Bezemtopic deel 6
vrijdag 5 maart 2010 om 11:51
vrijdag 5 maart 2010 om 12:10
Gold, het is een vrouwen iets om je schuldig te voelen over iets wat je teweeg brengt. Daar heb ik nu een beetje last van
Mamz het is soms zo verdomd moeilijk om zijdelings
toe te kijken en het gevoel hebben dat je héél véél meer zou willen doen.
De blog van Happy is te vinden op:
www.onzeonzin.nl
Mamz het is soms zo verdomd moeilijk om zijdelings
toe te kijken en het gevoel hebben dat je héél véél meer zou willen doen.
De blog van Happy is te vinden op:
www.onzeonzin.nl
vrijdag 5 maart 2010 om 13:11
Ik dacht al .....wat is mijn blog ineens populair, want de teller schoot de hoogte in en ook nog eens vanuit allerlei plaatsen in Nederland en afkomstig van het Viva Forum. Dat moest wel een actie van mijn favoriete buurvrouw zijn.
Overigens moet ik nog heel erg wennen aan die nieuwe nick, en dus noem ik haar maar gewoon Happy_She, ook al om niet het risico te lopen dat ik BuurmanJanssen word......of MaegdjeJanssen of zo.
Ik zit mij hier op kantoor een slag in de rondte te werken en heb de indruk dat jullie het wat werk betreft maar aan mij overlaten vandaag
Maar mijn beloning komt eraan: morgen een dagje naar Amsterdam om het 'Walk-In Fridge' effect nog een keer te mogen zien (ik neem de camera mee ) en daar ook naar de film ("The Lovely Bones").
Veel plezier allemaal!
Overigens moet ik nog heel erg wennen aan die nieuwe nick, en dus noem ik haar maar gewoon Happy_She, ook al om niet het risico te lopen dat ik BuurmanJanssen word......of MaegdjeJanssen of zo.
Ik zit mij hier op kantoor een slag in de rondte te werken en heb de indruk dat jullie het wat werk betreft maar aan mij overlaten vandaag
Maar mijn beloning komt eraan: morgen een dagje naar Amsterdam om het 'Walk-In Fridge' effect nog een keer te mogen zien (ik neem de camera mee ) en daar ook naar de film ("The Lovely Bones").
Veel plezier allemaal!
vrijdag 5 maart 2010 om 13:55
Ehh...scherven brengen geluk zeggen ze he?
Nou, ik dan komt het hier helemaal goed, want ik heb net een glazen vaas uit mijn handjes laten vallen.
Nou ja er is meteen weer een stukje huiskamer gestofzuigd
Was hangt en nieuwe draait
Andere was is gevouwen en opgeruimd.
Happy, wil je Happy-She eens een hele dikke knuffel geven namens mij?
Ik heb een snaaidag (hoezo emotie-eter?).
Nou, ik dan komt het hier helemaal goed, want ik heb net een glazen vaas uit mijn handjes laten vallen.
Nou ja er is meteen weer een stukje huiskamer gestofzuigd
Was hangt en nieuwe draait
Andere was is gevouwen en opgeruimd.
Happy, wil je Happy-She eens een hele dikke knuffel geven namens mij?
Ik heb een snaaidag (hoezo emotie-eter?).
vrijdag 5 maart 2010 om 15:16
Okee, best wel productief geweest. Vond het wel flauw dat het net ging miezeren toen ik de deur uitging.
-Melding staat.
-Muziekboek ligt op Oudste te wachten.
-Tas gekocht bij de kringloop en wegens geen contant geld bij leuke verzameling blikjes voor de helft van de prijs laten liggen.
-Gezonde maaltijd (hutspot) ingekocht.
-Onzintopic geopend.
Tijd voor powernap.
-Melding staat.
-Muziekboek ligt op Oudste te wachten.
-Tas gekocht bij de kringloop en wegens geen contant geld bij leuke verzameling blikjes voor de helft van de prijs laten liggen.
-Gezonde maaltijd (hutspot) ingekocht.
-Onzintopic geopend.
Tijd voor powernap.
vrijdag 5 maart 2010 om 15:27
vrijdag 5 maart 2010 om 15:56
Dat had ik nou zomaar al gedacht Happy, dat je daar geen bezwaar tegen zou hebben
Het grut is ook weer thuis.
Troela ruimt (in het kader heitje voor een karweitje) haar kamer en de meiden-badkamer op en oudste heeft zo rijles en aansluitend pianoles.
Goldman verwachten we om een uur of 7 en dan eten wij frieten.
Het grut is ook weer thuis.
Troela ruimt (in het kader heitje voor een karweitje) haar kamer en de meiden-badkamer op en oudste heeft zo rijles en aansluitend pianoles.
Goldman verwachten we om een uur of 7 en dan eten wij frieten.
vrijdag 5 maart 2010 om 16:51