3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
vrijdag 5 maart 2010 om 01:09
Cay... ik weet dat je je misschien onderliggend toch een beetje druk maakt.
Maar niet doen, echt niet (daarom irriteert het mij dan ook dat men je daarvoor op gesprek laat komen)
Hij is pas 5, bovendien is het een jongen, de meeste jongens hebben niet zo'n goede fijne motoriek, kunnen ze prima mee leven.
Of streeft deze juf perfectie na?
Lekker belangrijk zou ik zeggen, mijn middelste heeft ook een fijne motoriek om te janken, als hij schrijft moet je heel goed je best doen om het te ontcijferen.....hij wordt vast een hele goede arts
Dat kan, want hij is dan wel weer vreselijk slim.
(zijn grove motoriek is trouwens ook lachwekkend )
Maar niet doen, echt niet (daarom irriteert het mij dan ook dat men je daarvoor op gesprek laat komen)
Hij is pas 5, bovendien is het een jongen, de meeste jongens hebben niet zo'n goede fijne motoriek, kunnen ze prima mee leven.
Of streeft deze juf perfectie na?
Lekker belangrijk zou ik zeggen, mijn middelste heeft ook een fijne motoriek om te janken, als hij schrijft moet je heel goed je best doen om het te ontcijferen.....hij wordt vast een hele goede arts
Dat kan, want hij is dan wel weer vreselijk slim.
(zijn grove motoriek is trouwens ook lachwekkend )
vrijdag 5 maart 2010 om 01:16
vrijdag 5 maart 2010 om 01:24
Mooi, motoriek naar leeftijd zeg maar..
Sommige kinderen kunnen met uiterste concentratie de meest priegelige dingetjes oppakken, knutselwerkjes knippen etc.
Meestal zie je dat bij meisjes.
Jongens ontwikkelen zich daar anders in, ook later en minder verfijnd.
Prima dat ze op scholen steeds vroeger beginnen met kinderen te onderwijzen en te stimuleren (vaak wel spelenderwijs gelukkig)
Maar ga niet voorbij aan hun ontwikkeling, vooral lichamelijk en sociaal.
Sommige kinderen kunnen met uiterste concentratie de meest priegelige dingetjes oppakken, knutselwerkjes knippen etc.
Meestal zie je dat bij meisjes.
Jongens ontwikkelen zich daar anders in, ook later en minder verfijnd.
Prima dat ze op scholen steeds vroeger beginnen met kinderen te onderwijzen en te stimuleren (vaak wel spelenderwijs gelukkig)
Maar ga niet voorbij aan hun ontwikkeling, vooral lichamelijk en sociaal.
vrijdag 5 maart 2010 om 07:18
Hallo allemaal,
Helaas was mijn account geblokkeerd.
Daarna kreeg ik ook nog eens problemen met mijn internetverbinding. (nog steeds last van overigens)
Waarschijnlijk zal dit account ook geblokkeerd worden, helaas. Ik word blijkbaar voor een ander persoon aangezien.
Ik heb vernomen dat er hier ook gesuggereerd werd dat ik deze persoon ben. Maar deze is mij totaal onbekend.
Spijtig dat ik hierdoor niet langer kan deelnemen aan dit forum.
Maar er zullen vast wel leuke andere forums zijn waar ik wel welkom ben en voor alleen die persoon aangezien word die ik ook ben.
Groeten,
Elizabeth Samantha
Helaas was mijn account geblokkeerd.
Daarna kreeg ik ook nog eens problemen met mijn internetverbinding. (nog steeds last van overigens)
Waarschijnlijk zal dit account ook geblokkeerd worden, helaas. Ik word blijkbaar voor een ander persoon aangezien.
Ik heb vernomen dat er hier ook gesuggereerd werd dat ik deze persoon ben. Maar deze is mij totaal onbekend.
Spijtig dat ik hierdoor niet langer kan deelnemen aan dit forum.
Maar er zullen vast wel leuke andere forums zijn waar ik wel welkom ben en voor alleen die persoon aangezien word die ik ook ben.
Groeten,
Elizabeth Samantha