In deze aflevering zullen we zien hoe Joopp zichzelf bitterbal-wise overtreft, of Yette echt naar Michigan vertrekt en hoe het geduld van Winx nog langer op de proef wordt gesteld.
Zal ze in deze aflevering eindelijk gordijnen krijgen die niet te lang of te kort zijn? En wat zijn hiervan de gevolgen voor de naaister?
Tandarts heb ik morgen niet zo veel moeite mee, alleen controle en maar eens vragen of er iets te doen is aan het kaakklemmen wat ik doe, kaken doen zeer....
Je zou toch verwachten dat ze wel een zoom kunnen uitleggen toch?
Miniman heeft een zwak melkgebit. Hij bleek drie (!) gaatjes te hebben. Hoop niet dat zijn definitieve gebit er ook zo erg aan toe is. De anderen hebben gelukkig net zulke sterke tanden als ik. Nooit ergens last van.
Ach jee knulleke toch! Wat naar voor hem zeg. Ik hoop hier met heel mijn hart dat knul mijn gebit heeft dan heeft na 15 jaar niet gaan niet veel schade...
Ik had na de verhuizing hierheen moeite een tandarts te vinden. Ze hadden allemaal en patiëntenstop. Maar er was er ook een aan de andere kant van de 'stad' met mijn achternaam. Ik had geen idee hoe ver het familie was, maar erg veel komt mijn naam nou ook weer niet voor. Nou hou ik helemaal niet van voortrekkerij, maar ik heb ze toch maar gebeld. Gewoon mijn naam genoemd en gevraagd of we daar terecht konden. De assistente zei dat ze geen nieuwe patiënten aannamen, maar dat ze het in dit geval de tandarts zelf even zou vragen. Bleek hij mij wel te kennen, hij is een neef van mijn vader
Maar ik vind wel dat ze hun schooljaar hier af moeten maken, dus als Man eventueel volgende maand al vertrekt, komen wij drie maanden later achter hem aan.
Anoniem_13686
woensdag 3 maart 2010 om 16:20
Ik hoop alleen maar dat je geen spijt krijgt van wel gaan.......