3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
dinsdag 2 maart 2010 om 22:24
quote:stratego schreef op 02 maart 2010 @ 22:20:
Bah ik heb me in een discussie gemengd en dat wilde ik eigenlijk niet, stom stom...
Ik ga zo maar slapen, nog één sigaret, steunkousen uit en dan lekker hard snurken
Niet vergeten je gebit uit te halen en je hoorapparaatje uit te doen
Welke discussie? Waar?
Bah ik heb me in een discussie gemengd en dat wilde ik eigenlijk niet, stom stom...
Ik ga zo maar slapen, nog één sigaret, steunkousen uit en dan lekker hard snurken
Niet vergeten je gebit uit te halen en je hoorapparaatje uit te doen
Welke discussie? Waar?
dinsdag 2 maart 2010 om 22:25
quote:Jackyr schreef op 02 maart 2010 @ 22:20:
[...]
Veuls te veul...
Vandaag gingen de Cock en ik boodschappen doen.. een straatje 1/5 staatsloten onder andere.. zegt ie tegen me.. als we de jackpot hebben dan schei je er maar mooi mee uit met werken.. en dan ga je alleen nog maar iets doen wat je leuk vindt.. waarop ik zei: oh dan ga ik fulltime boerderieën ik vind je zo leuk!
[...]
Veuls te veul...
Vandaag gingen de Cock en ik boodschappen doen.. een straatje 1/5 staatsloten onder andere.. zegt ie tegen me.. als we de jackpot hebben dan schei je er maar mooi mee uit met werken.. en dan ga je alleen nog maar iets doen wat je leuk vindt.. waarop ik zei: oh dan ga ik fulltime boerderieën ik vind je zo leuk!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 2 maart 2010 om 22:26
quote:Jackyr schreef op 02 maart 2010 @ 22:20:
[...]
Veuls te veul...
Vandaag gingen de Cock en ik boodschappen doen.. een straatje 1/5 staatsloten onder andere.. zegt ie tegen me.. als we de jackpot hebben dan schei je er maar mooi mee uit met werken.. en dan ga je alleen nog maar iets doen wat je leuk vindt.. waarop ik zei: oh dan ga ik fulltime boerderieën
[...]
Veuls te veul...
Vandaag gingen de Cock en ik boodschappen doen.. een straatje 1/5 staatsloten onder andere.. zegt ie tegen me.. als we de jackpot hebben dan schei je er maar mooi mee uit met werken.. en dan ga je alleen nog maar iets doen wat je leuk vindt.. waarop ik zei: oh dan ga ik fulltime boerderieën