En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Ben net thuis. Was er om kwart voor 3. Nu was mijn dokter ziek. Om half 5 was ik bij een vervanger aan de beurt. 5 min binnen geweest. Hij weet het niet en stuurt me terug naar de neuroloog. En die neuroloog in dit ziekenhuis weet het niet dus ik moet eerst een afspraak bij mijn neuroloog maken, dan moet die mij doorsturen naar de pijnpoli en naar een neuroloog in een Academisch ziekenhuis. Ga proberen om direct naar een AMC te mogen. Baal zo erg, echt weer geen milimeter verder.

Ik ga even naar bootje op tv kijken. Tot zo. Even uitjanken.

1 gelukje net gehad. Ik kan mijn sleutel niet vinden dus ik loop even terug of die in de auto ligt, ligt wel mijn portomonee op de grond naast de auto. Had het in de auto even te kwaad en half jankend kwam ik thuis en heb die portomonee helemaal niet horen vallen. Dus toch nog een goeie dag.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ja Talkinghead, ik zie het nu ook, ik heb veel meer pagina's gemist dan ik gedacht had.

Olijf mooie bank!

en *zij met een nieuwe nick* wat een fijne poes.....!

*dreigt* Ik haal jullie wel weer in op een dag!
Oh wat een fijn nieuws allemaal, moeder van Kat oke na de operatie en caafje van Kikkertje komt ook goed. Bij caafje dacht ik echt, als die maar geen gebroken rug heeft.

Zal zo even verder terug lezen.
He verdomme MV, ben je niks opgeschoten ook nog!

Wat ruk zeg......

Ja doe maar even janken en met de pootjes omhoog, poezen er bij en zo.
Kat, fijn dat het goed gegaan is met je moeder.

MV.... och nee toch. Dat je dokter nou net vandaag ziek moet zijn. En dan weer naar een ander ziekenhuis. Shit man. Heb je nog wel je vermoedens over dystrofie kunnen uiten? Ik baal met je mee.
MV
oh that purrrrrrrrrfect feeling
MV, zo schiet het ook niet op zeg...
Balthasar ligt naast me te dromen. Zo schattig vind ik dat. Onregelmatig ademen en bewegen met die pootjes, smak bewegingen, zachte geluidjes, ik zou weleens willen weten hoe katten dromen. Loki drinkt soms in zn droom, dat ziet er zo lief uit
quote:Ratteke schreef op 04 maart 2010 @ 17:26:

Kat, fijn dat het goed gegaan is met je moeder.

MV.... och nee toch. Dat je dokter nou net vandaag ziek moet zijn. En dan weer naar een ander ziekenhuis. Shit man. Heb je nog wel je vermoedens over dystrofie kunnen uiten? Ik baal met je mee.Ja, hakkelend erover gehad. Ja hoe moet ik nou zeggen van wie ik dat gehoord heb hihi. Zo van, kent u het Vivaforum? Hij wist niets daarvan af, moet ik weer bij de neuroloog voor zijn. Nou ben nou wel weer bij, heb me een schop gegeven. Ik bel morgenochtend en dan vraag ik telefonisch een verwijzing. Normaal moet je ongeveer 4 maanden wachten voor een afspraak bij een neuroloog. Ik heb 2 x 4 maanden gewacht voor 1 afspraak. Ik heb geen idee waarom ze zo bijzonder zijn, maar djees wat een wachttijden. Ik heb iig bereikt dat ik hoe dan ook een traject ernaast mag lopen dat ik wat tegen de pijn ga krijgen. Dat is wel fijn.
Dat is iig al iets MV, ik hoop echt dat ze erachter komen wat het is, zodat je goed geholpen kan worden.
Hebben jullie katten dat ook, als ze blij/opgewonden zijn als ze je weer zien dat ze gaan trillen met de staart? Hier alleen Bo hoor. Ja andere wel blij maar die doen dat niet met de staart. Net leek die staart wel een vibrator zo trilde die. Ik dacht echt als je maar niet gaat piesen ofzo. Die staart stopte niet met trillen. Zo'n grappig gezicht.
Ja, tijgertje en balthasar, ik ben ook altijd bang dat ze dan gaan sproeien...

Wat tijger overigens 1 keer heeft gedaan, kwam ie keivrolijk op bed, staart omhoog, en zo tegen ons aan sproeien, gelukkig over het dekbed en niet ons, maar dat was echt raar. Heeft het gelukkig nooit meer gedaan
MV, wat rot dat je nog steeds niet verder bent, maar goed dat je je schouders eronder zet en gaat bellen voor een nieuwe afspraak !!

Diesel is trouwens ook een "triller" als ie opgewonden is ( ik hoop maar dat het voor hem blij betekend..)
Bo doet het elke dag als hij mij ziet, gelukkig nog nooit gesproeid want dan zou ik gaan trillen, maar niet van blijdschap. Maar het blijft apart.
Ik kan het me alleen van Maculata herinneren. De andere twee doen dat volgens mij niet. Wel miauwen en naar me toe komen maar dat trilstaartje niet.

Vanmiddag de terrasdeur opengezet om de slaapkamer lekker te luchten en de enorme berg wasgoed op vouwen. Nou, dat vonden de dames erg fijn. Zijn de hele winter al binnen. Gelijk de nagels scherpen aan de houten vlonders en alles snuffen. En wat ik dan zo mooi vind, dan gaat het staartje omhoog, koppie omhoog en dan zie je ze ruiken.

Het was ook heerlijk weer vandaag. Met Tara nog in de tuin gespeeld.

