Mei 2008

26-08-2007 09:59 2248 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijdbevallenvan deroepnaamgewicht (g) /cmAngela2824-04-20082eSophie3270g /48cmPlevier3430-04-20082eMiko3290g /49cmValdispert3403-05-20082ePablo3470g /51cmBowie03-05-20083eTim3380g /50cmPriek2704-05-20081eJens4400g /52cmSabrina2504-05-20082eNathalie4060g /52cmDurske3709-05-20082eAnnabel4340g /53cmBillybob2812-05-20081eZane3740gLeeuwedraak3113-05-20081eTara3955g /53cmRegina3214-05-20082eElise4500g /52cmMilagro3421-05-20081eIda3570gMelissa3024-05-20081eThierry3610g /50cmMoon2902-06-20082eThomas3600g /48cmCharmant2404-06-20082eYoshua5250g
Zo, de kriebels beginnen wel zo'n beetje te komen hoor, voor vanavond. En ja, Liv, ze doen het inderdaad ook 's avonds bij ons. Wel heel handig, hoef ik geen smoes te verzinnen om weg te komen van mijn werk...

Leeuwedraak, ik vind turbozwangere een mooie term! Ik hoop dat we hem tot het einde van onze zwangerschap kunnen gebruiken, en dat we ons zo goed blijven voelen!

Ik lees trouwens dat het bij best veel meiden lang heeft geduurd voor ze zwanger waren. Wat zullen jullie blij zijn geweest dat je een positieve test in handen had!

Nou, ik ga nog een uurtje doorbikkelen en dan lekker weekend vieren. Ik laat jullie snel weten hoe de echo was.

Prettig weekend!
Hallo allemaal,

Alle nieuwe zwangeren: van harte welkom en gefeliciteerd!!!

Ik kom net uit mijn werk en Gijs heeft hongerrrrrr, dus nu geen tijd om te forummen, maar morgen kom ik zeker even buurten dan werk ik het schema weer bij!

Plevier: gefeliciteerd met je goede echo!!!!
Beste dames,

Nog niet aangemeld op dit topic, maar wel zwanger!! En erg onzeker, maar ook blij. Ik ben 30 jaar en vandaag 7 weken en 4 dagen zwanger, uitgerekend op 6 mei. IAfspraak met de verloskundige op 9 oktober. Ik vind het allemaal superspannend. Voel me verschrikkelijk moe, ben echt afgepeigerd al 2 weken lang. Heb enorme honger, om vervolgens het gevoel te krijgen dat ik een half varken op heb. Ik ruik ineens alles compleet anders, sterker nog, etensgeurtjes vind ik eigenlijk gewoonweg vies! Dan ook nog de gevoelige tepels, ineens hard moeten huilen, nou noem maar op, ik voel me echt wel zwanger! Maar toch, ik ben ook erg bang. Ik denk dat ik te veel verschrikkelijke verhalen gelezen heb over hoe fout het kan gaan. Er zit toch best een lange periode tussen erachter komen dat je zwanger bent en het daadwerkelijk zien op een echo of een hartje horen. In die tussentijd vreet ik mezelf bijna op.

Niemand weet dat ik zwanger ben, behalve dan de plaatselijke reformzaakhoudster ;) Ik wil het graag vertellen, maar durf nog niet, omdat ik zo angstig ben dat het misschien niet goed gaat. En er komt nog eens bij dat echt niemand in de familie dit gaat verwachten, omdat we (en dan vooral ik) altijd erg terughoudend waren over het krijgen van kinderen.

AAAHHH, ik vind het maar een spannende, leuke, maar ook stressy periode! En jullie?

Groeten

Jeunot77
He Gefeliciteerd Jeunot!

hahaa, dat overal om moeten huilen is wel heel herkenbaar!

2 minuten memories of de extreme home make over en ik ga al hoor!

Ik weet nog dat ik bij de vorige zwangerschap echt keihard liep te janken om een artikel over miskramen in de Elle ofzo, echt een half uur huilen huilen huilen hoe erg ik het vond, en mn vriendinnen me maar meewarig aankijken dat ik daar zo overstuur van was... dat was wel het moment dat er een belletje ging rinkelen...

En inderdaad...leuk, spannend en stressy!

Charmant
Hoihoi,

Ik ben zo moehoehoehoehoe....... En mn tieten staan in de fik, mn buik is opgeblazen en het lijkt me praktisch om maar op het toilet te gaan wonen ipv iedere keer heen en weer te lopen, maar ben echt niet chagerijnig

Nu de tweede dag na de test begint het nieuws wel een beetje te landen. Zit een stemmetje in mn hoofd dat af en toe in mn oor schreeuw: ZWANGER!!!!

Kost me dus ook moeite om het niet van de daken te schreeuwen. Ben benieuwd hoelang we het nieuws voor ons weten te houden.

Een hardloopwedstrijd? Moet er niet aan denken! Heb gisteren 10 km gewandeld en dat voelde als 10 km te ver. Door de frisse natuur, maar iedere keer achter een bosje plassen is ook niet alles. Petje af dus dames.

@Caroline: Leuk, uitgerekend op dezelfde datum! Die echo's zijn voor mij nog een beetje ver van mn bedshow, dus wel fijn dat we een beetje samen opgaan.

Heb voor mezelf ook maar een kadootje gekocht vandaag. Zwitsal Mama buikcreme. Nog niet echt nodig, maar het ruikt zo lekker!

Fijne avond allemaal,

Bep
hé meiden,

Nou er is zoveel getypt, als jullie het niet erg vinden ga ik vanaf nu weer op iedereen reageren. Anders ben ik uren bezig.

Over het algemeen gaat alles goed, de ene dag ben ik moeier dan de andere, maar ik mag voor als nog niet klagen. Vorige week 1x gespuugd 's morgens en daarna iedere ochtend eerst een banaan eten en dan na een 5-10 minuten pas rustig uit bed, naar beneden, ff zitten met een bakkie koffie en dan pas eten maken voor eveline en het gaat perfect zo.

Ik kijk wel erg uit naar dinsdag dat ik de echo heb. Eindelijk de bevestiging.

Ook ga ik me nu opgeven voor MvM. Vorige keer had ik het eerder gedaan, maar toen had ik er aan het einde geen zin meer in dus dacht ik ga het wel doen maar dan later.

Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en welkom.

ik ga mijn meis in bed leggen.

groetjes sabrina nu 8w+1d
Hallo Liv, Bep, Melissa en Jeunot, (hoop dat ik nu niemand vergeten ben) Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Melissa helemaal goed dat jullie na lang te hebben moeten wachten lekker zwanger zijn!

Plevier: Gefeliciteerd met de goede echo. Heerlijk gevoel dat het kindje helemaal goed is, neemt direct een hoop onzekerheid weg.

Volgende week heb ik mijn 2 echo alweer. Dan ben ik net 8 weken geweest. Ik las namelijk dat iemand het niet aandurfde met 6 weken voor een echo te gaan maar ik moest met 5 weken dus al een echo aangaan. Ik moet je zeggen dat er alleen een wit streepje op de echo te zien was, en nog helemaal niet of er uberhaupt leven inzit maar met 8 weken is dat duidelijk wel te zien (hoop ik) Kan daarom ook haast niet wachten..

Ik heb suikerziekte en de afgelopen weken heb ik keer op keer zware hypo's. Dit zijn aanvallen dat wordt veroorzaakt wordt doordat je te weinig suiker in je bloed hebt... Vorige week al naar het ziekenhuis geweest omdat ik er haast niet uitkwam en afgelopen woensdag weer eentje... Wordt je niet vrolijk van. Kan daarom ook haast niet wachten totdat ik zeker weet dat het kindje leeft en dat het tot nu toe allemaal goed lijkt.

Ik heb misschien nog wel een leuk idee om de a.s. oma's en opa's op de hoogte te stellen van je zwangerschap. Mijn vriendin heeft mij vorig jaar een cadeautje gegeven met daarin een zakje met chocolaatjes met rose en blauwe muisjes en daarbij een kaartje: Gefeliciteerd jullie worden oom en tante! Vond ik zo leuk, dus als je nou geen kleine hebt om een t-shirt aan te trekken is dit net zo leuk en doeltreffend!

Goed, ga nog even aan de studie

Dames die gaan hardlopen, SUC6! (heel knap, na 100 meter hardlopen moet ik al aan het zuurstof hahaha)

Groetjes
Hi dames,

Wat wordt hier lekker veel geschreven zeg! Iedere keer als ik weer eens tijd heb gevonden om langs te komen ben ik een hele tijd bezig om de tabel aan te passen! We hebben echt al lekker veel zwangeren in de mei-groep!

Hier is alles goed! Nog 3 weekjes en dan hebben we eindelijk echo. Klinkt nog best lang, maar ik ben allang blij, had nl. eigenlijk nog 4-5 weken in mijn hoofd zitten, dus dit is wel lekker! Ik heb ook niet zo veel kwaaltjes nog. Ik heb last van mijn borsten, heb wat meer moeite met mijn ontlasting en ben erg moe. Maar...ik voel me nu toch echt wel zwanger! Ik heb trouwens ook wat meer puistjes dan normaal. Kan komen door de hormomen, maar ook omdat ik ontzettend aan het snoepen ben! Niet normaal. Chocolade en allerlei hartige vette dingen vind ik momenteel heerlijk, terwijl ik er normaal niet omgeef. Mijn man en ik halen bijvoorbeeld nooit iets, maar koken eigenlijk altijd zelf. Nu is mijn man een weekendje weg en moest ik iets voor mezelf maken en wat denk je: ben een frietje gaan halen! Heb nu alweer spijt dat ik niets gezonds heb genomen....hopelijk kan ik me de rest van het weekend wel inhouden...

Nou dames, ik ga de tabel weer updaten. Even F5 drukken voor de laatste versie.

Groetjes,

Regina
PUISTEN ja regina die heb ik ook, ik ben echt terug in de pubertijd. vreselijk. De mensen die nog niet weten dat ik zwanger ben zullen zich vast afvragen.

Oh nog een tip over het nieuws brengen.....een vriendin van mij heeft EHBO-boxen gemaakt met slabbetjes en help ik wordt oma oid....allemaal van dat soort dingen, viel ook goed in de smaak. Bij mijn vorige zwangerschap had ik het blad OOK ingepakt met de foto van mijn testen! Was ook een succes!!!!
Plevier, gefeliciteerd met je goede echo!

Angela, dat lijkt me niet makkelijk zeg, telkens naar het ziekenhuis enzo. Maar wel fijn dat ze het zo goed in de gaten houden natuurlijk. Hopelijk heb je er de rest van je zwangerschap niet zoveel last van!

Tja, en ik heb nog steeds bruinig bloed. Wel weinig, maar toch.... Maar ben ondertussen ook nog steeds misselijk en zit ook om het kwartier op de wc (idd Bep, kan er beter gaan wonen ). Ook dat emotionele herken ik erg hoor, vooral bij bepaalde muziek, pfff. Verder ook geen buikpijn, dus op zich goede tekens, maar ja, ben er nog steeds niet erg gerust op hoor.

Denk dat ik, als het dit weekend zo blijft, maandag toch ook maar ff de vk ga bellen. Kan ik gelijk een afspraak maken misschien (want dat hebben jullie allemaal al gedaan zie ik, was ik nog niet eens mee bezig )

Nou, ik hou jullie wel op de hoogte

Fijn weekend allemaal!

Liv
Hallo allemaal!

Nou, hier zit een superblije en gelukkig Priek glimmend achter de pc! Vanavond de echo gehad, en alles zag er goed uit, we hebben het hartje gezien en gehoord en zijn hoofd en zijn beentjes! Hij was vandaag precies 8 weken oud, en alles is dus helemaal goed!

Het klinkt vast heel raar, maar hij is nu al superleuk zeg!

Ik ga me nog even buigen over mijn foto's, en dan lekker naar bed, dromen van ons kindje...

Tot later!
Hee Priek, wat een fijn bericht! Ben blij dat alles goed is gegaan.

Hier helaas minder goed nieuws: vanochtend is het mis gegaan, dus mijn voorgevoel klopte inderdaad. Bloeden is begonnen, niet hele erge buikpijn of zo, lijkt meer op gewone menstruatie eigenlijk.

Vind het wel heel jammer hoor, maar ben wel blij dat het zo vroeg gebeurt (ben eigenlijk pas een week over tijd) en niet nog later in de zwangerschap.

Nou, we blijven natuurlijk gewoon proberen, en ik mag eigenlijk niet klagen hoor, heb per slot van rekening al drie gezonde kids, maar toch blijft het jammer. En eigenlijk ben ik ook wel een beetje bang, dat het vanwege mijn leeftijd niet meer wil lukken of zo (ja, is onzin waarschijnlijk, maar toch, heb gelezen dat de kans op een miskraam tussen je 35e en 40e 1 op 5 is dus....)

Wil jullie allemaal in ieder geval een hele fijne en gezonde zwangerschap toewensen en uiteraard alvast een hele goede bevalling!

Liefs, Liv
Liv, wat vreselijk jammer voor jullie. Ik hoop dat je snel hersteld.

Priek, fijn he zo'n goede echo. En wij waren ook direct vertederd door onze baby en ook trots op hem haha!!
Ach Liv, wat een vervelend nieuws! Ik hoop voor je dat je dit goed kan afsluiten, en dat je snel weer op een van de forums kunt meeschrijven.

Plevier, wij waren ook echt supertrots. Mijn vriend raakte niet uitgepraat over het hartje. Zo'n klein kindje nog maar, en dat je dan toch al heel goed dat klein hartje zo ziet pompen. Voor hem is het ook allemaal meteen een stuk realistischer geworden, nu hij met eigen ogen heeft gezien dat er echt een kindje binnen in mij zit. Maar goed, ik heb de hele nacht gedroomd over echo's en foto's, pffff. Nu dus maar een beetje vroeg eruit, zodat ik ze nog even kan bewonderen.

Aanstaande donderdag mogen we naar de verloskundige, ben ik ook erg benieuwd naar!
Wat vreselijk voor je Liv, heel veel sterkte gewenst!

@ Plevier, wow wat ontzettend leuk voor je dat het hartje zo goed klopt! Dan wordt het toch nog meer werkelijkheid lijkt me ;)

@ Jeunot. GEFELICITEERD

@Bep, spannend allemaal he, ik heb vannacht ook nog wakker gelegen van de adreline die door mijn lijf giert. Het is ook zo apart dat er nu iets levends in mij 'woont' en dan het idee dat er echt een baby aankomt, dat is helemaal top

@Sabrina, spannend joh dinsdag de echo!! En de EHBO kist is een leuk idee!

@Angela, oef dat is wel spannend allemaal zo met je suikerziekte, gelukkig maar dat je goed in de gaten gehouden wordt en natuurlijk duim ik met je mee dat de 2de echo meer leven vertoond.

@Regina, een patatje moet kunnen hoor ;) Fijn dat je niet zoveel last van kwaaltjes hebt en die puistjes gaan wel weer weg over 8 maanden;)

Verder heb ik eigenlijk alleen een beetje last van een 'gespannen buik' en blijf ik naar de wc lopen.Verder kan ik me moeilijk concentreren op een verhaal. Ik vind het wel zeg maar eng om naar de wc te gaan omdat ik bang ben dat het misgegaan is, hadden/ hebben jullie dat ook?

Mijn man is trouwens wel heel erg lief en zorgzaam en straalt aan alle kanten.

Gisteren heb ik het wel aan mijn beste vriendin verteld, omdat zij ook de enige was die wist dat we bezig waren. Ze ging helemaal uit haar dak, zo leuk.

Nu is het wel erg lastig om ons mond te houden tegen onze ouders en (schoon)zussen. Hoe doen jullie dat? Vertellen jullie het al, zodat als het mis mocht gaan ze jullie kunnen steunen of wachten jullie tot na de echo of 12 weken?

Wij gaan zo even naar de boekhandel om boeken over de zwangerschap te gaan halen en we gaan 1 klein dingetje (sokjes ofzo) kopen voor de baby, gewoon voor het gevoel ;)

Fijne zaterdag iedereen
Beste allemaal,

Enorm bedankt voor het warme welkom! En geweldig om mezelf in de lijst te zien staan. Ik ben helemaal blij!

Ik vind het ook zo moeilijk dat niemand nog iets weet. Regelmatig alcohol afslaan "omdat ik nog moet rijden", of "omdat ik me zo moe voel de laatste tijd". Niet kunnen uitleggen waarom je je zo ellendig voelt soms. Niet je twijfels met je ouders kunnen bespreken. Begrijp me goed, ik kan alles met mijn vriend bespreken, maar toch, het lijkt me erg bijzonder als mijn moeder er ook van weet.

@Liv

Wat ontzettend jammer voor jullie. Ik wens je veel sterkte!

Zitten jullie trouwens ook echt heel het internet af te struinen naar filmpjes, informatie en noem maar op? Jee, ik word soms gek van mezelf haha!
Jeunot ik herken het helemaal hahhaahah. Ook ik loop echt informatie te slurpen op dit moment. Ik vind het wel bewerkelijk dat je een beetje moet opeten met wat je eet,maar ja alles voor het goede doel ;)

Ik heb er lang over gedaan om zwanger te worden, maar realiseer me nu dat ik echt alleen met zwanger worden bezig ben geweest, nu ik zwanger ben lees ik pas alles waar ik nu rekening mee moet houden. Is wel grappig want normaal ben ik iemand die alles tot de bodem uitzoekt voordat ik ergens aan begin. hahaha. Het lijkt zo ontzettend ver weg, mei 2008,maar als je ziet wat je allemaal moet regelen voor de baby (babykamer, kraamhulp, evt kinderopvang), dan zullen die maanden wel omvliegen denk ik.....
Liv, wat een vreselijk nieuws.

Natuurlijk was het nog heel pril, maar dan nog... Sterkte!

Jeunot, gefeliciteerd en welkom!

Priek en Plevier, wat heerlijk om jullie berichtjes over de echo te lezen!!

Kan ook niet wachten tot 10 oktober als ik mijn echo krijg.

Zal voor mijn vriend waarschijnlijk ook een bijzonder moment worden. Ik word natuurlijk constant met de zwangerschap geconfronteerd door mijn kwaaltjes, maar voor hem is het allemaal nog heel abstract. Hij houdt ook nog veel meer dan ik een slag om de arm, wil het nog niet over babynamen en zo hebben (oke, ik ben daar misschien wel erg prematuur mee haha) omdat hij bang is zich te veel aan de zwangerschap te hechten...

Melissa, ik herken wel wat je schrijft over alleen maar bezig te zijn geweest met zwanger worden, en niet met wat daarna komt! Ook ik ben nog behoorlijk overweldigd over wat er allemaal geregeld moet worden en over wat er allemaal mag en niet mag.

Mijn gynaecoloog (in academisch ziekenhuis) is trouwens wel mega-relaxed over de leefregels! Het enige waar hij echt moeite mee heeft is roken, verder vind hij zo ongeveer alles goed! In matig alcoholgebruik ziet hij bijvoorbeeld geen enkel probleem. Dat verbaasde me nogal. Ik wil sowieso geen enkel risico nemen, dus ik laat de drank toch maar staan (was al niet zo'n drinker voordat ik zwanger werd). Ben wel net na de bevruchting een avondje doorgezakt, toen hadden we wat te vieren, en ik ging er toen nog van uit dat ik niet zwanger kon worden. Maar volgens hem kan dat geen invloed hebben gehad op de ongeboren vrucht, omdat de bloedsomloop de eerste tijd nog gescheiden is (of iets dergelijks, kan dat soort dingen nooit goed in me opnemen...). Ik ga er maar van uit dat hij weet waar hij het over heeft.
anoniem_55748 wijzigde dit bericht op 22-09-2007 13:07
Reden: spelfout eruit gehaald vanwege pietluttigheid ;-)
% gewijzigd
Hallo meiden,

Jeetje wat is er weer een hoop gepost!

Allereerst, Liv wat ontzettend jammer zeg. Of het nou je eerste kindje is of de 4e. Dat maakt niet uit. Ik hoop voor je dat je dit goed af kan sluiten en dat de volgende zwangerschap wel goed gaat!

Priek gefeliciteerd met de goede echo meid. of nu gaat het bij mij helemaal kriebelen, ik mag dinsdag avond!!!! :cheer2:Dan ben ik als het goed is 8w+5d!!! Ben benieuwd of dat ook een beetje klopt, vorige keer scheelde het 2 dagen.

Mellisa, in het begin ging ik ook heeel veel naar de wc om te kijken of ik niet alsnog ongi zou worden of mischien wat bloed zou verliezen oid. Ik heb alleen 's avond een drukkend gevoel in mijn onderbuik, maar lekker met mijn broek los op de bank hangen heerlijk!

Jeunot, ik deed dat bij mijn eerste zwangerschap ook, echt alles lezen en nalopen, maar dat is nu wel wat minder. Op de beebiesite kan ik iedere donderdag (als ik weer een week verder ben) zie hoe het vorderd! Daar ga ik dan toch 's morgens direct naar kijken haha!

Nou ik heb net een appelkruimeltaart gebakken, maar ik moet nog een uurtje wachten voor hij uit de vorm kan, maar ik zit hier in die lucht al helemaal te watertanden!8-P

Verder weinig te melden!

Groetjes sabrina nu 8w+2d
Milagro, mijn partner had dat de vorige keer ook met de zwangerschap dat hij er nog niet over na wilde denken en echt eerst de echo wilde zien. Nu is dat toch wel heel anders nu het de 2e is. Maar toen hij bij de vorige keer de echo had gezien ging het al beter, maar het was toch nog vreemd wat de baby was meer een boon dan een kindje dus nadat ik had uitgelegd wat nou het armpje was en wat het beentje en het hoofdje zag hij het en is niet meer gestopt met stralen!!!!!
Eet smakelijk, Sabrina!
Bedankt Milagro!

Sabrina, ja, ik kijk ook iedere week naar die foto's. Maar soms kan ik me niet inhouden en zit ik al vooruit te kijken. Zo van, hoe zou het eruit zien als ik naar de vk ga? Hoe ziet het eruit als ik de 3 maanden ben gepasseerd? Echt ernstig, ik denk ook in weken al vooruit. Ik ben vandaag 7 weken en 5 dagen zwanger, maar zit al bijna heel de week in mijn hoofd met 'ik ben bijna 8 weken zanger'.! En dan vind ik 2 maanden nog leuker klinken, want dat lijkt al heel wat!

Ik moet zeggen, het valt me enorm van me mee dat ik er zo positief mee omga. Ik heb mezelf eigenlijk nooit als moeder kunnen zien en was er ook niet zo positief over of het er echt van ging komen. Maar nu ik zwanger ben, wil ik niks anders en en ik doodsbenauwd dat het niet goed gaat! Leuk leermoment over mezelf.

Melissa ik zie dat jij ook 30 bent, wat leuk! Ik vind het wel een mooie leeftijd om op je 30e moeder te worden (dat zou bij mij het geval zijn). Sterker nog, ik ben waarschijnlijk op mijn verjaardag bevrucht! Joehoe, wat een verjaardagscadeau!

Aan iedereen. Ik heb zo'n dagboekje gekocht waarin ik zelf alles bij kan houden, maar ok met extra informatie per week. In deze week (de 8e week) staat er bij mij dat het nu (AL) tijd wordt om kraamhulp te zoeken voor als je bevallen bent. NOu ja! En ook dat het nu al tijd wordt om je aan te melden bij een kinderopvang! Ik ben nog niet eens bij de vk geweest en dan al dit soort dingen regelen? Moet dit echt zo vroeg? Ik weet niet eens of ik uberhaupt gebruik ga maken van kdv...tjonge, had niet gedacht dat er zoveel regeldingen zo vroeg bij kwamen kijken...

Groeten

Jeunot
Hey Jeunot,

Het verschild per kraamzorg instelling en per regio, bij mijn vorige was het een maand van te voren ook goed geweest. Ik ga nu verhuizen ga eerdaags ook even bij die kraamzorg instelling informeren, wanneer ik me moet inschrijven.Kdv heb ik geen verstand van.

Ik kijk trouwens al uit naar december, de pretecho bij jan koning. Ik ben zooo benieuwd of ik een jongen of een meisje krijg!!!!
hoi allemaal,

ik ben ook op internet aan het struinen naar informatie en plaatjes, vandaag zelfs in een winkel al stiekum naar babykamers en wandelwagens gekeken hahaha erg he?!

Verder gaat het allemaal wel goed. Af en toe een vlaag misselijkheid of een beetje maagzuur en een drukkend gevoel in mn onderbuik. Heb niet echt het idee dat ik nou zoveel vaker naar de wc ga als eerst. Vorige week had ik wel dat ik iedere nacht er een keertje uit moest voor de wc maar deze week eigenlijk niet meer. Zal volgende week eens aan de vk vragen of dat nog iets zou moeten betekenen (mss drink ik te weinig??).

Zijn jullie trouwens ook borsten en buik aan het insmeren? Ik geef ze nu een tweedaagse smeerbeurt met belly- en breastcream van de HEMA.
p.s. wij wachten ook tot de echo. Te vaak gehoord en gelezen dat er bij de eerste echo niets te zien was of geen kloppend hartje....liever iets langer wachten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven