Wij gaan ervoor...............deel 3!!

20-03-2007 22:19 1066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat dit maar weer een heel vruchtbaar topic mag gaan worden
swane, is normaal hoor dat je geen tijd hebt hoor. leuk dat het goed gaat allemaal zo te lezen. kloven kunnen goed zeer doen......

moon, duimduimduim

luna, spannend hoor allemaal zo. jeetje......

nou hier ook nog neit ongi. is nu een week of 5 geleden en meestal is het nu een week of 5 voor eht begint. al maanden tenminste. ook nog geen zere borsten terwijul ik die altijd heb een paar dagen voor ik ongi wordt. wel jeukende tepels.

ik had zaterdag een test gedaan omdat we toen 10 jaar getrouwd waren en ik het wel het proberewn waard vond, leuke datum om te onthouden indien het zo is.... maar niets.... was natuurlijk ook erg vroeg. nu maar even kijken wanneer weer.

zo zal eens gaan werken........ tot snel
Jeetje Luna,

Ik hoop voor je dat de krampen niet door gaan zetten.Je bent wel weer wat verder nu maar evengoed is het eigenlijk nog te vroeg.

Maria:Balen zeg,dat je nèt deze ronde misloopt!Misschien mag het evengoed wel van de gyn.Ik hoop voor je dat de clomid gaat helpen.Zou wel erg mooi zijn als je het daarmee afkan en dat er niet meer aan de hand blijkt te zijn.

Mocht ik hier niet meer komen voor je HSG dan wil ik je alvast veel succes wensen.En we duimen er gewoon voor dat alles goed is.

Swane:Wat heb je een mazzel zeg,zo met je zoon.Heerlijk dat hij zo goed slaapt nu.Dan kom je zelf tenminste ook een beetje aan je rust toe.Neem je ook eigenlijk nog ouderschapsverlof ofzo op als je weer aan de slag gaat?

Gutje:Jeetje,dat is spannend zeg.Ik hoop echt voor jullie dat het raak is.Jullie zijn per slot van rekening ook al lang bezig.En als je dan tien jaar bij elkaar bent dan is het iid makkelijk om te onthouden.Ik blijf zeker voor je duimen.

Mijn dochter is lekker bij mn schoonmoeder.Die past altijd op woensdagmiddag op omdat ik dan werk.Alleen heb ik vanmiddag geen afspraken staan.Moet echt nodig wat in het huishouden doen maar om eerlijk te zijn heb ik erg weinig zin.Ik blijf dat altijd maar voor me uit schuiven.Ga liever eens rustig een boekje lezen ofzo.Dat kan overdag ook nooit.Maar er moet nodig gezogen worden in huis (de bovenverdieping en zolder dan) en de wc kan ook wel een beurt gebruiken want dochter vindt het erg leuk om haar handen bij het kraantje daar te wassen ipv in huis en dat doet ze dus ook als ze modderhandjes heeft om ze vervolgens even af te schudden.Jullie kunnen je dus wel voorstellen hoe mijn wc eruit ziet nu!En er staat ook een wasmand met een berg strijkgoed erin maar dat ga ik over een uurtje doen onder Oprah.

Wat ongi betreft...die is er nog niet.Ik voel ook nog niks op af en toe wat steekjes in mijn onderbuik na maar die heb ik ook als ik ongesteld ga worden.Ik zou het (als het weer een 28 dagen cyclus is) morgen moeten worden.Heb al een inlegkruisje in om eventueel bloed meteen te zien maar vooralsnog is er niks te zien.Al kan het zijn dat het net weer een 31 dagen cyclus is.Dan zou ik het zaterdag of zondag moeten worden.We zien het wel.

Ik ga maar eens aan de slag.

Groetjes allemaal!
Ik ben aan het stoeien geweest met de tabel. Misschien kan Luna de link in het openingsbericht zetten (als dit uberhaupt gewijzigd kan worden?)? Wijzigingen zal ik vanaf nu gaan verwerken, maar het zal waarschijnlijk niet helemaal vlekkeloos gaan in het begin hahaha!

Hé Maria,

De tabel ziet er goed uit! Volgens mij kan Luna idd de link in het openigsbericht plaatsen. Je kan toch altijd achteraf je bericht wijzigen?
Oh ja:
Hoi, wil ik best doen maar weet iemand hoe ik dat moet doen? Volgens mij moet Maria de tabel zelf in photobucket zetten anders kan ze er volgens mij nog niet bij. Ik heb de tabel nu namelijk ook in photobucket staan.

Nou ik hoor het wel!!

Zometeen naar de gyn, eerst CTG en dan controle, ben benieuwd hoe het er voor staat.

Spannend dat er weer een paar NOD's aankomen. Moon en Gutje volgens mij zijn jullie in afwachting van.........ik zal duimen dat het voor jullie deze ronde raak mag zijn. Ik hoop het zo!!

Liefs Luna
Hé Luna, hoe was het bij de gynaecoloog?

Ik mail jou even mijn photobucket-link. Als ik Tijger goed begrijp dan zou je die in je openingsbericht kunnen plaatsen?

Ik hoor het wel! Succes!
Luna, spannend. Succes!!

Maria heeft de tabel al in photobucket staan, anders had ze hem niet kunnen plaatsen. De link kan je ook vinden als met je rechtermuisknop klikt op haar tabel. Bij eigenschappen staat de link, die kan je kopiëren en plakken.

Alleen jij kan de link in het openingsbericht zetten, want jij hebt die geschreven.

Voor de zekerheid, je moet op het icoontje met de berg klikken en daar de URL plakken.
Oh ja, boven elk bericht staan drie "knoppen". Bij de berichten die je zelf hebt geschreven is de middelste knop voor het wijzigen.
Sorry dames, beetje blond hier haha. Maar het is gelukt. Maria, bedankt dat je de tabel wilt overnemen!!

Mag ik gelijk even een datum er in laten zetten? 4 oktober weer naar de gyn.

Vanmorgen weer controle gehad, eerst CTG, die was heel goed, beebje was enorm druk, af en toe schopte frummel keihard in mijn ribben dat deed wel zeer. Maar goed over de CTG waren ze zeer te spreken. Daarna dus de controle, ik kreeg weer een groeiecho, het hoofdje, buikje en beentje worden dan gemeten, het hoofdje en het beentje groeien keurig binnen de curve alleen het buikje bleef behoorlijk achter, de arts is behoorlijk lang bezig geweest met meten. Het kan er op duiden dat de placenta niet meer goed zou werken en dat is wel zorgwekkend. Dat was dus flink schrikken. De gyn wilde graag dat ik vandaag nog een flowecho zou doen. Gelukkig kon ik direct terecht bij een andere gyn. Die heeft dus gekeken hoe het met de navelstreng is en hoe de bloedtoevoer naar de baarmoeder is. Gelukkig was dat allemaal goed. Ook hij heeft alles nog eens nagemeten en hij kwam iets beter uit met de meting van het buikje, hij vond het er absoluut niet zorgwekkend uitzien. Achteraf viel het dus gelukkig allemaal reuze mee. Over 2 weken dus terug komen.

Daarna maar even gelunched in het ziekenhuis en toen door naar de stad. Voor dochter een gave jas gekocht voor de winter, hopelijk is ie goed anders moet ik hem weer terug brengen. En voor mezelf nog wat ondergoed en nog een voedingsbeha. Mezelf ook maar op een nieuw boek getrakteerd, want ik krijg zo het gevoel dat ik nog wel even doorhobbel kan ik maar beter wat spannends te lezen hebben toch?

Viel me wel tegen hoor dat sjouwen in de stad, kreeg op een gegeven moment echt pijn in mijn bekken en liep echt te waggelen haha.

Meiden, ik laat het hier even bij, duik nog even op de bank voordat het spitsuur hier weer begint.

Liefs Luna
Joepie!!!!!Het is gelukt met de tabel!Geweldig.Nu hebben we weer een mooi overzicht.Het gepraat over hoe je die tabel nou plaatsen is voor mij echt chinees.Snap er geen bal van.Ben dan ook blij dat ik het niet hoef te doen.

In elk geval veel succes maria.

Ik weet trouwens ook niet hoe ik mn tekst in kleur kan krijgen.Ik heb al het een en ander geprobeerd maar het wil nog niet lukken en ik ben dus een leek.Kan iemand me het in sesamstraattaal uitleggen????

Luna:Ben blij voor je dat het er allemaal goed uitzag bij de gyn.Denk dat je er toch best wel weer tegen opziet elke keer.De volgende keer ben je al bijna uitgerekend.Hoeveel te vroeg is je dochter ook al weer geboren?

Hier nog steeds geen ongi te bekennen.Ik heb wel af en toe last van steekjes in mn onderbuik,ben moe,heb zere borsten af en toe en moet heel vaak plassen.Maar dat hoeft natuurlijk niks te betekenen.Dat heb ik wel eens meer gehad en toen werd ik ook gewoon ongi.Dus ga nog niks voelen hahahaha.Ben pas zwanger als er een positieve test is.

Ga nog even mn fornuis schoonmaken en de tafel want ik heb zo naailes.Ben voor dochterlief een pietenpak aan het maken.Als het klaar is zal ik er wel een mooie foto van maken en op de groep zetten maar dat duurt nog wel een aantal weken.Heb namelijk nog maar een broekspijp af.Als het maar af is voordat de sint bij ons in de haven komt.

