En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
MV stelletje voyeurs !

enneh de geladderde panty's weer terug in je lade leggen is niet slim he?

daar kom je pas achter als je last minute nog even vlug moet omkleden voor een belangrijke afspraak ofzo
Aah, wat sneu Its. Arme caafje. Sterkte ermee hoor!

Haha MV, ik zie je helemaal voor me in die douche, en dan vooral hoe jouw katten je aankeken.

Oh en mijn tip van de dag: je haar voorover hangend droog föhnen terwijl je een trui met een grote, wijde kraag aanhebt, is géén goed idee!
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Yamuna schreef op 04 maart 2010 @ 13:36:

MV stelletje voyeurs !

enneh de geladderde panty's weer terug in je lade leggen is niet slim he?

daar kom je pas achter als je last minute nog even vlug moet omkleden voor een belangrijke afspraak ofzo Oh ik vond mij zo slim. Vandaag een nieuwe panty kopen bij de supermarkt. En dan vist Bo maar raak al die panty's eruit (die nu dus ladders hebben) en dan heb ik mooi in een verpakking in een andere kast een nieuwe panty liggen. Uiteraard zorgen dat hij niet ziet waar ik al het nieuws in leg. Laat hem maar spelen met die kapotte, en denken dat hij vrouwtje zo goed tuk heeft zodat ze niet weg kan gaan en thuis blijft.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
hij is nu net weg, ik kon niet mee. Ik ben niet zo goed met zulk soort dingen (dan hebben ze behalve een cavia ook nog een jankende itsme in de spreekkamer)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:itsme26 schreef op 04 maart 2010 @ 13:21:

waarschijnlijk is haar ruggetje gebroken, maar dan moet ze ook naar de dierenarts. Wil haar dan ook niet onnodig veel pijn bezorgenIk vind het vreselijk te zeggen maar ik denk het ook, meteen al. Oh wat verschrikkelijk meis. Maar laten we positief zijn, misschien valt het mee. Hoe laat kan je heen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
He jakkes Its! Wat naar! Ik duim voor ottolientje!!

Het is heel erg, maar ik zie dit topic nu pas voor het eerst, terwijl ik het allereerste topic elke dag las.

Wij zijn in het trotse bezit van 4 katten.

Joris is de oudste en de enige kater tussen het vrouwelijke poezen geweld. Hij is een Cyperse 'jeweetwel' kater.

Bubbles is onze eenkennige rode poes. Komt maar af en toe bij je zitten, is een enorme vreetkont en als ze de kans krijgt zijn alle etensbakjes in no time leeg!

Whisky is een onderzoekende, apporterende Cyperse poes en gek op onze kleinzoon. Die twee liggen regelmatig een balletje over te gooien naar elkaar, waarbij Ixsje (kleinzoon) al schaterend achter Whisky aan tijgert.

En dan Muis, die volledig haar naam eer aan doet. Schuchter, verlegen en een beetje bangig. Zij is degene die 's morgens heel gezellig even bij mij komt 'klauwen'. En de rest van de dag lekker op de brede verwarming ligt.

Als ze met zijn vieren de kolder krijgen is het huis te klein
welkom buuf

Itsman is weer terug met ottelientje. Ze heeft pijnstilling en we moeten haar die nu voor een week geven. De DA zag dat ze nog pijnprikkels had in haar beentjes, en denkt dus dat ze gewoon heel erge pijn heeft. Nu dus voor een week in een aparte kooi en dan zou het weer langzaam beter moeten gaan
Welkom buuf!!

Itsme...da's fijn nieuws!! Ik begon me na alle gebroken-ruggetje-verhalen echt zorgen te maken. Maar het lijkt dus allemaal goed te komen?!?!
Itsme, wat naar om te horen. Ik hoop dat het toch allemaal mee blijkt te vallen.

En een dikke voor ratteke
Ow, correctie, hoop aan de horizon voor ottelientje (leuke naam trouwens)
Wat een akelig bericht van de caaf.... ik hoop dat het goed gaat met het arme beestje.

Tara zit naar me te grommen, en te piepen en nu ook nog te blaffen. Ze wil er uit. Maar ik ben net een uur geleden met haar uitgeweest, dus ze bekijkt het maar. Ik ga zo eerst ff de stad in, eten, ondergoed en een nieuwe mascara halen. Dan ga ik wel met de bal in tuin spelen. Het is hier prachtig mooi zonnig weer.

Oh, en Buuf, welkom.
Its, dat klinkt gelukkig alweer wat hoopvoller! Ik was al lezend bang voor heel slecht nieuws.

Ratteke, ook hier sterkte voor jou & man & familie, de dinsdag was echt een hele nare dag

Olijfje, ik duim dat de slaappoli met een betere oplossing komt.

MV, hopelijk kom jij ook met een beetje hoop uit het ziekenhuis...en wordt er voortaan alleen met de kapotte panty's gespeeld
Ratteke Wat een kloteweek:(

Itsme gelukkig is het goed afgelopen voor Ottelientje!
MV wat een grappig verhaal over die panties hahahaha
Dat is beter nieuws Its! Hoe geef je een cavia pijnstillers? Net als bij een kat, bekje open en pil achterin de keel?

Nu hebben wij hele makkelijke katten, maar hoe is een caaf?
Het is vloeibaar en dan met een spuitje in zijn mond. Caafjes lijken dat niet zo erg te vinden.
Ratteke

Itsme, wat fijn dat Ottelientje niet een gebroken rug heeft! Ik hoop dat ze snel weer opknapt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dank jullie wel, voor alle knuffels. Altijd fijn om te krijgen in moeilijke tijden. Dikke kus voor jullie allemaal!
Ratteke, dikke knuf !!

It'sme, fijn dat caafje een goede kans heeft er bovenop te komen.

Heb net even bijgelezen, wacht op bericht uit het ziekenhuis..mijn moeder is vanmiddag geopereerd..in de tussentijd spam ik nog even..

2 weken geleden was mijn lieve broertje een tegelvloer aan het leggen op de kattenkamer boven...ik mocht vooral niet helpen dus heb ik foto's gemaakt van een slapende B...net een engeltje

en die lieve dikke poten...
Kat, wat ligt je winnaar er weer lekker bij. En die pootjes.... daar wil ik dan altijd kusjes op geven als ik mijn katten zo lekker zie liggen. En dan even diep hun luchtje opsnuiven. Zó lekker!
Ratteke, een dikke voor jou vrouwlief...

MV, ben je er al weer, heb je nieuws?

Itsme, wat erg!

Je arme caaf!

O meissie, wat zul je je rot voelen!

Olijf, fijn dat de bank bevalt, kun je iets aan foto's spammen een keer?

Ik heb jullie even verwaarloosd de afgelopen dagen, sorry daarvoor.
Mooie foto's Kat, wat een heerlijke jongen is het toch.....
Die poten van Bailey, echt mooi. Ik heb het ook altijd dat ik aan de pootjes wil zitten. Helemaal bij Loki, zn kussentjes zijn nog zo zacht...

Zoekplaatje

let niet op het behang en de gordijnen, niet echt mijn smaak (en iedereen kijkt) maar dat zat er al toen we hier kwamen, we kunnen niet verven want dan moeten we weer opnieuw behangen als we weg gaan, en gordijnen komen ook nog nieuwe, maar ben er nog niet uit welke kleur...
Leo, heel begrijpelijk voor alles wat je elders doet. En Olijf heeft al foto's gespamd, maar we tetteren hier een rap tempo verder .

Kat, Ratteke en MissLoki: ik ben dus niet de enige die zo graag die schattige pootjes knuffelt...
Nope Talkinghead, en Mr B heeft dan ook nog van die woeste plukken haar tussen z'n tenen..als hondentrimster gaan m'n handen daarvan jeuken

Zo lief als je dan met je vinger tussen die teentjes gaat en die pootjes zich helemaal spreiden, vooral Diesel vindt dat heerlijk, dat gekroel aan die poten.

Ben intussen weer helemaal gerust gesteld, ze hebben net gebeld van het ziekenhuis , alles is goed gegaan en ons mam ligt nu heerlijk te pitten en zoals ze hier in Brabant zeggen..."wa slupt da lijd nie"

Strakjes als ze goed wakker is even lekker knuffen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven