Good Luck
dinsdag 2 maart 2010 om 11:04
Ik heb nog een leuke foto van Maxi, zet hem wel even op Hyves. Hij is erg van het klokkijken de laatste tijd. Vent zou om 12.15 thuis zijn voor de lunch. Gaat hij met z'n armen over elkaar voor de klok staan wachten: 'Ik ben benieuwd of hij nu wél op tijd is.'
Ik ben benieuwd, ik heb nu m'n deeg in de broodbakmachine zitten, ga zometeen het brood in de oven bakken. Anders komt er zo'n stom gat in.
Ik ben benieuwd, ik heb nu m'n deeg in de broodbakmachine zitten, ga zometeen het brood in de oven bakken. Anders komt er zo'n stom gat in.
dinsdag 2 maart 2010 om 12:40
Haha, gelukkig, gebroken hoofd is ook niks. Hh al klaar Compu, of even pauze?
Ik wilde ook nog even melden dat zandbakwormen officieel aarsmaden heten, maar zie dat jullie er al achter waren. Als kind keertje gehad, was helemaal in shock, bah bah. Arme Cee, hopelijk snel weer vanaf. Heeft ze nog last Star, wordt het al minder (of check je het niet zo grondig? )?
Goed hoor, dat kostwinnerschap. Kwam gisteren thuis in blinkend huis, net op tijd om kind weltrusten te kussen, heerlijke stamppot uit de magnetron te vissen en me te installeren voor een driedubbele CSI aflevering. Nou nog iets regelen dat ik niet zo hard hoef te werken.
Ik wilde ook nog even melden dat zandbakwormen officieel aarsmaden heten, maar zie dat jullie er al achter waren. Als kind keertje gehad, was helemaal in shock, bah bah. Arme Cee, hopelijk snel weer vanaf. Heeft ze nog last Star, wordt het al minder (of check je het niet zo grondig? )?
Goed hoor, dat kostwinnerschap. Kwam gisteren thuis in blinkend huis, net op tijd om kind weltrusten te kussen, heerlijke stamppot uit de magnetron te vissen en me te installeren voor een driedubbele CSI aflevering. Nou nog iets regelen dat ik niet zo hard hoef te werken.
dinsdag 2 maart 2010 om 13:13
dinsdag 2 maart 2010 om 13:21
Dat weet ik niet, ik weet alleen dat die dingen heel veel stroom vreten. Kijk even op je energiemeter voor en na gebruik.
Aaarrggh, deze mama krijg lentekriebels en wil wat in de tuin doen, maar de baby werkt niet mee. Hele tijd krampen onderin mijn buik... au. Heel irritant.
misschien dan maar even over de hei wandelen, al is B in de til-me bui. Ik zou de kinderwagen als back up mee willen nemen. Mag ik daar eerst de stofnesten wel eens af mogen halen
Aaarrggh, deze mama krijg lentekriebels en wil wat in de tuin doen, maar de baby werkt niet mee. Hele tijd krampen onderin mijn buik... au. Heel irritant.
misschien dan maar even over de hei wandelen, al is B in de til-me bui. Ik zou de kinderwagen als back up mee willen nemen. Mag ik daar eerst de stofnesten wel eens af mogen halen
dinsdag 2 maart 2010 om 13:56
We hadden lekkage bij de dakkapel. Net 2 mannen geweest, afvoerpijpje vervangen en nu hopelijk geen lekkage meer.
Kleuter is weer blij naar school
Mamax, leuke opmerking van Maxi.
Há, ik was ook zó blij met mijn blauwe dyson. Héél herkenbaar
Hel, lekker thuiskomen in een gepoetst huis met eten klaar.
Bam, hi!
Amaal, , die opmerking van B.
Doe je het een beetje rustig aan? Klinkt niet fijn van de krampen.
Ik ga wéér een poepluier verschonen, Tim zegt: bah, bah en ik ruik iets
dinsdag 2 maart 2010 om 19:01
Hoi allemaal, ik heb inderdaad weer echt heel apart nieuws, wel goed nieuws (denk ik) ik durf het allemaal nog niet zo goed te geloven. Maar ik ga zo eerst even Mr J in bed stoppen en dan kom ik op de groep want het is nogal veel informatie.
Maar hele rare dag zo. Eerst belde mijn vader al dat mijn zus mijn zwager de deur uit heeft gegooid (hoera), daarna dus alle gesprekken in het zkhs en toen hoorden we dat oma was overleden. En toch maar besloten naar de kliniek te gaan. Malman is nu afscheid nemen waar oma is opgebaard.
Maar hele rare dag zo. Eerst belde mijn vader al dat mijn zus mijn zwager de deur uit heeft gegooid (hoera), daarna dus alle gesprekken in het zkhs en toen hoorden we dat oma was overleden. En toch maar besloten naar de kliniek te gaan. Malman is nu afscheid nemen waar oma is opgebaard.
Stressed is just desserts spelled backwards