Groetjes moon
Tijger/Luna hoe kan ik nu het snelst een wijziging aanbrengen? Eerst weer wijzigen in Excel, kopieren naar paint in JPEG en dan als nieuwe tabel in Photobucket zetten? Maar dan krijg ik een nieuwe link terwijl ik de link van de eerste tabel wil behouden, toch? Hmmm, volgens mij moet het sneller kunnen. Tips welkom!
quote:maria70 schreef op 20 september 2007 @ 22:11:

Tijger/Luna hoe kan ik nu het snelst een wijziging aanbrengen? Eerst weer wijzigen in Excel, kopieren naar paint in JPEG en dan als nieuwe tabel in Photobucket zetten? Maar dan krijg ik een nieuwe link terwijl ik de link van de eerste tabel wil behouden, toch? Hmmm, volgens mij moet het sneller kunnen. Tips welkom!

Idd wijzigingen aanbrengen in Excel. Kopiëren naar een paint (leeg bestand) deze opslaan onder dezelfde naam als je eerste bestand. (uiteraard ook weer JPEG-bestand). In photobucket de oude tabel weghalen, het nieuwe bestand uploaden. Omdat je dezelfde bestandnaam hebt gekozen blijft de link hetzelfde. Anders zou je op het forum steeds de link moeten aanpassen en da's niet handig. Dus echt snel is het niet, maar dit is de juiste manier. Oh ja en even doorgeven als je de tabel hebt aangepast, dan moet de rest even op F5 drukken om de nieuwe tabel te zien.

Succes!
Yes! Gelukt! Dankjewel Tijger!
quote:moon78 schreef op 20 september 2007 @ 18:19:

Ik weet trouwens ook niet hoe ik mn tekst in kleur kan krijgen.Ik heb al het een en ander geprobeerd maar het wil nog niet lukken en ik ben dus een leek.Kan iemand me het in sesamstraattaal uitleggen????

Groetjes moon Mag het ook in Jip en Janneke taal?

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden:

1. klik op het icoontje met de T.

Klik in de gekleurde balk op een kleur. Klik vervolgens in het grote vierkant op een kleur. Onderin zie je een voorbeeld van je gekozen kleur. Klik vervolgens op OK. In je reageerscherm verschijnt een kleurcode. Zoals bv {fgcolor=#35BE26][/fgcolor}. Maar dan tussen vierkante haken ipv accolades. De tekst die tussen die code staat krijgt die betreffende kleur.

Dus {fgcolor=#35BE26]blablablablablablabla[/fgcolor}

2. Tik eerst een heel verhaal. Selecteer de tekst die je in kleur wilt hebben. Doe vervolgens de bovenstaande stappen.

3. Een variant op bovenstaande. Klik op het icoontje met de T en vervolgens gelijk op OK. Dan krijg je een code met allemaal nullen. Je kan deze zelf wijzigen in een al eerder gebruikte kleurcode. Zo weet je zeker dat je steeds dezelfde kleur gebruikt.

Jij ook succes!
quote:maria70 schreef op 20 september 2007 @ 22:30:

Yes! Gelukt! Dankjewel Tijger!

Heel goed!!

Dusseh: F5 voor de nieuwe tabel.
Ik ga het dus even proberen in kleur.Voor de zoveelste keer hahaha.Alvast bedankt tijger!

Er is bij mij nog steeds geen spoor van ongi te bekennen.Elk wcpapiertje wordt minitieus gescand op roze/rood/bruin maar nog helemaal niks!Wel erg gevoelige borsten.Lijkt wel of het steeds erger wordt.Ga denk ik toch morgen maar even een testje halen.Die wil ik dan zondag gaan doen.Dan is mijn man er ook.Of misschien maandagochtend vroeg.Ik weet het nog niet.Moet het in mijn geval natuurlijk zo snel mogelijk weten ivm een inwendige echo met 6 weken.En moet dan eerst nog voor een verwijzing naar de HA.Dus moet het wel op tijd weten.Dan kunnen ze kijken of het eventueel niet weer buitenbaarmoederlijk zit.Ben al aan het rekenen.Ik zou dan op eind mei uitkomen als het zo is en dat zou betekenen dat de vakantie van komend jaar niet doorgaat want ik ga echt niet met een kindje van een week of 7 zo lang in de auto zitten.Gelukkig hebben we nog niks aanbetaald.We zien het allemaal wel.Mn hoop groeit in elk geval met elke keer dat ik naar de wc ben geweest en weer niks heb gezien.

Laat het uiteraard zo snel mogelijk weten.