Met dat zonlicht zie ik helaas ook weer heel duidelijk dat ik de ramen moet lappen (morgen) en dat de tuin echt een puinhoop is. Overal ligt blad, de tegels zitten onder de groene aanslag. De vlinderstruik moet gesnoeid worden, de fietsen weggegooid, de tuintafel en stoelen ook. Dan alle bouwspullen van de badkamer er nog uit.

Er staat me nog erg veel werk te wachten....
Hier ook van die trillers......voel me altijd erg gewaardeerd dan:) En dan onder luid gemiauw begroet worden:)

pfffff volgende week sollicitatie, ben nu al zenuwachtig!
Wat voor sollicitatie Parasol?

Hé bah wat een verdriet en narigheid allemaal.

Ratteke,het was me inderdaad al wel opgevallen dat je er niet zoveel was maar had niet meegekregen wat er gebeurd is met je zwager.

Gecondoleerd meis

Waren jullie erg close met hem? (ik ga zo nog even kijken of ik wat terug kan lezen,had je een topic geopend?)

En Mal,hoe is het met je lieve omaatje?

Miss Loki,welkom

MV.leuk alweer Bo op tv.

Ik ga es even op uitzending gemist kijken of ik het kan vinden.

(daar kun je ook lekker de stukjes die er niet toe doen overslaan )

Wat ontzetten balen van je ziekenhuisbezoek.

Je hoopt/verwacht er wat van en dan krijg je 5 minuten niks...tss..

Kun je voorrang krijgen nu als je het hogerop gaat zoeken...dit is toch niet te doen zo..

En Its.. toen ik je eerste bericht las was ik bang dat man zonder Ottelien terug zou komen van de DA.

Gelukkig lijkt het minder ernstig.

Ik hoop dat ze snel weer rondhupst!

En Olijf,was het lekker in de sauna?

(dat was Splinter en die zou btw ook vandaag per brief over haar baan horen....duimen allemaal!)
quote:MissLoki schreef op 04 maart 2010 @ 19:54:

Wat voor sollicitatie Parasol?Intern.....voor afdelingspsycholoog....Heb nu al teveel verwachtingen haha
Olijf heb je ook nog wat van de slaappoli teruggehoord?

die tips over haar fohnen sla ik even over.lijkt me heul handig (not)

Oooh,Kat. Die poten van Bailey,mooi

Weet je zeker dat hij geen leeuw wordt later als hij groot is?

Wat een schuiten zeg!

En Lé,dat jij nu wat belangrijkers aan je hoofd hebt snappen we helemaal hoor (en dat geldt ook voor Zoebie natuurlijk)

Als je hebt gehoord dat iemand die jullie goed kennen en die jullie duidelijk heel dierbaar is zo ziek is...tja dan is neuzelen over diertjes even niet hoofdzaak..

Parasol,spannend je sollicitatie!

En voor iedereen die verdrietig is om welke reden dan ook (en we hebben er zat momenteel)

Net een klein handgemeen gehad met Monster.

Gaat hij naast me zitten (ik lig op de bank met de laptop op schoot)

echt zn achterwerk vlak naast me en dan zo smakelijk zn piemel zitten wassen naast me met veel geluid....brrr..

Mocht niet van mij (doe maar lekker ergens anders) en ik duwde zn koppie weg...

Gaat ie me dus echt slaan hé.

Boos kijken en meppen,dat kan ie goed
Bieb, ik heb er geen topic over geopend. Ik heb een kaarsje voor hem gebrand. En een half uur later, na het posten, is hij overleden. Verder heb ik de bar de Nor nog wat geplaatst. Het is echt heel snel gegaan. Ik hoor hem in mijn hoofd lachen. K. ook.

Ik heb vandaag ook wat meer over de begrafenis gehoord. Hij gaat wel in stijl. Zijn stijl. Hij wordt met een trike naar de begraafplaats gereden, daar staan zijn collega's met vrachtwagens (W. was vrachtwagenchauffeur) en zijn wagen staat er ook. Het zal denk ik wel een mooie uitvaart worden. Ik vind het echt heel vreselijk dat hij er nu niet meer is. De grote grapjas van de familie is er niet meer.... gelukkig heeft zijn zoon zijn humor geërfd, dus we kunnen er nog wel van blijven genieten. Ja, ik mis hem. K. ook. Het besef moet nog inzinken en goed doordringen. Ik ben dr wel heel moe van dus, vandaag en morgen vrij genomen van mijn werk.
quote:biebelie schreef op 04 maart 2010 @ 20:14:

Net een klein handgemeen gehad met Monster.

Gaat hij naast me zitten (ik lig op de bank met de laptop op schoot)

echt zn achterwerk vlak naast me en dan zo smakelijk zn piemel zitten wassen naast me met veel geluid....brrr..

[afbeelding]

Mocht niet van mij (doe maar lekker ergens anders) en ik duwde zn koppie weg...

Gaat ie me dus echt slaan hé.

Boos kijken en meppen,dat kan ie goed [afbeelding]

Ik zie het zo voor me! Morgana kan ook hele smerige dingen doen op mijn kussen. Gelukkig is het dan donker en zie ik niet wat ze doet. Ik wil het ook niet weten.
Ooh Ratteke wat erg.

Ik had al even onder je loepje gelezen... 51 jaar nog maar.

zo triest

Mooi dat de uitvaart gedaan wordt zoals hij zelf was!
Ja, daar ben ik ook blij om.

Oh, en Male's oma is dinsdag ook overleden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven