Bezemtopic deel 6
donderdag 4 maart 2010 om 21:11
Boro, veel plezier dit weekend.
Ik voel me opeens zo beroerd. Misselijk en draaierig. Vroeg onder de wol maar. Ben bezem-technisch best tevreden over mezelf. Wassen gedraaid, opgevouwen, woonkamer opgeruimd en huis schoonmaakster-klaar gemaakt. Wat spulletjes gekocht voor na de bevalling... jogging broekje enzo. Ja... het ging best goed vandaag..
Ik voel me opeens zo beroerd. Misselijk en draaierig. Vroeg onder de wol maar. Ben bezem-technisch best tevreden over mezelf. Wassen gedraaid, opgevouwen, woonkamer opgeruimd en huis schoonmaakster-klaar gemaakt. Wat spulletjes gekocht voor na de bevalling... jogging broekje enzo. Ja... het ging best goed vandaag..
donderdag 4 maart 2010 om 21:38
donderdag 4 maart 2010 om 21:40
Dus, dan heb je een vallende caaf, vervolgens de tandarts, en dan zit je tijdens je dienst bij fe huisartsenpost omdat je jezelf met de staafmixer in je vinger snijdt ( niets ernstigs, alles zit er nog aan)
Weet in ieder geval dat ik dat ding uit het stopcontact moet halen de volgende keer
Weet in ieder geval dat ik dat ding uit het stopcontact moet halen de volgende keer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 4 maart 2010 om 21:50
donderdag 4 maart 2010 om 22:07
gelukkig geen hechtingen, alleen hechtpleisters.
Maar ik heb itsman ook moeten beloven om geen gekke dingen meer te doen tot aan de bruiloft. Dus daar ga ik me ook maar aan houden.
met caaf gaat het redelijk. Ze beweegt haar achterpootjes nog niet echt. Maar eet wel heel goed en neemt haar medicatie in. Dus dat wachten we maar verder af
Maar ik heb itsman ook moeten beloven om geen gekke dingen meer te doen tot aan de bruiloft. Dus daar ga ik me ook maar aan houden.
met caaf gaat het redelijk. Ze beweegt haar achterpootjes nog niet echt. Maar eet wel heel goed en neemt haar medicatie in. Dus dat wachten we maar verder af
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 5 maart 2010 om 01:01
Ik heb een super avond gehad. Ben met vrienden naar een optreden geweest van Boudewijn de Groot. Wat geweldig was het weer. En na het optreden kwam de hele band en Boudewijn nog in de Foyer zitten. Ik heb even met hem gesproken over een aantal nieuwe liedjes die hij zong en die nog niet op cd staan.
Maar Shit shit shit, ik had geen fototoestel bij me. Wat baalde ik daarvan zeg. Het was zo leuk en zo'n mooie avond. Ook Ernst Janzs zong nog een liedje. Erns Janzs is van Doe Maar en ook Jan Hendriks van Doe Maar zit bij Boudewijns muzikanten. Geweldig was het. Ik ben nog helemaal onder de indruk.
Maar Shit shit shit, ik had geen fototoestel bij me. Wat baalde ik daarvan zeg. Het was zo leuk en zo'n mooie avond. Ook Ernst Janzs zong nog een liedje. Erns Janzs is van Doe Maar en ook Jan Hendriks van Doe Maar zit bij Boudewijns muzikanten. Geweldig was het. Ik ben nog helemaal onder de indruk.
vrijdag 5 maart 2010 om 07:31
Ik heb nog niks bijgevuld, Buuf, en dat ga ik voor het weekend ook niet meer doen als het niet nodig is
Boro, heeeeel veel plezier!
Zoebie, volgens mij hebben jullie een hele leuke tent, dit is niet de eerste keer dat jullie backstage gingen.
Itskie, heb je de bibbers over het aanstaande huwelijk, of is het iets anders? Zoveel ongelukjes betekenen toch wel dat je niet super in je vel zit.
Vandaag:
Op gang komen
Laat ik daar maar eens mee beginnen. Oudste zit al even in mijn nek te hijgen voor zijn tien minuutjes computer.
Boro, heeeeel veel plezier!
Zoebie, volgens mij hebben jullie een hele leuke tent, dit is niet de eerste keer dat jullie backstage gingen.
Itskie, heb je de bibbers over het aanstaande huwelijk, of is het iets anders? Zoveel ongelukjes betekenen toch wel dat je niet super in je vel zit.
Vandaag:
Op gang komen
Laat ik daar maar eens mee beginnen. Oudste zit al even in mijn nek te hijgen voor zijn tien minuutjes computer.
vrijdag 5 maart 2010 om 07:37
vrijdag 5 maart 2010 om 08:44
Moggûh lieve lieffies!
Oh Zoeb! Boudewijn de Groot! Wij zijn vorig jaar naar Vrienden van Amstel live geweest. Daar trad hij ook op samen met oa Ernst Jansz. Happy en ik hadden een paar nummers op ons huwelijk gedraaid (tijdens de plechtigheid) van Boudewijn en een nummer van Van Velzen. En allebei de heren zongen dat nummer tijdens Amstel live! Tranen bij ons allebei en ook nog eens groot in beeld op het scherm in die hal.
Its, hoe is het met je caafje en je vinger?
He jakkes Coetje. Zieke kinderen zijn nooit fijn. Sterkte vandaag!
Mamz, mocht het nodig zijn geef maar een gil, dan staat Happy je virtueel ter zijde.
MissM, hoe is het met Mmetje?
Fussie, hoe is het bij jou?
Goed, lijstje voor vandaag:
* waterdruppels vangen
* foto van de katten maken
* werken
* nattelappenwerk
* stofzuigen
* wvttk
Geniet!
Oh Zoeb! Boudewijn de Groot! Wij zijn vorig jaar naar Vrienden van Amstel live geweest. Daar trad hij ook op samen met oa Ernst Jansz. Happy en ik hadden een paar nummers op ons huwelijk gedraaid (tijdens de plechtigheid) van Boudewijn en een nummer van Van Velzen. En allebei de heren zongen dat nummer tijdens Amstel live! Tranen bij ons allebei en ook nog eens groot in beeld op het scherm in die hal.
Its, hoe is het met je caafje en je vinger?
He jakkes Coetje. Zieke kinderen zijn nooit fijn. Sterkte vandaag!
Mamz, mocht het nodig zijn geef maar een gil, dan staat Happy je virtueel ter zijde.
MissM, hoe is het met Mmetje?
Fussie, hoe is het bij jou?
Goed, lijstje voor vandaag:
* waterdruppels vangen
* foto van de katten maken
* werken
* nattelappenwerk
* stofzuigen
* wvttk
Geniet!
vrijdag 5 maart 2010 om 08:54
Beterschap voor Oudste, Coe, en een knuffeltje (vraag me af of ze dat nou wel zo leuk vindt).
Zus, ik vind het best wel knap van je dat je die vier kinderen allemaal tegelijk te slapen krijgt
Vandaag:
Afwas
Was
Puin
Muziekboek kopen
Veiligheidsplan maken (klinkt hartstikke logisch 's nachts, en hartstikke eng en confronterend overdag)
Zus, ik vind het best wel knap van je dat je die vier kinderen allemaal tegelijk te slapen krijgt
Vandaag:
Afwas
Was
Puin
Muziekboek kopen
Veiligheidsplan maken (klinkt hartstikke logisch 's nachts, en hartstikke eng en confronterend overdag)
vrijdag 5 maart 2010 om 08:55
Het was zo leuk Buuf. Ernst Jansz zit in zijn vaste band.
Al jaren. Ze zongen na de pauze liedjes over Indië. Ook Ernst. Wat heeft die een rauwe stem gekregen zeg. Maar wel mooi.
Ze begonnen nog te geinen op het podium. Iemand riep om het liedje van die regenton. . Het was even een welkome afleiding deze avond.
Fussie hoe is het met jou? We horen je zo weinig.
Niet leuk Coe een spugend kind.
Its hoe is het met je caafje? En met je duim?
Las er ergens iets over.
Ik ga douchen en naar de fysio.
Al jaren. Ze zongen na de pauze liedjes over Indië. Ook Ernst. Wat heeft die een rauwe stem gekregen zeg. Maar wel mooi.
Ze begonnen nog te geinen op het podium. Iemand riep om het liedje van die regenton. . Het was even een welkome afleiding deze avond.
Fussie hoe is het met jou? We horen je zo weinig.
Niet leuk Coe een spugend kind.
Its hoe is het met je caafje? En met je duim?
Las er ergens iets over.
Ik ga douchen en naar de fysio.
vrijdag 5 maart 2010 om 09:02
vrijdag 5 maart 2010 om 09:04
vrijdag 5 maart 2010 om 09:05
Ja, Mamz dat word wel vaker gezegd, maar ik heb er geen moeite mee, moet wel zeggen dat ik hier vaste slaaptijden heb en de kinderen gewoon weten wat er komen gaat.
En ze komen hier allemaal al vanaf hun geboorte en altijd alles ligt vast zeg maar, de 3 R's zeg maar en het werkt.
(en vreemde ogen dwingen denk ik, want met mijn eigen koters is het nooit zo makkelijk gegaan)
Its hoe is het?
MissM en met de kleine man?
Coebergh succes vandaag met de zieke, zo zielig!
Zoeb, leuk hoor, doe ik nou nooit met mijn buitenlander
Alle andere fijne zonnige dag toe gewenst.
En ze komen hier allemaal al vanaf hun geboorte en altijd alles ligt vast zeg maar, de 3 R's zeg maar en het werkt.
(en vreemde ogen dwingen denk ik, want met mijn eigen koters is het nooit zo makkelijk gegaan)
Its hoe is het?
MissM en met de kleine man?
Coebergh succes vandaag met de zieke, zo zielig!
Zoeb, leuk hoor, doe ik nou nooit met mijn buitenlander
Alle andere fijne zonnige dag toe gewenst.