt bijna alles wel aankan, en dat exoetlul nu moeilijk doet om het geld en ik helemaal in de stress ben ? ik voel me opgejaagd, knoop in mijn maag en ik kan niet slapen . En zo ben ik helemaal niet. Of zo wil ik helemaal niet zijn.
Zometeen eerst het juridisch loket bellen. Kijken wat ik kan doen en wat mijn rechten zijn.
Hij heeft dus in januari dubbel gestort, maar dat is nooit bij mij aangekomen. Hij vindt nu dat ik dat terug moet betalen aan hem, ik vind dat het zijn probleem is en dat hij het met de bank moet regelen.
Verder vindt hij dat ik de alimentatie niet goed besteed Alsof hij daar zicht op heeft.
Maar daar zeikt hij elke maand wel over en ik ben het zo zat. Ik ben zo coulant geweest naar hem toe. Hij betaald alimentatie berekend op een co-ouderschap ( ieder de helft van de tijd voor tut zorgen ) maar dat co-ouderschap heeft hij 2 jaar geleden opgezegd, dus eigenlijk zou hij nu meer moeten betalen. Ik heb daar nooit werk van gemaakt omdat ik niet moeilijk wil doen.
Maar nu bne ik een beetje op een punt van : Jij moeilijk doen, dan ga ik ook eens op mijn strepen staan.
En ik ben gewoon verdrietig. Ik heb aardig gedaan, en nu doet lulhoofd zo. ( Koning Kakhoofd noemen vriend en ik hem , als Tut er niet bij is natuurlijk )
pfff.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 2 maart 2010 om 09:02
Bor misschien moet je eens gewoon niet meer lief doen tegen Koning Kakhoofd. (Hij is goeoeoed hoor). Maar dat moet je wel kunnen. En je kunt toch bewijzen dat je de alimentatie in januari niet hebt gekregen. Hij kan dat nu wel zeggen. Stuur hem eens een mail met je overzicht. Als je Rabo Internetbankieren hebt kun je dat in je rekeningoverzicht zo opvragen via uitgebreide selectie. Er komt dan verder geen saldo of niets bij te staan alleen die betalingen. Dan ben je van het gezeik af.
(Sorrie maar dit krijg je dan met die Rabo medewerkers zoals ik.)
(Sorrie maar dit krijg je dan met die Rabo medewerkers zoals ik.)
dinsdag 2 maart 2010 om 09:04
Ik heb een mail gestuurd met een printscreen, waar in te zien is dat ik in dec. niets heb ontvangen , en in januari maar 1x.
Hij heeft een printscreen waarop staat dat hij in januari 2x heeft gestort om die december recht te trekken. Maar 1 van die 2 keer is dus kwijt.
In februari is er 2x alimentatie gestrort. Voor mij was het nu dus recht getrokken, maar voor hem heeft hij 1x te veel betaald. 2x jan. en 2x feb.
Maar daar kan ik toch niets aan doen ?
Hij heeft een printscreen waarop staat dat hij in januari 2x heeft gestort om die december recht te trekken. Maar 1 van die 2 keer is dus kwijt.
In februari is er 2x alimentatie gestrort. Voor mij was het nu dus recht getrokken, maar voor hem heeft hij 1x te veel betaald. 2x jan. en 2x feb.
Maar daar kan ik toch niets aan doen ?
dinsdag 2 maart 2010 om 09:07
Ik heb dus gehad:
Dec. Niets.
Jan. 1x
Feb 2x
Dus is december recht getrokken.
Hij heeft gestort
Dec. Niets
Jan 2x
Feb 2x
Dus er is ergens iets misgegaan, maar als ik het niet heb gekregen, dna heb ik het niet.
En hij vind dus dat ik ondanks dat ik geen extra geld heb gekregen het terug moet betalen aan hem
(snap je het nog )
En ik vind van niet. Als er vanaf zijn rekening gestort wordt en het raakt kwijt, dan moet hij daar toch achteraan. Aangezien ik niets heb gekregen kan ik ook nergens achter aangaan.
Nu wil hij in maart geen ali betalen zodat hij weer rechtloopt, maar dan loop ik weer scheef.
Dec. Niets.
Jan. 1x
Feb 2x
Dus is december recht getrokken.
Hij heeft gestort
Dec. Niets
Jan 2x
Feb 2x
Dus er is ergens iets misgegaan, maar als ik het niet heb gekregen, dna heb ik het niet.
En hij vind dus dat ik ondanks dat ik geen extra geld heb gekregen het terug moet betalen aan hem
(snap je het nog )
En ik vind van niet. Als er vanaf zijn rekening gestort wordt en het raakt kwijt, dan moet hij daar toch achteraan. Aangezien ik niets heb gekregen kan ik ook nergens achter aangaan.
Nu wil hij in maart geen ali betalen zodat hij weer rechtloopt, maar dan loop ik weer scheef.
dinsdag 2 maart 2010 om 09:12
Lieverd, dan moet hij toch echt bij zijn eigen bank zijn. Jij kunt daar niets aan doen, omdat het over zijn rekening gaat.
Als jij zou bellen zegt de bank dat de rekeninghouder dit zelf moet komen melden.
En als ik hem was zou ik het maar gauw gaan regelen.
Wat een oetlul dat ie dat nog niet heeft gedaan zeg.
Maak je er niet druk over. Het ligt niet aan jou.
Ik zag jou vriend altijd voor me als een stoere bink.
Moet ik die mening nu gaan bijstellen omdat het een Disneyofiel is.
Hoe gaat het met A? We horen zo weinig over hem.
Wat een heerlijk ding is Tut toch. Ik vind jou berichtjes over de kinderen altijd zo leuk overkomen. Ze hebben van die leuke uitspraken. En wat fijn dat je nu naar B mag. Krijg gewoon zin om mee te gaan picknicken.
Als jij zou bellen zegt de bank dat de rekeninghouder dit zelf moet komen melden.
En als ik hem was zou ik het maar gauw gaan regelen.
Wat een oetlul dat ie dat nog niet heeft gedaan zeg.
Maak je er niet druk over. Het ligt niet aan jou.
Ik zag jou vriend altijd voor me als een stoere bink.
Moet ik die mening nu gaan bijstellen omdat het een Disneyofiel is.
Hoe gaat het met A? We horen zo weinig over hem.
Wat een heerlijk ding is Tut toch. Ik vind jou berichtjes over de kinderen altijd zo leuk overkomen. Ze hebben van die leuke uitspraken. En wat fijn dat je nu naar B mag. Krijg gewoon zin om mee te gaan picknicken.
dinsdag 2 maart 2010 om 09:28
goedemorgen
nikki, hoe is het met je paps
zoebie en marels, ik wil niet vervelend doen maar er schijnt weer sneeuw aan te komen (volgens Piet). Ik ben er ook wel een beetje klaar mee
Boro, koning kakhoofd moet inderdaad maar even zijn eigen bank aanspreken. Want daar zal het mis gegaan zijn. Jij hebt niets gedaan en kunt er niets aan doen. Als het zo doorgaat zou ik hoe vervelend het ook is gewoon op je strepen gaan staan en meer geld eisen
nikki, hoe is het met je paps
zoebie en marels, ik wil niet vervelend doen maar er schijnt weer sneeuw aan te komen (volgens Piet). Ik ben er ook wel een beetje klaar mee
Boro, koning kakhoofd moet inderdaad maar even zijn eigen bank aanspreken. Want daar zal het mis gegaan zijn. Jij hebt niets gedaan en kunt er niets aan doen. Als het zo doorgaat zou ik hoe vervelend het ook is gewoon op je strepen gaan staan en meer geld eisen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 2 maart 2010 om 09:44
dinsdag 2 maart 2010 om 10:13
Its, Piet moet zijn bek houwe. Gewoon. Ik vind dat het lente is. Punt uit
Boro, Koning Kakhoofd is gewoon een sukkel. Dus. Niet jouw probleem inderdaad, wel zijn probleem als hij in maart niet betaalt.
Was is al opgeruimd en slaapkamer is al voor een groot deel opgeruimd. Nu even koffie en dan weer door.
Oh, regel- en belwerk is ook gedaan!
Boro, Koning Kakhoofd is gewoon een sukkel. Dus. Niet jouw probleem inderdaad, wel zijn probleem als hij in maart niet betaalt.
Was is al opgeruimd en slaapkamer is al voor een groot deel opgeruimd. Nu even koffie en dan weer door.
Oh, regel- en belwerk is ook gedaan!
dinsdag 2 maart 2010 om 10:33
Mogguh
Marels, ik wil wel lente, maar ik voel er nog niet genoeg van om de winterkleren in de kast te doen. Jammer
Coebergh, ach, wat sneu voor Ukkie.
Boro, ik zou een straffe mail terugsturen dat je in maart en daarna gewoon maandelijks je geld verwacht, punt. Gediscussieerd is er al genoeg.
Zus, ik miste je ook hier
Vandaag:
met schoonmaakster gekletst en benedenverdieping min of meer schoongemaakt
Als de sodeju naar bedrijfsarts
Powernap
Nog wat extra kuiswerk omdat de raadsonderzoekster morgen komt (duhuh, alsof ze daar intrapt)
Creatieve perapie
Marels, ik wil wel lente, maar ik voel er nog niet genoeg van om de winterkleren in de kast te doen. Jammer
Coebergh, ach, wat sneu voor Ukkie.
Boro, ik zou een straffe mail terugsturen dat je in maart en daarna gewoon maandelijks je geld verwacht, punt. Gediscussieerd is er al genoeg.
Zus, ik miste je ook hier
Vandaag:
met schoonmaakster gekletst en benedenverdieping min of meer schoongemaakt
Als de sodeju naar bedrijfsarts
Powernap
Nog wat extra kuiswerk omdat de raadsonderzoekster morgen komt (duhuh, alsof ze daar intrapt)
Creatieve perapie
dinsdag 2 maart 2010 om 10:39
dinsdag 2 maart 2010 om 10:49
Mogguh...
ZenZ, ik was actief? Dan heb ik zeker iets van mezelf gemist.
Leuk dat je er weer bent.
Ik hoop snel ook weer wat andere bezemerts terug te zien: Allis, 1609?
MissM, hoe is je eerste werkdag bevallen?
Ik wil ook lente.
Hier schijnt de zon, maar het is ijskoud. Ik moest ook ijs van de ramen krabben toen ik ging tennissen vanmorgen.
Niet te geloven dat we over drie weken alweer buiten moeten spelen.
En ik hoestte en snotte me weer helemaal gek, mijn verkoudheid is dus nog steeds niet over.
To do:
Was opvouwen en opruimen
Stofzuigen
Dweilen
Koken.
Nu eerst: Thee.
ZenZ, ik was actief? Dan heb ik zeker iets van mezelf gemist.
Leuk dat je er weer bent.
Ik hoop snel ook weer wat andere bezemerts terug te zien: Allis, 1609?
MissM, hoe is je eerste werkdag bevallen?
Ik wil ook lente.
Hier schijnt de zon, maar het is ijskoud. Ik moest ook ijs van de ramen krabben toen ik ging tennissen vanmorgen.
Niet te geloven dat we over drie weken alweer buiten moeten spelen.
En ik hoestte en snotte me weer helemaal gek, mijn verkoudheid is dus nog steeds niet over.
To do:
Was opvouwen en opruimen
Stofzuigen
Dweilen
Koken.
Nu eerst: Thee.
dinsdag 2 maart 2010 om 11:09
quote:gelfling schreef op 02 maart 2010 @ 09:27:
Het is nog hartstikke koud maarrr.. ik ruik em al: de lente!!!!
Fijne dag.
x
Gelf fijn dat jij zo optimistisch bent.
Ik ruik ook de lente. Heb het helemaal gehad met die sneeuw en die kou en met storm en regen.
Zon, zon en nog eens zon. Die Piet kan me wat. Hij zit er helemaal naast. Nog meer sneeuw kan gewoonweg niet. Er is geen sneeuw meer. Die is al helemaal op gevallen. En over het strooizout meer niet te spreken. Krijg je anders die eeuwigdurende discussies weer dat het zout op is.
En ik zonaanbidder die ik ben heb al plantjes in de tuin gezet. Wel nog in potten dus ze kunnen zo weer naar binnen.
Nee echt hoor er komt geen sneeuw meer. Het gaat NU lente worden. DAT MOET.
Zo dat ben ik kwijt. Ik hoop dat koning Winter het heeft gehoord. Hij is niet meer welkom.
Het is nog hartstikke koud maarrr.. ik ruik em al: de lente!!!!
Fijne dag.
x
Gelf fijn dat jij zo optimistisch bent.
Ik ruik ook de lente. Heb het helemaal gehad met die sneeuw en die kou en met storm en regen.
Zon, zon en nog eens zon. Die Piet kan me wat. Hij zit er helemaal naast. Nog meer sneeuw kan gewoonweg niet. Er is geen sneeuw meer. Die is al helemaal op gevallen. En over het strooizout meer niet te spreken. Krijg je anders die eeuwigdurende discussies weer dat het zout op is.
En ik zonaanbidder die ik ben heb al plantjes in de tuin gezet. Wel nog in potten dus ze kunnen zo weer naar binnen.
Nee echt hoor er komt geen sneeuw meer. Het gaat NU lente worden. DAT MOET.
Zo dat ben ik kwijt. Ik hoop dat koning Winter het heeft gehoord. Hij is niet meer welkom.
dinsdag 2 maart 2010 om 12:03
Aaah, wat sneu voor je Ukkie Coe!!
Is ie er zelf erg van onder de indruk?
Zielig hoor! Wel fijn dat je dan toch even bij de dokter geweest bent.
Lijstje;
- slaapkamer is helemaal spic en span, die heeft zijn grote schoonmaak weer gehad voorlopig.
- al het belwerk is gedaan, ik weet nu wat ik wel en niet moet, voor als ik ga werken
- er zit een was in de machine, die gaat zo lekker buiten in het zonnetje
- alle was is gevouwen en opgeruimd
Zometeen verder met de overloop boven stoffen en stofzuigen en dan met stofzuiger naar beneden en hier opruimen en stoffen. Dan daarna de ramen lappen en dan vind ik dat ik voor vandaag genoeg gedaan heb. Ohja, ik wil wel nog even de wc schoonmaken.
Is ie er zelf erg van onder de indruk?
Zielig hoor! Wel fijn dat je dan toch even bij de dokter geweest bent.
Lijstje;
- slaapkamer is helemaal spic en span, die heeft zijn grote schoonmaak weer gehad voorlopig.
- al het belwerk is gedaan, ik weet nu wat ik wel en niet moet, voor als ik ga werken
- er zit een was in de machine, die gaat zo lekker buiten in het zonnetje
- alle was is gevouwen en opgeruimd
Zometeen verder met de overloop boven stoffen en stofzuigen en dan met stofzuiger naar beneden en hier opruimen en stoffen. Dan daarna de ramen lappen en dan vind ik dat ik voor vandaag genoeg gedaan heb. Ohja, ik wil wel nog even de wc schoonmaken.
dinsdag 2 maart 2010 om 12:10
Oh wat sneu voro hetkleine menneke coeh
En wat een dappere dodo dat hij niet huilde.
Ik heb me gek gebeld, maar er is een plan van aanpak.
Punt 1, ex heeft niet het recht geld in te houden. Hij moet zelf achter zijn verdwenen geld aan ( Idd zoeb Wat jij schreef )
Punt 2, als hij deze maand ali ingaat houden dan kan ik gelijk naar het libio.
Punt 3, hij betaald berekend op een co-ouderschap terwijl hij weekend vader is geworden. Het juridisch loket adviseerd dit aan te vechten en hem gewoon meer geld te vragen ( eisen) omdat wij nou eenmaal meer kosten hebben aan Tut dandat hij heeft sinds hij geen co-ouderschap meer wil.
Volgens het loket kan ik er zo een zaak van maken. Maar we kunnen het ook eerst via een mediator op proberen te lossen. Dat ga ik dus eerst proberen.
Postbank gebeld, en die mevrouw zei ook dat het toch echt zijn probleem is dat het geld kwijt is, en dat hij het moet laten onderzoeken en niet ik.
Mijn vader gebeld en die gaat helpen het hele verhaal duidelijk en netjes op papier te krijgen zodat ik dat aan het eind van de maand gewoon naar hem op kan sturen.
pffff.
Ben wel rustiger nu. Nu ik zeker weet dat ik niet gek ben. ( Iig niet op dat gebied )
En nu maar eens gaan huishouden
Ik heb me gek gebeld, maar er is een plan van aanpak.
Punt 1, ex heeft niet het recht geld in te houden. Hij moet zelf achter zijn verdwenen geld aan ( Idd zoeb Wat jij schreef )
Punt 2, als hij deze maand ali ingaat houden dan kan ik gelijk naar het libio.
Punt 3, hij betaald berekend op een co-ouderschap terwijl hij weekend vader is geworden. Het juridisch loket adviseerd dit aan te vechten en hem gewoon meer geld te vragen ( eisen) omdat wij nou eenmaal meer kosten hebben aan Tut dandat hij heeft sinds hij geen co-ouderschap meer wil.
Volgens het loket kan ik er zo een zaak van maken. Maar we kunnen het ook eerst via een mediator op proberen te lossen. Dat ga ik dus eerst proberen.
Postbank gebeld, en die mevrouw zei ook dat het toch echt zijn probleem is dat het geld kwijt is, en dat hij het moet laten onderzoeken en niet ik.
Mijn vader gebeld en die gaat helpen het hele verhaal duidelijk en netjes op papier te krijgen zodat ik dat aan het eind van de maand gewoon naar hem op kan sturen.
pffff.
Ben wel rustiger nu. Nu ik zeker weet dat ik niet gek ben. ( Iig niet op dat gebied )
En nu maar eens gaan huishouden