Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Rustig hier..iedereen aan de grote schoonmaak

Bor,wilde je alvast een superweekend wensen!Gaat vast heel leuk worden

Ik ben moe,heb een snotterkop dus kruip vroeg mijn bed in
Ow ja, Boro is al weg nu
Dan is een heel fijn weekend wensen nu erg mosterd, maar niet minder gemeend! Veel plezier en geniet!!

Mamz, is het bijvullen gelukt of moet ik Happy even aan zijn jasje trekken?
Al weg?

Sjips, ik heb ze ook helemaal geen fijn weekend gewenst..

Coe, Grote schoonmaak?

Wasda?
Boro, veel plezier dit weekend.

Ik voel me opeens zo beroerd. Misselijk en draaierig. Vroeg onder de wol maar. Ben bezem-technisch best tevreden over mezelf. Wassen gedraaid, opgevouwen, woonkamer opgeruimd en huis schoonmaakster-klaar gemaakt. Wat spulletjes gekocht voor na de bevalling... jogging broekje enzo. Ja... het ging best goed vandaag..
nee schatjes ik ga straks weg, vandaag heb ik gepoetst, gewassen en gepakt.

Dus gl, je kan me nog een fijn weekend wensen hoor....

Dag liefste bezemers van de hele wereld Ik zal aan jullie denken als ik gillend de space-mountain doorschiet .

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Dus, dan heb je een vallende caaf, vervolgens de tandarts, en dan zit je tijdens je dienst bij fe huisartsenpost omdat je jezelf met de staafmixer in je vinger snijdt ( niets ernstigs, alles zit er nog aan)

Weet in ieder geval dat ik dat ding uit het stopcontact moet halen de volgende keer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Veel plezier borolief
Gaat lekker thuis bij jou itskie Hoe ist met de Caaf ?

( Gisteren nog maar een keer stralend "het aanzoek" bekeken, wat blijft dat toch een geweldige manier van aanzoeken )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Boor! Veel plezier en datje gaat genieten is zoooo duidelijk!

Its! Jeetje! Houd je nu op met die gekkigheid? Vinger gehecht?

Druif, lekker slapen. Niet te hopen dat je ziek gaat worden. Je bent trouwens lekker bezig zeg. Ik heb iedere keer weer lol over het 'schoonmaaksterproof huis'
gelukkig geen hechtingen, alleen hechtpleisters.

Maar ik heb itsman ook moeten beloven om geen gekke dingen meer te doen tot aan de bruiloft. Dus daar ga ik me ook maar aan houden.

met caaf gaat het redelijk. Ze beweegt haar achterpootjes nog niet echt. Maar eet wel heel goed en neemt haar medicatie in. Dus dat wachten we maar verder af
Fijn weekend Borootje!!!

In je vingers snijden met de staafmixer en alleen pleisters nodig Its?

Dan mag je nog van geluk spreken! Dat had veel anders af kunnen lopen...

Hopelijk komt het met caafje ook allemaal in orde.
ja, dat zei iedereen al, maar daar probeer ik maar even niet aan te denken goldie
Ik heb een super avond gehad. Ben met vrienden naar een optreden geweest van Boudewijn de Groot. Wat geweldig was het weer. En na het optreden kwam de hele band en Boudewijn nog in de Foyer zitten. Ik heb even met hem gesproken over een aantal nieuwe liedjes die hij zong en die nog niet op cd staan.

Maar Shit shit shit, ik had geen fototoestel bij me. Wat baalde ik daarvan zeg. Het was zo leuk en zo'n mooie avond. Ook Ernst Janzs zong nog een liedje. Erns Janzs is van Doe Maar en ook Jan Hendriks van Doe Maar zit bij Boudewijns muzikanten. Geweldig was het. Ik ben nog helemaal onder de indruk.
Ik heb nog niks bijgevuld, Buuf, en dat ga ik voor het weekend ook niet meer doen als het niet nodig is

Boro, heeeeel veel plezier!

Zoebie, volgens mij hebben jullie een hele leuke tent, dit is niet de eerste keer dat jullie backstage gingen.

Itskie, heb je de bibbers over het aanstaande huwelijk, of is het iets anders? Zoveel ongelukjes betekenen toch wel dat je niet super in je vel zit.

Vandaag:

Op gang komen

Laat ik daar maar eens mee beginnen. Oudste zit al even in mijn nek te hijgen voor zijn tien minuutjes computer.
Boro ik denk aan je hoor, als je de space mountain door racet, hopelijk valt het mee met de rijen.

Its wat ben je aan het doen?

Hoofd hand en wasnext?

Ik ga vandaag wassen vouwen en strijken als alle 4 de opvang kinderen slapen en stofzuigen en dweilen.
Mogu!

Maar goed dat ik gister vroeg naar bed gegaan ben,oudste heeft me uit mijn slaap gehouden,heeft wel 5 keer overgegeven.

Die blijft vandaag een dagje thuis.

Nu eerst de middelste en Ukkie naar de creche
I'ts uitkijken vandaag!!
Ik was niet backstage Mamz. Boudewijn kwam in de foyer. Ik heb al veel optredens meegemaakt. Maar nog nooit kwam hij na een optreden bij de mensen zitten. Dat was zooo leuk.
Moggûh lieve lieffies!

Oh Zoeb! Boudewijn de Groot! Wij zijn vorig jaar naar Vrienden van Amstel live geweest. Daar trad hij ook op samen met oa Ernst Jansz. Happy en ik hadden een paar nummers op ons huwelijk gedraaid (tijdens de plechtigheid) van Boudewijn en een nummer van Van Velzen. En allebei de heren zongen dat nummer tijdens Amstel live! Tranen bij ons allebei en ook nog eens groot in beeld op het scherm in die hal.

Its, hoe is het met je caafje en je vinger?

He jakkes Coetje. Zieke kinderen zijn nooit fijn. Sterkte vandaag!

Mamz, mocht het nodig zijn geef maar een gil, dan staat Happy je virtueel ter zijde.

MissM, hoe is het met Mmetje?

Fussie, hoe is het bij jou?

Goed, lijstje voor vandaag:

* waterdruppels vangen

* foto van de katten maken

* werken

* nattelappenwerk

* stofzuigen

* wvttk

Geniet!
Beterschap voor Oudste, Coe, en een knuffeltje (vraag me af of ze dat nou wel zo leuk vindt).

Zus, ik vind het best wel knap van je dat je die vier kinderen allemaal tegelijk te slapen krijgt

Vandaag:

Afwas

Was

Puin

Muziekboek kopen

Veiligheidsplan maken (klinkt hartstikke logisch 's nachts, en hartstikke eng en confronterend overdag)
Het was zo leuk Buuf. Ernst Jansz zit in zijn vaste band.

Al jaren. Ze zongen na de pauze liedjes over Indië. Ook Ernst. Wat heeft die een rauwe stem gekregen zeg. Maar wel mooi.

Ze begonnen nog te geinen op het podium. Iemand riep om het liedje van die regenton. . Het was even een welkome afleiding deze avond.

Fussie hoe is het met jou? We horen je zo weinig.

Niet leuk Coe een spugend kind.

Its hoe is het met je caafje? En met je duim?

Las er ergens iets over.

Ik ga douchen en naar de fysio.
Boro , ik ben te laat maar toch... een superfijn weekend gewenst!! Geniet ervan!

Fus, hoe is het met je? Zie je inderdaad niet zo vaak voorbij komen.

Vandaag:

- ochtendje (extra) werken;

- lenzencontrole;

- boodschappen;

- koken

en verder lekker niks denk ik.

Mooie dag allemaal!
Trouwens, Zoeb... gaaf Boudewijn de Groot!

Heb een verzamelcd (een dubbele) en kan zo ongeveer alles mee-bleren Heerlijk.

Heb verder niet heel veel met Nederlandstalige muziek maar wel met Boudewijn.

Fijn dat je zo'n lekkere avond had! Vandaag lekker nagenieten
Ja, Mamz dat word wel vaker gezegd, maar ik heb er geen moeite mee, moet wel zeggen dat ik hier vaste slaaptijden heb en de kinderen gewoon weten wat er komen gaat.

En ze komen hier allemaal al vanaf hun geboorte en altijd alles ligt vast zeg maar, de 3 R's zeg maar en het werkt.

(en vreemde ogen dwingen denk ik, want met mijn eigen koters is het nooit zo makkelijk gegaan)

Its hoe is het?

MissM en met de kleine man?

Coebergh succes vandaag met de zieke, zo zielig!

Zoeb, leuk hoor, doe ik nou nooit met mijn buitenlander

Alle andere fijne zonnige dag toe gewenst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven