3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
donderdag 4 maart 2010 om 18:37
Wauw Choco, wat een mooie jurk!!!!! (Met dank aan het verklikkertje op msn ) Echt súpergaaf zeg!!!
Even snel teruggescrolled, maar heb ik nu een foto van Roos gemist? Da's dan weer balen! Wordt die ook gemaild?
Oh, echt súpergaaf zeg! Qties reactie was overigens als volgt: "Dat is níet mama! Dat is wél een pwinsessenjulk!"
Vandaar mijn late reactie... ik moest natuurlijk wel even laten zien dat mama ook een pwinsessenjulk aan had gehad.
Even snel teruggescrolled, maar heb ik nu een foto van Roos gemist? Da's dan weer balen! Wordt die ook gemaild?
Oh, echt súpergaaf zeg! Qties reactie was overigens als volgt: "Dat is níet mama! Dat is wél een pwinsessenjulk!"
Vandaar mijn late reactie... ik moest natuurlijk wel even laten zien dat mama ook een pwinsessenjulk aan had gehad.
donderdag 4 maart 2010 om 18:46
Oh en lees net van Pilous... balen zeg! Moet je onder het mes? Vanwege de galstenen dus? En de urineleider? Is het nou je plasbuis of je urineleider (van blaas naar nier dus)? Dat laatste had ik ook, dat dat te nauw was, daar ben ik als kind aan geopereerd. Was geloof ik niet echt indrukwekkend, maar goed, wel vervelend natuurlijk.
Boog, galstenen vaker bij mannen? Dat heb ik niet zo begrepen eerlijk gezegd. Mijn zus is er vorig jaar aan geopereerd. Die heeft er heel lang mee gelopen voor ze onder het mes ging. De operatie viel haar mee. Maar ja, die wilde na wekenlang misselijkheid, pijn en spugen natuurlijk niet anders dan er gewoon vanaf zijn.
Boog, galstenen vaker bij mannen? Dat heb ik niet zo begrepen eerlijk gezegd. Mijn zus is er vorig jaar aan geopereerd. Die heeft er heel lang mee gelopen voor ze onder het mes ging. De operatie viel haar mee. Maar ja, die wilde na wekenlang misselijkheid, pijn en spugen natuurlijk niet anders dan er gewoon vanaf zijn.