Groetjes van een gespannen moon
Nog eens een poging!
Dan zo maar proberen
jeetje dames, wat speelt er veel!

moon: spannend hoor! richt je nu maar even op het niet ongi worden. in kleur schrijven is minder belangrijk (moest wel even lachen om jouw zwarte stukjes tekst... sorry)

gutje: voor jou is het ook spannend!

ik duim heel hard voor jullie allebei!

luna: hoe is het met je? hoe vond je dochter haar nieuwe jas? ik hoop dat je je geregeld blijft melden en dat je beeb nog lekker blijft zitten. weten jullie wat het gaatworden? mijn dochter voelt zich erg eenzaam tussen al die knullen hier...

hier gaat alles z'n gangetje. begin het op mijn werk iets meer naar mijn zin te hebben. tis en blijft vreselijk druk, ben na 2 dagen echt afgepeigerd...

volgende week ga ik naar de dermatoloog voor mijn spataders. het is toch weer erger geworden. als ik overdag een eind gewandeld heb, kan ik 's avonds niks meer. niet echt leuk. ik wil ze dan ook van de winter weg laten halen... hopelijk verdwijnen dan ook de klachten...

fijn weekend allemaal,

wil
Moon, wat spannend meid. Het klinkt wel serieus zeg!! Laat je ons zsm wat weten????

Ik zal voor je duimen dat je gewoon hardstikke zwanger bent!!

Liefs Luna

P.s. Maria fijn dat het gelukt is met de tabel.
nou moe heb ik een heel stuk getypt valt de luidspreker van de comp. op de esc toets. pf alles weg bahbah.....

moon, ik duim voor je hoor!!!!!!! zat net te denken dat je maar snel een test moet doen omdat ik zo nieuwsgierig ben naar of het raak is. hoop het heel erg voor je!!!!

wil; spataders bahbah, dan heb je van die vervelende benen sávonds he.... ik hoop dat ze er snel wat aan gaan doen dan voor je.

luna; jij bent ook alweer een stukje dichterbij .. elke dag is er 1 he.

nou hier ook nog geen ongi. ik weet neit meer precies welke dag ik vorige maand ongi ben geworden. dit omdat het toen zo heel raar ging.

ik weet wel dat ik nu zowiezo over tijd ben vergeleken met normaal (dat is 5 weken, dat hou ik aan aangezien dat meestal het geval is de afgelopen maanden al)

en ik ben misselijk af en toe, erg snel moe, geen zere borsten (heb ik normaal een week of zo voor ik ongi wordt) en kan minder hebben van de kids. (dit heb ik voor de ongi ook dus dat zegt niet zo heel veel dan)

ik weet niet wat ik ervan moet denken omdat ik ook geen valse hoop wil hebben. ben zo bang dan weer teleurgesteld te worden. maar ongemerkt doe je dat toch.......

zal binnenkort eens een test kopen...... dan weten we het misschien............

verder ook nog leuk nieuws; ik ga volgende week eindelijk beginnen met mijn autorijlessen. dit stellen we al 9 jaar uit wegens geldgebrek maar nu ben ik het beu. nu moet het gewoon, nu kan het en nu moet er gewoon geld voor vrij gemaakt worden omdat het anders nooit meer gebeurt...........

dus ik ga mijn rijbewijs halen!!!!! joepie!!! wel eng hoor hhahaha

nou dames, tot snel!!!!
Moon en Gutje, kom op met die testuitslagen!!! Ik ben zeer benieuwd, jullie klinken allebei erg zwanger. Ik hoop het zo voor jullie .

Spannend hoor Gutje, je eerste rijlessen, ga je een verkorte cursus doen of elke week 1 of 2 uur rijden??

Voor jou Luna komt de datum ook steeds dichterbij, wat goed dat je beeb nog lekker blijft zitten, voor je het weet ben je straks over tijd .

Nou iedereen een fijn weekend en geniet morgen van het lekkere weer. Groetjes van een zeer uitgeslapen Swane ( Joost heeft de afgelopen 3 dagen doorgeslapen tot ca. 06:30!!)

P.s. Ben ook aan het oefenen met kleuren, ben benieuwd of de eerste alinea in kleur is...
Nou Moon, bij mij ook geen kleur...... volgens mij zijn we allebei blond
Oh Moon en Gutje wat spannend. Ik hoop zo dat het voor jullie allebei raak is deze maand. Zou echt super zijn.

Gutje ik kan me voorstellen dat je het best 'eng' vindt om te testen, die eventuele teleurstelling, maar dan weet je wel waar je aan toe bent.

Ik ga iig onwijs duimen voor jullie dat het bij jullie allebei raak is. Dat moet gewoon!!

Ik schrijf op het oktober 2007 forum en daar zijn al 3 meiden geboren, een tweeling en dus een eenling. En van nog een meisje weten we dat ze in het ziekenhuis opgenomen was om te gaan bevallen dus zij zal ook wel bevallen zijn al. Ook een tweeling. Spannend hoor, het komt allemaal wel heel dichtbij zo. Ik wil ook..................(volgende week ofzo)!!

Meiden, fijn weekend allemaal.

Liefs Luna

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven