Het kasteel
zondag 28 februari 2010 om 16:01
Hahahahaha, Mims, die grijns staat je goed!
Aan de boekenruilbeurs zal ik dus niet meedoen, aangezien ik nog niet zo lang geleden 4 dozen boeken naar de kringloopwinkel heb gebracht. Als tegenprestatie mocht ik een aantal boeken uitzoeken uit hun voorraad, maar neuh, dank u: zelfde aversie als tegen biebboeken.
Mims: we lijken wel gezusters, chloorpaleizen staan mij ook ongelooflijk tegen. Brrrrrrr. Dappere jij!
Hier is het inmiddels ongelooflijk rotweer, dus we zitten lekker binnen met de nep-open-haard aan, port en lekkere kaasjes en Schavuit van Oranje ligt klaar, terwijl de kleintjes boven naar Kung Fu Panda kijken en Oudste Zoon naar het indoorskatepalies is. Lekkerlekkerlekkerlekker, zo'n zondag.
Aan de boekenruilbeurs zal ik dus niet meedoen, aangezien ik nog niet zo lang geleden 4 dozen boeken naar de kringloopwinkel heb gebracht. Als tegenprestatie mocht ik een aantal boeken uitzoeken uit hun voorraad, maar neuh, dank u: zelfde aversie als tegen biebboeken.
Mims: we lijken wel gezusters, chloorpaleizen staan mij ook ongelooflijk tegen. Brrrrrrr. Dappere jij!
Hier is het inmiddels ongelooflijk rotweer, dus we zitten lekker binnen met de nep-open-haard aan, port en lekkere kaasjes en Schavuit van Oranje ligt klaar, terwijl de kleintjes boven naar Kung Fu Panda kijken en Oudste Zoon naar het indoorskatepalies is. Lekkerlekkerlekkerlekker, zo'n zondag.
.
zondag 28 februari 2010 om 16:18
wij zijn nuttig en ruimen de zooi van weken weinig huishouden op Hele administratie is gedaan en opgeruimd (van 3 maanden, leef je uit dus) en het huis is nu ook meer dan alleen optisch schoon. niet heel relaxed, maar wel heel gezinnerig: MK en Jom hebben heel leif meegeholpen (perforeren en hun eigen emmertje sop )
maandag 1 maart 2010 om 08:59
Ja graag, maakte me even zorgen net, had het aterbakje van de nespresso niet goed in het apparaat geklikt. Dan wil die niets meer doen. Gelukkig nadat ik hem even met rust had gelaten deed die het weer. Geen irl koffie dat kan niet natuurlijk.
*denkt met terugwerkende kracht nog even aan Marie die megavroeg in schipholtaxi zat*
Tila succes met gareel.
*denkt met terugwerkende kracht nog even aan Marie die megavroeg in schipholtaxi zat*
Tila succes met gareel.
maandag 1 maart 2010 om 19:21
quote:tilalia2 schreef op 01 maart 2010 @ 18:58:
Hahaha! De helft van het boek, geloof ik. Ik zal morgen de laatste pakjes openmaken en kijken wat we nog missen.Tila, wat Suup niet heeft kun je mij mailen, heb ook vrij veel. Spaar zelf niet, maar spaarde voor spaarders. Suup heeft mijn mailadres wel, maar mag ook via FW mail.
Hahaha! De helft van het boek, geloof ik. Ik zal morgen de laatste pakjes openmaken en kijken wat we nog missen.Tila, wat Suup niet heeft kun je mij mailen, heb ook vrij veel. Spaar zelf niet, maar spaarde voor spaarders. Suup heeft mijn mailadres wel, maar mag ook via FW mail.
dinsdag 2 maart 2010 om 14:28
dinsdag 2 maart 2010 om 14:54
Tila als wij elkaar vrijdag toch zien, neem ik ze dan mee, ok?
Zo ben eindelijk echt klaar met stamkroeg dingen. En dan straks maar richting stamkroeg
Kreeg leuke post van de NS, vanwege het winterweer krijen kaarthouders en gratis overgangskaart naar eerste klas.
En dan zakt ineens het besef weer binnen en kreeg ik onder het tikken een giga huilbui. Gelukkig nam Darly op. Pfff vermoeiend allemaal hoor.
Zo ben eindelijk echt klaar met stamkroeg dingen. En dan straks maar richting stamkroeg
Kreeg leuke post van de NS, vanwege het winterweer krijen kaarthouders en gratis overgangskaart naar eerste klas.
En dan zakt ineens het besef weer binnen en kreeg ik onder het tikken een giga huilbui. Gelukkig nam Darly op. Pfff vermoeiend allemaal hoor.
dinsdag 2 maart 2010 om 16:40
Suup (mede) nav jouw mail en af en toe hier lees-postings, snap ik je gevoel, reken maar! Maar het komt goed *sprak zij dapper terwijl ze er zelf ook nog niet is*.... In afwachting van voorstel 'heb' je nog even tijd. Neem die tijd. Dat is iets wat ik zeker geleerd heb in situatie van 'trap na'. Wij weten zelf wat we waard zijn, en ook al wordt dat af en toe even ondermijnd, hou daar ajb aan vast!!!!
Mail je desgewenst wel keer meer info/details, maar nu te moe voor. Ga ff liggen (ok, niet lang want zo ATWT).
Groetjes aan rest. Tila, nwe mail van me nog gelezen?
Mail je desgewenst wel keer meer info/details, maar nu te moe voor. Ga ff liggen (ok, niet lang want zo ATWT).
Groetjes aan rest. Tila, nwe mail van me nog gelezen?