3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
dinsdag 2 maart 2010 om 22:52
quote:appeltjesgroen25 schreef op 02 maart 2010 @ 22:51:
En daar merk jij dus niet al teveel van Cay. Houden zo!
Dan is het mooi meegenomen toch?Of ik ben al te veel gewend hier De hangjeugd staat vrijwel dagelijks voor mijn flat, want winkelcentrumpje. Maar het valt me nog wel mee eigenlijk, nou ja ik merk het dus niet zo
En daar merk jij dus niet al teveel van Cay. Houden zo!
Dan is het mooi meegenomen toch?Of ik ben al te veel gewend hier De hangjeugd staat vrijwel dagelijks voor mijn flat, want winkelcentrumpje. Maar het valt me nog wel mee eigenlijk, nou ja ik merk het dus niet zo
dinsdag 2 maart 2010 om 22:53
dinsdag 2 maart 2010 om 22:57
quote:iry schreef op 02 maart 2010 @ 22:56:
Leuk Cay, misschien dat ik ook eens een keer een balance board aan ga schaffen.
Ik beweeg nauwelijks, terwijl dat wel goed voor me is, maar het lijkt me vooral voor knul zo leuk. Hij is echt van het bewegelijke soort en met de fit plus erbij kan hij zich lekker uitleven en een game spelen.
Enneh 4, 5 en 6 maart voor 65 euro bij de Bart Smit, nog altijd duur, maar wel goedkoper dan normaal.
Leuk Cay, misschien dat ik ook eens een keer een balance board aan ga schaffen.
Ik beweeg nauwelijks, terwijl dat wel goed voor me is, maar het lijkt me vooral voor knul zo leuk. Hij is echt van het bewegelijke soort en met de fit plus erbij kan hij zich lekker uitleven en een game spelen.
Enneh 4, 5 en 6 maart voor 65 euro bij de Bart Smit, nog altijd duur, maar wel goedkoper dan normaal.
dinsdag 2 maart 2010 om 22:59