zwanger of...?

03-03-2010 10:15 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

ik heb een cyclus van 28 dagen, laaste menstruatie was op 27 januari, dat betekend dat ik afgelopen week dinsdag mijn ong zou moeten hebben. mijn temp hou ik bij en die hangt schommelt 37.0 en soms hoger.

ze zeggen dat de bevruchting 6a 7 dagen duurt nu is het precies mijn 7e dag en ik heb kleine krampjes en licht rose bloed, de geur ruikt ook nie naar ijzer zoals(menstruatie) eigenlijk helemaal niks.. nu vraag ik me af is het mogelijk dat ik zwanger ben?

liefs,

Deesje
Het zou kunnen. Doe een test en je weet het zeker.
Dacht even he, dat is toch die ook het topic opende over baby van 12 dagen, die is er snel bij. maar zie dat het jaartal anders is. Grrr lastig dat sommige namen zo op elkaar lijken.

Als je onbeschermde seks hebt gehad kun je zwanger zijn, het kan ook dat je niet zwanger bent, je zou wel geteld 1 dag overtijd zijn.

Of even afwachten of over een test piessen, geeft je meer duidelijkheid dan menig forummer met glazen bol.
mogelijk?? Ja zeker...

Doe even een test, dan weet je het zeker!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Het is mogelijk dat je zwanger bent, mits je seks hebt gehad zonder voorbehoedsmiddelen. Alhoewel, zelfs dat is geen vereiste meer, sinds Maria.

Hoe dan ook, als je het wil weten:

Ja ik heb al 2 testen geprobeerd van het weekend en vrijdag maar toen kwam de test negatief.

maar omdat ik veel heb geneuzeld las ik dat pas na de bevruchting hch-hormoon wordt aangemaakt en dan pas duidelijk te zien is of ... je zwanger bent... Nu heb ik vandaag wel een afspraak bij de huisarts gemaakt, maar weet nie of hun een gevoeliger test gebruiken dan die in de winkels te koop zijn?

Xdeesje
Ik stem ja.
quote:Deesje89 schreef op 03 maart 2010 @ 10:23:

Ja ik heb al 2 testen geprobeerd van het weekend en vrijdag maar toen kwam de test negatief.

maar omdat ik veel heb geneuzeld las ik dat pas na de bevruchting hch-hormoon wordt aangemaakt en dan pas duidelijk te zien is of ... je zwanger bent... Nu heb ik vandaag wel een afspraak bij de huisarts gemaakt, maar weet nie of hun een gevoeliger test gebruiken dan die in de winkels te koop zijn?

Xdeesje

Mij is altijd wijsgemaakt dat de test van de HA in niets verschilt dat die je in de winkel koopt...

En idd een beetje irritant, zo'n nick die als 2 druppels lijkt op die van een ander. Bewust gedaan?
anoniem_59438 wijzigde dit bericht op 03-03-2010 10:27
Reden: Maakt het uit? :-p
% gewijzigd
Bij de huisarts doen ze eenzelfde test, wacht nog een paar dagen en test dan opnieuw.
testen van de huisarts zijn het zelfde als die in de winkel.
Nee hoor,

ik kom nooit op deze site, dit is mijn eerste keer.

Ik ben benieuwd , einde van de middag doe ik een report!

x

maar omdat ik veel heb geneuzeld las ik dat pas na de bevruchting hch-hormoon wordt aangemaakt en dan pas duidelijk te zien is of ... je zwanger bent... dat lijkt me best logisch eigenlijk...
Als je sex hebt gehad en geen voorbehoedsmiddelen hebt gebruikt zou je zwanger kunnen zijn. Maaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr (daar komt ie!) het kan ook nog zo zijn dat je niet zwanger bent!

Kortom, niemand (behalve een test die je het beste kan doen als je overtijd bent) kan je nu vertellen of je zwanger bent. En ook de test van de dokter is niet gevoeliger dan die in de winkel te koop zijn.

*wist je trouwens dat hier boven een centraal topic staat voor dit soort vragen?*

maar omdat ik veel heb geneuzeld las ik dat pas na de bevruchting hch-hormoon wordt aangemaakt en dan pas duidelijk te zien is of ... je zwanger bent... Ja, tegenwoordig kun je inderdaad pas na de bevruchting ontdekken of je zwanger bent. Waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat Michael naar beneden kwam om het blijde nieuws te verkondigen? *zucht*
Je hebt veel geneuzeld?? En toen ben je zwanger geraakt?

Misschien ben je zwanger, misschien niet. Ik hoop voor je dat het wel zo is. Afwachten maar. Sterkte.
je had de 23e ongesteld moeten worden en je hebt de 25e onbeschermde sex gehad? lijkt me wat laat om dan nog je eisprong benut te hebben. Die is dan al eerder geweest.

zou even een dagje wachten en dan weer testen
Ja je neuzelt inderdaad ja.

maar omdat ik veel heb geneuzeld las ik dat pas na de bevruchting hch-hormoon wordt aangemaakt en dan pas duidelijk te zien is of ... je zwanger bent...

XdeesjeVoor de bevruchting testen lijkt me uberhaupt zinloos.
quote:AlettaJacobs schreef op 03 maart 2010 @ 10:30:

[...]

Ja, tegenwoordig kun je inderdaad pas na de bevruchting ontdekken of je zwanger bent. Waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat Michael naar beneden kwam om het blijde nieuws te verkondigen? *zucht*Het was Gabriël, niet Michael.
quote:Roelfien schreef op 03 maart 2010 @ 10:32:

[...]

Het was Gabriël, niet Michael.Waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat Michael de handen uit de mouwen stak?
quote:AlettaJacobs schreef op 03 maart 2010 @ 10:30:

[...]

Ja, tegenwoordig kun je inderdaad pas na de bevruchting ontdekken of je zwanger bent. Waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat Michael naar beneden kwam om het blijde nieuws te verkondigen? *zucht*Ja, belachelijk he. Ik wil een klacht indienen.
Teddy ,

Ik heb nergens getypt dat ik de 25e onveilige sex heb gehad,

mijn eisprong is rond de veertien de geewest en ik heb dat ook gevoeld, ik hou al meer dan een jaar mijn temperatuur curve bij en ja ik kluts meer dan 3x in de week dus typen geen dingen als je die niet weet ...
Je moet neuken.
quote:Deesje89 schreef op 03 maart 2010 @ 10:33:

Teddy ,

Ik heb nergens getypt dat ik de 25e onveilige sex heb gehad,

mijn eisprong is rond de veertien de geewest en ik heb dat ook gevoeld, ik hou al meer dan een jaar mijn temperatuur curve bij en ja ik kluts meer dan 3x in de week dus typen geen dingen als je die niet weet ...zeg sorry hoor. je zegt in je OP dat je op dag 7 na bevruchting zit. Daar leid ik die datum aan af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven