Ex op hyves

04-03-2010 11:14 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een dilemma!

Het is al bijna een jaar uit met mijn ex en ik heb al drie maanden een nieuwe relatie. Ik ben erg gelukkig met mijn nieuwe vriend, maar ik merk wel dat ik het nog steeds moeilijk vind om mijn ex helemaal los te laten.

Het is nogal dubbel, want ik wil mijn ex niet terug! Maar hij doet toch nog steeds wat met me.

Op hyves post mijn ex regelmatig 'wie-wat-waars' waardoor ik steeds met hem wordt geconfornteerd. Ik kijk ook nog iedere dag op zijn hyves en die van zijn nieuwe vriendin.

Ik zit er over te denken om hem te 'ontvrienden'. Aan de ene kant zou het me helpen hem los te laten. Maar aan de andere kant wil ik ook weer geen statement naar hem toe maken dat ik er blijkbaar nog mee bezig ben. Want ik heb al tot twee keer toe eerder om die reden 'ontvriend'. En ergens vind ik ook dat ik er gewoon mee moet dealen en er niet voor moet weglopen.

Wat zouden jullie doen?!
Ontvrienden

En dan natuurlijk nooit meer b evrienden want dán laat je inderdaad merken dat je er nog mee bezig bent. Jullie zijn toch geen vrienden meer? Waarom sta je dan in godsnaam op elkaars Hyves??
Gewoon niet kijken. Is dat geen optie?
of niet kijken of er uit gooien. Bovendien merkt hij daaar weinig van, je krijgt geen melding als iemand je ontvriend. En dan nog waarschijnlijk interesseert het hem helemaal niks.
Hij en zij kunnen zien dat jij iedere dag hun hyves bezoekt. Als je dat in gedachten houdt dan doe je het echt niet meer.
Ik heb mijn ex toegelaten op mijn msn (waar ik nooit kom) maar toen hij vroeg naar een facebook, een gedeeld yahoo account en meer van die kul heb ik vriendelijk bedankt. Godezijdank heeft hij nog nooit van hyves gehoord, als hij vriendje van mijn kinders op hyves wordt kan ik hem daar namelijk niet ontvrienden.

Vind je het niet vervelend dat ook hij van alles over jou en je nieuwe lief en je huidige leven kan lezen?
Daarnaast kun je aanklikken dat je zijn www's niet wilt zien, dusseh...
@Hanzie, alleen Goldmembers kunnen dat toch?

@TO: ontvrienden en niet meer terug bevrienden.
Das het leuke van deze sites,...not.

Weg ermee!
Dat kunnen ze niet zien hoor. Tenzij je niet hebt aangegeven dat niemand mag zien wie je bezoekt.

Maareh.. je hebt hem dus al twee keer ontvriend, en daarna, voegde hij jou weer toe of jij hem?!
Tja, niet kijken is geen optie, want te nieuwsgierig.

Ik zal inderdaad eens kijken of ik mijn instellingen kan veranderen zodat ik geen www´s meer zie. Want dat is het probleem. Toen hij die nog niet actief bijhield was ik helemaal niet zo met hem bezig...

Tnx
Ik ken het..gewoon ontvrienden, voelt lekker als je straks niet meer iedere dag zn hyves gaat checken
Ik zou hem lekker ontvrienden, wat hèb je er aan nog vrienden met hem te zijn? Opzouten - hatseflats - over en uit!
Haha, ja het lijkt me ook wel echt het beste inderdaad!

Als ik nou gewoon heel mijn lijst opschoon, dan valt het misschien ook minder op dat ik alleen hem eruit gooi...
Hoeveel vrienden heb je? En hij is daar vast helemaal niet in geinteresseerd hoor! Als hij het al merkt zal hij denken: Lekker boeiend, mijn ex gooit me er af. Maak je niet druk!!
quote:hanZie schreef op 04 maart 2010 @ 11:25:

Hij en zij kunnen zien dat jij iedere dag hun hyves bezoekt. Als je dat in gedachten houdt dan doe je het echt niet meer.

Da's niet waar.

Je moet er gewoon mee kappen, vrienden of niet.
quote:Eddie83 schreef op 04 maart 2010 @ 11:56:

Haha, ja het lijkt me ook wel echt het beste inderdaad!

Als ik nou gewoon heel mijn lijst opschoon, dan valt het misschien ook minder op dat ik alleen hem eruit gooi...Wat kan jou het nou schelen wat hij denkt. Gooi hem er gewoon van af. Dat is geen teken dat je nog met hem bezig bent, het is een teken dat je klaar met hem bent.
Nou, ik heb hem samen met 49 andere 'vrienden' verwijderd.

Wordt sowieso wel een beetje moe van dat hele hyves gebeuren... Heb ik al veel teveel tijd aan verspild!!!
Goed zo!
heeft hij z'n hyves zo ingesteld dat ook vreemden erop kunnen kijken?

want dan kun je hem wel eraf gooien, maar dan zou je in feite nog altijd kunnen kijken als je te nieuwsgierig word.
Ik heb om deze en andere redenen mijn Hyves-pagina 2 jaar geleden verwijderd. Je kunt er helemaal gek van worden! Ook de ex van mijn toenmalige vriend viel mij via prive-berichten lastig. Iedereen kan contact met jou opnemen via Hyves en dat vond ik maar niks. Ben nog steeds hartstikke blij dat ik het heb gedaan, met dit soort dingen heb ik in ieder geval nooit meer te maken!
Maar nou vraag ik me nog steeds af hoe jullie twee keer weer hyvesvriendjes werden na het ontvrienden...
.
Oh ja, om die reden heb ik ook mijn hyves verwijderd. Ik raad het mensen aan om dat ook te doen. Zo heb ik een vriendin die haar www "verzint" om haar exvriend, met wie het al een jaar uitging, te raken. Dus regelmatig staat er een www als "ik heb zooooooooo'n zin in het weekend @ NEW YORK" offuh "het was weer lekker wakker met een heerlijk ontbijtje op bed @ home met X". Toen ik haar enthousiast opbelde om haar daar naar te vragen, bekende ze dat helemaal niet naar New York ging, maar wie weet las haar ex haar www en dan zou hij haar wel missen of althans het idee hebben dat zij een geweldig leven heeft inmiddels. Toen kwam ook direct de aap uit de mouw dat ze nog geregeld op zijn hyves kijkt, eigenlijk dagelijks en eigenlijk wel meerdere keren per dag. Leest al zijn krabbels van pagina 79 tot pagina 1 letter voor letter en analyseert zijn www op de boodschap of de relatie tussen hem en zijn nieuwe vriendin al inmiddels verbroken is. En als er dus bij hem staat "na een geweldig weekend met x nu weer aan de slag @ werk" is zij serieus wekenlang van slag. Moet ik er wel eventjes bij vermelden dat zij inmiddels ook een nieuwe relatie heeft.

Goed dat je hem hebt verwijderd, zodat je hem nu los kan laten.
Hoi,

Je bent nog steeds bezig met wat hij er van denkt, en dat is heus niet erg. Maar je schiet er meer mee op je op jezelf gaan richten.

Ik heb ook een ex ontvriend (ook meerdere keren ). En weet je, hij ziet het waarschijnlijk niet eens. En ook al ziet hij het wel.

Hoop dat je dat het ooit nog goed komt? En probeer je op deze manier gewoon niet de deur op een (piepklein) kiertje te houden?

Op een gegeven moment ben je er zelf aan toe om hem te verwijderen. Maak het jezelf niet zo moeilijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven