Gezondheid alle pijlers

Schussler Celzout (mineralen) ervaringen gevraagd

04-03-2010 19:11 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via een collega hoorde ik over Schussler Celzout

Wie heeft er ervaring mee. Op site van Bloesemremediestaat het goed beschreven wat het doet en zij is er ook enthousiast over, maar kan je het ook voor kinderen ( boven de 8jr) gebruiken, ( vooral nr 3)

Ik ben benieuwd

GRZT M
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat
Dit lijkt me reclame, maar wel hele grappige reclame. Ik lees op die site:

Calcium fluoratum heeft te maken met verharding, zowel lichamelijk als mentaal. Ze maakt je flexibel, zowel van lichaam als van geest, geeft incasseringsvermogen. Het calcium fluoratum werkt o.a. op de buitenkant en wel op alle bewegingen die te maken hebben met warm en koud, openen en sluiten.

Geweldig, zouden er echt mensen zijn die denken dat ze de deur beter kunnen dichtdoen als ze dit nemen? En er zit ook nog eens zo weinig van in de tabletten dat je eigenlijk gewoon een melksuikerklontje eet.
Wij hebben het een tijdje voor onze hond gebruikt, maar heb geen verbetering van zijn klachten gemerkt, dus zijn we ermee gestopt.
Natuurlijk niet, je voert gewoon suiker. Maar dan wel hele dure.
we kregen ze gratis om te testen, dus het was gelukkig niet duur.....
Hallo Miertje,

ik heb ze een hele tijd gebruikt, bijna een half jaar. Voornamelijk voor mijn huid en om weer een beetje energie te krijgen. Moet eerlijk zeggen, ben er mee gestopt. Ik merkte echt helemaal geen verbetering. En echt goedkoop is het ook niet.

Succes ermee.
Hoi, ik heb ze ook een tijdje gebruikt op advies van de homeopaat, maar kan niet zeggen dat ik er veel van gemerkt heb.

Ik heb wel anderen gehoord die wel hele goede ervaringen mee hebben gehad.
Wat een onzin staat hierboven, en op die website. Een man uit de 19e eeuw kon maar 12 zouten meten uit as na crematies, en dat is blijkbaar reden genoeg om te concluderen dat elke cel in het lichaam 12 zouten gebruikt, en dat iets met ziekte te maken heeft.

Een overdosis zul je inderdaad niet krijgen, want er zit zo weinig in dat je kilo's zou moeten eten om iets te merken.
Ik heb ze ook een tijdje gebruikt (calcium sulfuricum). Merkte wel iets verlichting, maar klachten verdwenen niet helemaal.

Persoonlijke mening: kwakzalverij.
Ik gebruik ze al 2 jaar en ik heb er heeeeeeel veel baat bij! Ik weet niet of de dames hierboven de zouten wel op de juiste manier hebben gebruikt? Zomaar een paar celzoutnummers kopen en dan denken dat het overgaat zo werkt het niet. Ik ben zelf begonnen bij een celzouttherapeut en zij heeft naar aanleiding van mijn klachten mij de juiste nummers gegeven. Combinaties maken met nummers heeft een goede werking en de nummers op zich hebben ook weer een werking. Ik heb er boeken van, ik lees er veel over op internet en ik weet hoe ik ze nu moet gebruiken, als je dat niet weet dan is er een zeer grote kans dat ze inderdaad niet werken. Ik vind het absoluut geen kwakzalverij en als je het goede merk koopt vind ik het niet duur. Dat is mijn persoonlijke mening.

Overigens de celzouten van VSM raad ik NIET aan.
Nog vergeten te zeggen. Ja je kan het voor kinderen boven de 8 gebruiken, je zou ze zelfs al voor kinderen onder 5 kunnen gebruiken. Je kunt er al tijdens de zwangerschap mee beginnen.

Nummer 3 is een nummer om de weerstand op te bouwen en tevens ook voor ontstekingen. Je kunt natuurlijk ook weer combinaties maken met andere nummers. Nummer 3 is mijn favoriet, voor heel veel klachten te gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven