3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
donderdag 4 maart 2010 om 22:27
donderdag 4 maart 2010 om 22:28
quote:iry schreef op 04 maart 2010 @ 22:26:
[...]
Bi, lieverd!
Heb vandaag serieus nog aan je gedacht! (en nu denk je ja ja zal wel, maar het is echt waar)
Hoe is het?
Ik geloof je hoor, want iedereen van 3000 denkt minimaal 1 x per dag aan me.. toch? toch?
Nee, zonder gekheid, het gaat goed, ik voel me goed. Mn zeef is weer gesloten, ik kan zelfs weer 2 dingen tegelijk en onthou gewoon ook dingen!! Moet niet gekker worden
[...]
Bi, lieverd!
Heb vandaag serieus nog aan je gedacht! (en nu denk je ja ja zal wel, maar het is echt waar)
Hoe is het?
Ik geloof je hoor, want iedereen van 3000 denkt minimaal 1 x per dag aan me.. toch? toch?
Nee, zonder gekheid, het gaat goed, ik voel me goed. Mn zeef is weer gesloten, ik kan zelfs weer 2 dingen tegelijk en onthou gewoon ook dingen!! Moet niet gekker worden
donderdag 4 maart 2010 om 22:29
quote:iry schreef op 04 maart 2010 @ 22:24:
Boog had je nog aangekaart dat je in een tropengebied bent geweest?
Had nog gegooglet, en hoesten kan ook bij Malaria voorkomen,en soms ook zonder koorts.
Wanneer komt je uitslag binnen?Ik heb wel gezegd dat ik in Uganda geweest ben, maar daar heeft ze verder eigenlijk niet meer op gereageerd.. Er werd nu alleen maar gecontroleerd op kinkhoest.. en Woensdag krijg ik de uitslag..
Boog had je nog aangekaart dat je in een tropengebied bent geweest?
Had nog gegooglet, en hoesten kan ook bij Malaria voorkomen,en soms ook zonder koorts.
Wanneer komt je uitslag binnen?Ik heb wel gezegd dat ik in Uganda geweest ben, maar daar heeft ze verder eigenlijk niet meer op gereageerd.. Er werd nu alleen maar gecontroleerd op kinkhoest.. en Woensdag krijg ik de uitslag..
donderdag 4 maart 2010 om 22:31
quote:iry schreef op 04 maart 2010 @ 22:30:
Heel goed Bi, en blijf je nog wat koest houden meid.
Niet gelijk denken als je weer een veer van je lip kan blazen dat je ook weer eieren kan gaan leggen.Ja ik hou me nog koest, alhoewel het me heel goed doet als ik overdags een hoop werk verzet. Maar qua verplichtingen enzo hou ik me gedeisd
Heel goed Bi, en blijf je nog wat koest houden meid.
Niet gelijk denken als je weer een veer van je lip kan blazen dat je ook weer eieren kan gaan leggen.Ja ik hou me nog koest, alhoewel het me heel goed doet als ik overdags een hoop werk verzet. Maar qua verplichtingen enzo hou ik me gedeisd