3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
donderdag 4 maart 2010 om 17:11
quote:vivafreak1 schreef op 04 maart 2010 @ 16:58:
Oh sowwy Bam... ik dacht dat je soms echt niets deed... sowwy
Nee, dat ben ik.
Choco, gefeliciteerd met je jurk!!!
En Piba, gefeliciteerd met je huis!!!!!
Appel, kan er voor je therapie echt niets geregeld worden? Want dit lijkt me tamelijk onhoudbaar zo, eerlijk gezegd... Ben je al terug geweest naar je huisarts?
*schopt BAM onder kont*
Zo. Dan heb ik ook weer iets gedaan vandaag.
*schrijft het erbij op haar "gedaan-lijst"*
Nu nog douchen en dan heb ik er alweer twee dingen op zitten. Oh en ik heb een werkmail verstuurd. Let's call it a day!
Oh sowwy Bam... ik dacht dat je soms echt niets deed... sowwy
Nee, dat ben ik.
Choco, gefeliciteerd met je jurk!!!
En Piba, gefeliciteerd met je huis!!!!!
Appel, kan er voor je therapie echt niets geregeld worden? Want dit lijkt me tamelijk onhoudbaar zo, eerlijk gezegd... Ben je al terug geweest naar je huisarts?
*schopt BAM onder kont*
Zo. Dan heb ik ook weer iets gedaan vandaag.
*schrijft het erbij op haar "gedaan-lijst"*
Nu nog douchen en dan heb ik er alweer twee dingen op zitten. Oh en ik heb een werkmail verstuurd. Let's call it a day!
donderdag 4 maart 2010 om 17:17
Appel, 1 keer per 2 maanden vind ik nog vaak, gekookte aardappels eten!
Ik ga zo maar voor een shake denk ik, vanavond wijvengezeikgesprek nr 1 en alhoewel ik ze inmiddels kan uitkotsen... heb ik geen zin om daar ook daadwerkelijk over mn nek te gaan
Vandaag weer gewerkt sinds 2 weken en het was wel weer gezellig. De pubertjes hebben de slappe lach ontdekt en dat bij de invallers veelvuldig gebruikt met als excuus: Onze juf zegt dat het normaal is als je in de puberteit komt.
Rotkinderen! Ze zijn veel te bijdehand geworden dit jaar en geen idee van wie ze het hebben
Piba, huis? Gefeli !(moet echt ff terug gaan lezen)
Freak, jij bent ook wel van de creme fraiche he! Of lijkt dat maar zo? ik vind het in ieder geval heeeerlijk!
Q, beetje bijgekomen inmiddels?
donderdag 4 maart 2010 om 17:22
Ehhhh... nee, nog niet bijgekomen, Ananya. Heb vandaag wel het klokje rond geslapen, maar er komt echt niets uit mijn handen. En niets betekent bij mij dus ècht niets. Had mezelf nieuwe koffie beloofd, maar zelfs dat is me te veel eigenlijk. Gelukkig had Qlief zelf al bedacht dat hij Qtie op gaat halen vandaag. Hoef ik zo alleen maar onder de douche door te springen en mijn kleren even in te schieten.
Fijn dat het werken zo gezellig was! Hahahaha en tsssk! Wat een brutale rotkinderen!
Kots jij echt álles uit dan? Hoe lang heb je dat al? Want dat lijkt me ook niet gezond, zeg! Nou ja, als je zo'n shake wel binnenhoudt, dan zou ik ook voor de shake gaan. Beter dan het kotsbeu zijn ook letterlijk illustreren ja. Succes met het wijvengezeik! (En ik begrijp dat het toch individuele gesprekken zijn geworden? Beter!)
Fijn dat het werken zo gezellig was! Hahahaha en tsssk! Wat een brutale rotkinderen!
Kots jij echt álles uit dan? Hoe lang heb je dat al? Want dat lijkt me ook niet gezond, zeg! Nou ja, als je zo'n shake wel binnenhoudt, dan zou ik ook voor de shake gaan. Beter dan het kotsbeu zijn ook letterlijk illustreren ja. Succes met het wijvengezeik! (En ik begrijp dat het toch individuele gesprekken zijn geworden? Beter!)
donderdag 4 maart 2010 om 17:28
quote:qwertu schreef op 04 maart 2010 @ 17:11:
[...]
Ik word terug gebeld als psych weer beter is. Of ik bel morgen zelf. Want dit is idd geen doen zo..
Huisarts ben ik al een jaar of drie niet meer geweest geloof ik en ik dnek dat ik nu ook niets aan hem heb.
Psych heeft natuurlijk recht op vakantie en hij kan ziek worden. Dat kan allemaal.. Maar fijn voor mij is het absoluut niet!
De eerste week dacht ik nog.. fijn! Even een weekje rust!
Tweede week had ik ook nog zoiets van.. tja.. volgende week weer therapie, fijn!
Maar nu trek ik het eigenlijk niet meer..
En dat zeg ík, ik die zich zo verzet heeft tegen therapie. Ik kon het zelf wel. Nu kan ik het zelf ook wel weer, maar wel met hulp van mijn psychiater.
Dus.. morgen ga ik bellen! En als ie niet beter is, regelen ze maar wat.
[...]
Ik word terug gebeld als psych weer beter is. Of ik bel morgen zelf. Want dit is idd geen doen zo..
Huisarts ben ik al een jaar of drie niet meer geweest geloof ik en ik dnek dat ik nu ook niets aan hem heb.
Psych heeft natuurlijk recht op vakantie en hij kan ziek worden. Dat kan allemaal.. Maar fijn voor mij is het absoluut niet!
De eerste week dacht ik nog.. fijn! Even een weekje rust!
Tweede week had ik ook nog zoiets van.. tja.. volgende week weer therapie, fijn!
Maar nu trek ik het eigenlijk niet meer..
En dat zeg ík, ik die zich zo verzet heeft tegen therapie. Ik kon het zelf wel. Nu kan ik het zelf ook wel weer, maar wel met hulp van mijn psychiater.
Dus.. morgen ga ik bellen! En als ie niet beter is, regelen ze maar wat.
donderdag 4 maart 2010 om 17:33
Thhnx Friez en Q!
Ik heb gemiddeld twee keer per jaar een ontstoken maag en slokdarm. Dan moet ik op een heel streng dieet, te streng om je volledig aan te houden Vloeibaar is het enige wat 90% van de tijd goed gaat. Dat duurt een paar weken en dan kan ik rustig aan weer opbouwen. Is wel goed voor de lijn hoor ! Dus straks optimeldrink met wat troep er in om wel een beetje vol gevoel te hebben. Het is nu anderhalve week aan de gang, dus nog zo'n anderhalve week vermoed ik.
Het zijn idd individuele gesprekken geworden. Althans, vanavond met X en Z heeft nog niet gereageerd, die was boos. Als Z er wel is vanavond (mijn horrorscenario) ga ik nog niet in gesprek. Wie over zich heen laat lopen is immers een stoeptegel... (eindelijk kan ik m eens gebruiken!!! Vind m zo leuk)
Q, wel fijn dat je even "goed" geslapen hebt en man meedacht! Maar op die dagen is zelfs douchen een opgave! Hoop dat je morgen een betere dag hebt!
Appel, idd zelf even bellen. Dat lijkt me een hele goede, dan kunnen ze je wellicht gewoon wel weer inplannen onder voorbehoud eventueel.
Ik heb gemiddeld twee keer per jaar een ontstoken maag en slokdarm. Dan moet ik op een heel streng dieet, te streng om je volledig aan te houden Vloeibaar is het enige wat 90% van de tijd goed gaat. Dat duurt een paar weken en dan kan ik rustig aan weer opbouwen. Is wel goed voor de lijn hoor ! Dus straks optimeldrink met wat troep er in om wel een beetje vol gevoel te hebben. Het is nu anderhalve week aan de gang, dus nog zo'n anderhalve week vermoed ik.
Het zijn idd individuele gesprekken geworden. Althans, vanavond met X en Z heeft nog niet gereageerd, die was boos. Als Z er wel is vanavond (mijn horrorscenario) ga ik nog niet in gesprek. Wie over zich heen laat lopen is immers een stoeptegel... (eindelijk kan ik m eens gebruiken!!! Vind m zo leuk)
Q, wel fijn dat je even "goed" geslapen hebt en man meedacht! Maar op die dagen is zelfs douchen een opgave! Hoop dat je morgen een betere dag hebt!
Appel, idd zelf even bellen. Dat lijkt me een hele goede, dan kunnen ze je wellicht gewoon wel weer inplannen onder voorbehoud eventueel.