Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Vishnu schreef op 01 maart 2010 @ 18:56:

Nee niet Lief! maar lief natuurlijk, hoe kun je dat van mij denken!

Uhm nee geen bso hier, ben 'gewoon thuis' he Als alles volgens mijn planning loopt, komt er deze maand een baan naar je toe waaien, Vish! Eerste kwartaal van 2010 had ik toch gezegd? Nog 30 dagen te gaan.... geniet nog maar even van je rust!
Loretta is De Mol. Punt.
Leuk dat je kinderwagen hebt gekocht, Erwt! Heb je hem ook al in huis of moet je er nog even op wachten? En dan de allerbelangrijkste vraag als het om wandelwagens gaat: welke kleur istie?
Loretta is De Mol. Punt.
Het is lennnnnnte!!!!!!
Loretta is De Mol. Punt.
Kess voorspelling Hoop dat het echt uitkomt

Ik denk dat urenvermindering tijdens eventueel wel kan. En als ik zou terug moeten betalen zou dat dan toch alleen over al opgenomen uren zijn denk ik. Maar goed, dat is dus allemaal even afwachten. Ontslag nemen kan niet tot half jaar na dat einde verlof. Over urenvermindering zie ik in onze CAO niets staan, dus wellicht mag dat wel gewoon.

Het is toch pas 21 maart Lente?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Wat vreselijk van aardbeving in Chili trouwens. Leek zaterdag allemaal mee te vallen vanwege episch centrum in zee, maar is dus heel wat erger dan men in de eerste instantie dacht. Er schijnt nog maar een paar keer een beving van deze zwaarte te zijn geweest in de geschiedenis van de aarde. Moeder, Chica en ik zaten er in augustus 2008. Zo'n mooi land.
1 maart is begin van de meteorologische lente. Vind ik ook goed!
Loretta is De Mol. Punt.
Lijkt me een rare gewaarwording als je er zelf geweest bent, Inad. Is inderdaad één van de hevigste bevingen ooit.
Loretta is De Mol. Punt.
Me kint heeft wormuh. GATVERDAMME.
Ieuwww!

Ik heb bij Tony een keer het vermoeden gehad (niets gezien, maar wel steeds jeuk) en toen hebben we met het hele gezin een fijn pillenkuurtje gehad. Heb je al pillen in huis?
Loretta is De Mol. Punt.
Pillen zitten er al in. Weg met dat ongedierte

Eetje en ik geen pil.
Van Eetje kan ik het me voorstellen, maar waarom jij dan niet? Is hartstikke besmettelijk.
Loretta is De Mol. Punt.
Omdat ik volgens de apotheker dan drie dagen geen BV zou kunnen geven (al staan er op het internet andere verhalen, maar goed, neem de gok niet).
Ah, natuurlijk.
Loretta is De Mol. Punt.

Kess, volgens mij is het bij mij ook zo als jij omschrijft: half jaar minimaal op oude uren. Maar dat verschilt dan misschien per werkgever als Inad dat wel meteen kan doen. Zal ik eens navragen.

quote:Kess schreef op 01 maart 2010 @ 21:08:

Leuk dat je kinderwagen hebt gekocht, Erwt! Heb je hem ook al in huis of moet je er nog even op wachten? En dan de allerbelangrijkste vraag als het om wandelwagens gaat: welke kleur istie? Blauw! Hij is tof en ik heb hem al (voordeel van zo'n outlet-shop, want gewoon 'zo lang de voorraad strekt')... wacht, ik zoek een plaatje:

Peas on earth!
Iew, wormen

Ja, erg inderdaad van aardbeving... hoorde vandaag ook iemand op de radio die er woont, en vertelde dat er op zich heel strenge eisen aan gebouwen zijn (juist vanwege risico op bevingen daar) en dat van die grote ingestorte gebouwen eigenlijk wel met zekerheid gesteld kan worden dat er gesjoemeld is met de bouw-eisen

Vish, ik ga duimen dat Kess' voorspelling uitkomt!
Peas on earth!
Mooie wagen, Erwt! Kleurtje is superleuk!

Ik had dat trouwens ook, toen ik de bugaboo kocht. Kon hem direct mee naar huis nemen. Er was toen net een nieuwer model uit en de voorraad 'oude' modellen mocht met 15% korting weg, op voorwaarde dat je hem meteen meenam. Geen punt, natuurlijk.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 01 maart 2010 @ 21:23:

Me kint heeft wormuh. GATVERDAMME.

Yuuuuukkk

Heb t een keer gehad toen Chica t had, en verder ooit als kind en iew yuk. Jij en Starman moeten ook preventief pil nemen en je moet beddengoed en ondergoed Ceetje goed op 60 graden wassen. WC bril vaak schoonmaken en deurklink van de badkamer/toilet en zo.

Hoop dat ze er snel vanaf is.

Dat is school voor je.. next up: luizen..
quote:Star schreef op 01 maart 2010 @ 21:30:

Omdat ik volgens de apotheker dan drie dagen geen BV zou kunnen geven (al staan er op het internet andere verhalen, maar goed, neem de gok niet).

Mijn moeder mocht een keer niet toen ik klein was omdat ze zwanger was. Toen kreeg ze advies rauwe ui te eten. En dan echt een hele en geen kleintje

Mooie wagen hoor, Erwtelientje
quote:Kess schreef op 01 maart 2010 @ 21:43:

Mooie wagen, Erwt! Kleurtje is superleuk!

Ik had dat trouwens ook, toen ik de bugaboo kocht. Kon hem direct mee naar huis nemen. Er was toen net een nieuwer model uit en de voorraad 'oude' modellen mocht met 15% korting weg, op voorwaarde dat je hem meteen meenam. Geen punt, natuurlijk. Ja, da's juist veel leuker. Hoewel ie nog in de doos zit, omdat ik net terug naar de bank gestuurd werd door Xan toen ik 'm in elkaar wilde knutselen (want beetje last van buik en rug). Nu zit ik dus nukkig met de gebruiksaanwijzing op schoot
Peas on earth!
Nou vooralsnog jeukt er niks, dus ik neem geen ui en geen pil

Fijn, lekker schoonmaken

Mooie wagen Erwt, leuk zo felblauw!
Een hele rauwe ui? Iew...

Maar ja... wormen zijn nog veel meer iew
Peas on earth!
Ik zou t preventief doen hoor, Star

Ik ga lekker sociaal doen met Ier, als ik die gitaar uit zijn handen gemept krijg

Je kunt toch gewoon een salade maken met een hele ui erin? (Eet ik zo vaak )

Leuk van de wagen Erwt!! En nu niet stiekem verkeerde aanwijzingen geven he!

Nemo had vandaag een heel verhaal over de kapper op school, snapte er niks van. Maar de kinderen waren allemaal gechecked op luizen. Niets gevonden voor zover Nemo het wist tenminste. Deed wel al steeds gel in zijn haar als hij naar school gaat.

Baan eerste kwartaal gaat niet lukken hoor, zal toch eerst opleiding moeten doen. Kan nu dankzij de opleidingsmevrouw wel een andere opleiding van 4 weken doen.

Had nog een heel verhaal erachteraan getypt over het CWI en de mensen die er werken maar laat ik aardig zijn en al die nare woorden weghalen. Ik zal blij zijn als ik niks meer met ze te maken heb iig.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Vishie, wat ben jij lief!

Wat een überschattige erwtenslofjes!

Lief! Dankjewel!!

*kijkt verliefderig naar erwtige slofjes*
Peas on earth!
Inad, staat jouw fakbiets dag en nacht buiten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven