A perfect day again...
maandag 1 maart 2010 om 21:20
Hoe gaat het met de zieke en gewonden, en Cay
Een onzichtbaar bericht dan zeker Purple lijkt me ook leuk als je vaker langskomt, en kun je gelijk mee meeten
Ik wacht ook op de agenda's en hoop dat we snel een datum kunnen afspreken.
Lekker Thee zit mij even gek te maken met al die heerlijke hapjes
Niet alleen stom evenement maar nog stommer om alle verbindingen af te sluiten, is het alleen bedoelt voor inwoners van jouw stad soms
Zonde van die kaarten idd.
Fijn weer knuffelen met Mini Freak.
Wanneer hoor je of dat appartement voor jou is?
De wasmachine is kapot, iemand tips voor een voordelige en goede wasmachine? Kan op het net niet veel vinden, jaa wel aanbiedingen maar niet welke slim zijn om te kopen;-)
Dee is bruin, het is niet eerlijk
Een onzichtbaar bericht dan zeker Purple lijkt me ook leuk als je vaker langskomt, en kun je gelijk mee meeten
Ik wacht ook op de agenda's en hoop dat we snel een datum kunnen afspreken.
Lekker Thee zit mij even gek te maken met al die heerlijke hapjes
Niet alleen stom evenement maar nog stommer om alle verbindingen af te sluiten, is het alleen bedoelt voor inwoners van jouw stad soms
Zonde van die kaarten idd.
Fijn weer knuffelen met Mini Freak.
Wanneer hoor je of dat appartement voor jou is?
De wasmachine is kapot, iemand tips voor een voordelige en goede wasmachine? Kan op het net niet veel vinden, jaa wel aanbiedingen maar niet welke slim zijn om te kopen;-)
Dee is bruin, het is niet eerlijk
.
woensdag 3 maart 2010 om 14:25
woensdag 3 maart 2010 om 21:57
Iehh Purple! Sinds er 1 naast mij in bed opdook krijg ik de kriebels van muizen. Alles leuk en wel maar niet in bed!
Maar heb je hem gevangen?
Twin is je wasmachine echt helemaal stuk of is het een kwestie van de koolborstels vervangen?
Balen trouwens dat ie stuk is.
Thee wat balen dat je de voorstellingen helemaal vergeten was.
*zwaait naar jullie allemaal*
Maar heb je hem gevangen?
Twin is je wasmachine echt helemaal stuk of is het een kwestie van de koolborstels vervangen?
Balen trouwens dat ie stuk is.
Thee wat balen dat je de voorstellingen helemaal vergeten was.
*zwaait naar jullie allemaal*
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
woensdag 3 maart 2010 om 22:14
Hoi Jas! Nee heb de muis niet gevangen maar weet waarschijnlijk wel waar hij naar binen komt. Een maand of twe geleden hadden we ook er ook last van, toen zaten ze onder de keukenkastjes. Kiertjes, door de kleinste komen ze naar binnen, dicht gemaakt en korrels neergezet en een poosje geen last gehad. Waarschijnlijk komt hij nu aan de voorkant naar binnen, weer dicht gemaakt en ook weer korrels. Nu maar hopen dat ze weg blijven.
Ooo, moet er niet aan denken om er een naast mijn bed te zien, daar zitten ze gelukkig niet.
Wat is er met je wasmachine, Tweeling? Het is vaak zelf op te lossen. Wij hebben de machine ook welens zelf weer aan de praat gekregen.
Ooo, moet er niet aan denken om er een naast mijn bed te zien, daar zitten ze gelukkig niet.
Wat is er met je wasmachine, Tweeling? Het is vaak zelf op te lossen. Wij hebben de machine ook welens zelf weer aan de praat gekregen.
woensdag 3 maart 2010 om 22:28
Muizen in huis is zeker niks, wij hebben ze ook wel eens omdat poes ze naar binnen brengt.
En in ons vorige oude huis hadden we er echt last van, ze komen idd door de kleinste kiertjes naar binnen, en ze zitten overal op en aan bah zo vies. Maar verder zijn ze wel schattig hoor, in een kooitje of buiten Succes met vangen Purple!
Wasmachine is niet eens vreselijk stuk, maar niet zelf te maken, en zo ontzettend duur om te laten maken, alleen die voorrijkosten al.
En voor 300 euro heb je alweer een nieuwe, dat is misschien wel bijna zoveel geld als het laten maken van de wasmachine.
Vind het wel lastig hoor, want ik ben er niet voor om dingen zo maar weg te doen.
Iemand handig hier soms
Heerlijk die zon he, ik voel het voorjaar komen
Allemaal gestemd? Ik kon niet omdat ik geen geldige id heb.
En in ons vorige oude huis hadden we er echt last van, ze komen idd door de kleinste kiertjes naar binnen, en ze zitten overal op en aan bah zo vies. Maar verder zijn ze wel schattig hoor, in een kooitje of buiten Succes met vangen Purple!
Wasmachine is niet eens vreselijk stuk, maar niet zelf te maken, en zo ontzettend duur om te laten maken, alleen die voorrijkosten al.
En voor 300 euro heb je alweer een nieuwe, dat is misschien wel bijna zoveel geld als het laten maken van de wasmachine.
Vind het wel lastig hoor, want ik ben er niet voor om dingen zo maar weg te doen.
Iemand handig hier soms
Heerlijk die zon he, ik voel het voorjaar komen
Allemaal gestemd? Ik kon niet omdat ik geen geldige id heb.
.
donderdag 4 maart 2010 om 10:23
Goedemorgen!
Hee Purple, leuk dat je hier weer bent!
Niet gestemd Twin, foei! En je moet toch snel een ID, want je gaat toch over een paar weken naar buitenland?? Heb je diegene die kwijt was dus nog niet gevonden? En je wasmachine ook al stuk... jij vertelt ook nooit wat er in jouw leven speelt, hè
Ik heb gisteravond op stembureau geteld, uurtje geteld; Euro. 45,-. Lekker. M'n vader heeft de hele dag gezeten, dat leverde Euro. 225,- op! Ik dacht altijd dat dat liefdewerk oud papier was, maar niet dus. Dan wil ik 9 juni ook wel een dag zitten (wel lange dag, maar wel lekker zakcentje).
Vakantie was heerlijk, super geskied, heerlijk zonnetje erbij en vreselijk gelachen met z'n allen, maar ben het al bijna weer vergeten (gelukkig hebben we de foto's nog Op FB, Twin). Het is zo allejezus druk op m'n werk dat ik bijna niet weet waar te beginnen. Dus heb ik maar even het forum geopend
Hee Purple, leuk dat je hier weer bent!
Niet gestemd Twin, foei! En je moet toch snel een ID, want je gaat toch over een paar weken naar buitenland?? Heb je diegene die kwijt was dus nog niet gevonden? En je wasmachine ook al stuk... jij vertelt ook nooit wat er in jouw leven speelt, hè
Ik heb gisteravond op stembureau geteld, uurtje geteld; Euro. 45,-. Lekker. M'n vader heeft de hele dag gezeten, dat leverde Euro. 225,- op! Ik dacht altijd dat dat liefdewerk oud papier was, maar niet dus. Dan wil ik 9 juni ook wel een dag zitten (wel lange dag, maar wel lekker zakcentje).
Vakantie was heerlijk, super geskied, heerlijk zonnetje erbij en vreselijk gelachen met z'n allen, maar ben het al bijna weer vergeten (gelukkig hebben we de foto's nog Op FB, Twin). Het is zo allejezus druk op m'n werk dat ik bijna niet weet waar te beginnen. Dus heb ik maar even het forum geopend
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
donderdag 4 maart 2010 om 23:49
vrijdag 5 maart 2010 om 00:01
Hai ben er weer eens. Gister middagje ouders en tandarts, krijg een splint wegens stressklemmen. Tandarts snapte wel dat ik de oorzaak van de stress wat moeilijk weg kon nemen.
En sinds vandaag balanceboard, leuheuk! Heb er vanavond al maar meteen een uur opgestaan met steppen en joggen. Morgen de yoga oefeningen maar door lopen, kijken wat me helpt bij lijf en zo...
En sinds vandaag balanceboard, leuheuk! Heb er vanavond al maar meteen een uur opgestaan met steppen en joggen. Morgen de yoga oefeningen maar door lopen, kijken wat me helpt bij lijf en zo...
vrijdag 5 maart 2010 om 00:09
Doe je voorzichtig aan Cay? Straks heb je ongelooflijk spierpijn. Lijkt me trouwens wel erg leuk zo'n balanceboard.
Dee, gaaf zo geld verdienen, zal de tip hier doorgeven.
Twin, wat enorm balen dat je geen ID had en daardoor niet kon stemmen. Wel voor 9 juni een nieuwe halen hoor! Je stem is hard nodig. En erg balen van je wasmachine. Er staan trouwens op doe-het-zelf forums hele handleidingen hoe je zelf dingen kunt vervangen bij de wasmachine. Gaat erg goed, hebben wij ook al gebruik van gemaakt zowel bij wasmachine als droogtrommel dus wie weet is dat een oplossing.
Freak sterkte met de belastingen maar wie weet is het wel al gelukt inmiddels.
Purple, hoop dat je snel muizenvrij bent! Ze kunnen echt door hele kleine kiertjes, heb ik me ook over verbaasd.
Dee, gaaf zo geld verdienen, zal de tip hier doorgeven.
Twin, wat enorm balen dat je geen ID had en daardoor niet kon stemmen. Wel voor 9 juni een nieuwe halen hoor! Je stem is hard nodig. En erg balen van je wasmachine. Er staan trouwens op doe-het-zelf forums hele handleidingen hoe je zelf dingen kunt vervangen bij de wasmachine. Gaat erg goed, hebben wij ook al gebruik van gemaakt zowel bij wasmachine als droogtrommel dus wie weet is dat een oplossing.
Freak sterkte met de belastingen maar wie weet is het wel al gelukt inmiddels.
Purple, hoop dat je snel muizenvrij bent! Ze kunnen echt door hele kleine kiertjes, heb ik me ook over verbaasd.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
vrijdag 5 maart 2010 om 00:32