Het kasteel
woensdag 3 maart 2010 om 15:31
Tila toch... het zijn geen tamme takken, maar wilde, daadwerkelijk in Nederland voorkomende insectenbeesten die ik in hun natuurlijk habitat heb teruggepleurd. En dat overleven ze best...
(overigens moest ik ze volgens de takkesite in de vriezer stoppen, er na een dag weer uithalen en dan doormidden knippen... Gossie. Arme baby-Doornroosjes)
(overigens moest ik ze volgens de takkesite in de vriezer stoppen, er na een dag weer uithalen en dan doormidden knippen... Gossie. Arme baby-Doornroosjes)
Wat wilde ik nou toch typen?
woensdag 3 maart 2010 om 17:41
Ja gaat wel beter, heb er een Domperidonnetje ingemikt en hopelijk boks ik het er straks uit. Auto lijkt ook weer wat beter, heb m net opgehaald uit de garage en ben naar huis gereden zonder dat ie afsloeg. Fingers crossed!
Ken de vriezer-theorie wel, heb m ook wel eens gehoord over vissen. Het in de vriezer leggen zou ik wel aankunnen maar met dat doorknippen heb ik wat moeite. Maar t schijnt minder zielig te zijn als door de wc spoelen.
*trekt haar kleren glad, pept haar kapsel op, doet iets met haar decollete en gaat op zoek naar George om zich voor te stellen*
Ken de vriezer-theorie wel, heb m ook wel eens gehoord over vissen. Het in de vriezer leggen zou ik wel aankunnen maar met dat doorknippen heb ik wat moeite. Maar t schijnt minder zielig te zijn als door de wc spoelen.
*trekt haar kleren glad, pept haar kapsel op, doet iets met haar decollete en gaat op zoek naar George om zich voor te stellen*
donderdag 4 maart 2010 om 10:22
We leven in een raar, raar land.
Waar we het allemaal eigenlijk stiekem toch wel erg goed hebben.
Waar we, als we heel eerlijk zijn, eigenlijk niet zo heel veel over te klagen hebben.
Waar we eigenlijk bofferds zijn hier geboren te zijn.
En waar nu enge tiepjes een 12-jarig meisje bedreigen omdat ze kritisch durft te zijn.
En waar de PVV ineens gigantisch aan zetels wint.
Raar, raar land.
Zou de jarenlange welvaart ons naar de bol gestegen zijn?
~zoekt een grote zak om een x-aantal Nederlanders in te stoppen en eens flink door elkaar te rammelen~
Waar we het allemaal eigenlijk stiekem toch wel erg goed hebben.
Waar we, als we heel eerlijk zijn, eigenlijk niet zo heel veel over te klagen hebben.
Waar we eigenlijk bofferds zijn hier geboren te zijn.
En waar nu enge tiepjes een 12-jarig meisje bedreigen omdat ze kritisch durft te zijn.
En waar de PVV ineens gigantisch aan zetels wint.
Raar, raar land.
Zou de jarenlange welvaart ons naar de bol gestegen zijn?
~zoekt een grote zak om een x-aantal Nederlanders in te stoppen en eens flink door elkaar te rammelen~
Wat wilde ik nou toch typen?
donderdag 4 maart 2010 om 10:59
Sja, haren rechtovereind bij het lezen van de website die zijn naam eer aandoet. En om het gejoel bij de uitspraken "multikul" en vele andere onbegrijpelijke en hatelijke uitspraken over andersdenkenden. Nu maar hopen dat de leiders van de partijen hebben geleerd van de LPF-tijd en het bij de inhoud houden.
Dar, arm ding.... Dekentje om je heen? Hoop dat je snel opknapt!!
Dar, arm ding.... Dekentje om je heen? Hoop dat je snel opknapt!!
donderdag 4 maart 2010 om 13:10
vrijdag 5 maart 2010 om 02:00
Tila, nieuwe plaatjes komen eraan.
Suup, heb je 2 mailtjes over evt. date gemaild.
Grinn, zou het er dan nu, beide thuiszittend, toch eens van komen na zo'n 8 jaar dat we Suup en ik elkaar eens gaan zien..... Heb je iig lunch/borrel of borrel of borrel/diner voorstel gemaild ! Btw, borrel na zo'n lange tijd past bij elk moment van de dag!
Suup, heb je 2 mailtjes over evt. date gemaild.
Grinn, zou het er dan nu, beide thuiszittend, toch eens van komen na zo'n 8 jaar dat we Suup en ik elkaar eens gaan zien..... Heb je iig lunch/borrel of borrel of borrel/diner voorstel gemaild ! Btw, borrel na zo'n lange tijd past bij elk moment van de dag!
vrijdag 5 maart 2010 om 09:29
Ik zeg champagne brunch Thee
Als we nou toch twee werkloze vrouwen zijn dan mag dat best. Ik ga je antwoorden.
Maar voor nu maar kofie.
Mims ga je iets leuks doen dit weekend?
Tila zin in vanavond
En eerst vanmiddag buitenverblijfmeeten bij Lil, ook zin in.
D hoe is het met je buikgriep? Beestjes al dood?
Als we nou toch twee werkloze vrouwen zijn dan mag dat best. Ik ga je antwoorden.
Maar voor nu maar kofie.
Mims ga je iets leuks doen dit weekend?
Tila zin in vanavond
En eerst vanmiddag buitenverblijfmeeten bij Lil, ook zin in.
D hoe is het met je buikgriep? Beestjes al dood?
vrijdag 5 maart 2010 om 10:25
En wie heeft er de leiding over de schilderactiviteiten...begint de naam met een M en eindigt op OPS
?
Ik heb goede hoop dat de beestjes overwonnen zijn: heb een broodje op en 2 kopjes koffie (moest ik gisteren nog niet aan de denken) en het blijft tot nu toe redelijk binnen. Nog even een dagje rustig aan en dan kan ook wat mij betreft het weekend beginnen.
Morgen met een vriendinnetje bij de Italiaan eten (oei bij die gedachte wordt mijn maag onrustig * denk salade en geen pizza denk salade en geen pizza*) en daarna naar Marc-Marie Huybrechts. En zondag een Villa Achterwerk-dvd-kijk-middagje gepland bij andere vriendin.
Gisterenavond anderhalf uur met P&O dame van ex-werk aan de telefoon gehangen. Ze belde om te vragen hoe het ging en te zeggen dat ze me zo miste. Heel lief. Ze heeft het definitieve voorstel van werkgever op kantoor zien liggen dus het zal nu wel heel snel mijn kant op komen. Ben benieuwd.
Had gisteren sowieso tussen alle wc-bezoekjes door een behoorlijke ex-werkdag. Ook ontslagen collega M belde om bij te kletsen en daarna hing een van de kap/grime homo's ineens aan de telefoon om te informeren hoe het gaat. Hij wilde ook wat werkadvies waar ik m graag mee help want ik heb op tournee zo gelachen met die man. Allemaal goed dus en ik was ook blij om te merken dat ik van dit alles totaal niet overstuur raakte. Weer een fase verder blijkbaar
*gaat in de Kasteelgangen op zoek naar Kjong* Dankjewel voor je kaartje, wat ben je toch een schat! No worries hoor, we maken snel een nieuwe afspraak!
Veel plezier dit weekend Suup! Lekker dagje op kantoor Tila?
Ik heb goede hoop dat de beestjes overwonnen zijn: heb een broodje op en 2 kopjes koffie (moest ik gisteren nog niet aan de denken) en het blijft tot nu toe redelijk binnen. Nog even een dagje rustig aan en dan kan ook wat mij betreft het weekend beginnen.
Morgen met een vriendinnetje bij de Italiaan eten (oei bij die gedachte wordt mijn maag onrustig * denk salade en geen pizza denk salade en geen pizza*) en daarna naar Marc-Marie Huybrechts. En zondag een Villa Achterwerk-dvd-kijk-middagje gepland bij andere vriendin.
Gisterenavond anderhalf uur met P&O dame van ex-werk aan de telefoon gehangen. Ze belde om te vragen hoe het ging en te zeggen dat ze me zo miste. Heel lief. Ze heeft het definitieve voorstel van werkgever op kantoor zien liggen dus het zal nu wel heel snel mijn kant op komen. Ben benieuwd.
Had gisteren sowieso tussen alle wc-bezoekjes door een behoorlijke ex-werkdag. Ook ontslagen collega M belde om bij te kletsen en daarna hing een van de kap/grime homo's ineens aan de telefoon om te informeren hoe het gaat. Hij wilde ook wat werkadvies waar ik m graag mee help want ik heb op tournee zo gelachen met die man. Allemaal goed dus en ik was ook blij om te merken dat ik van dit alles totaal niet overstuur raakte. Weer een fase verder blijkbaar
*gaat in de Kasteelgangen op zoek naar Kjong* Dankjewel voor je kaartje, wat ben je toch een schat! No worries hoor, we maken snel een nieuwe afspraak!
Veel plezier dit weekend Suup! Lekker dagje op kantoor Tila?
vrijdag 5 maart 2010 om 12:18
Ik heb Lil lekker al gezien snelle encounter op Amsterdam CS. Lil, wou je niet perse 5 minuten in de trein aten zitten, maar zag de klok scheef en dacht dat het al vertrektijd was!
Werk is leuk Heb nu al meer gekletst dan in hele jaar theatertoko
Mims, wat heeft Brananas een parte smaak... roze, paars, glitterig... dat vind ik nou nèt niet bij hem passen
Ik ga je binnenkort bellen over motoriekdinges!
D, goed zo. Lijkt me ook fijn om nog wel leuke werkgerelateerde dingen te hebben, dat het niet allemaal negatief is.
Ik heb ook zin in vanavond
En moet er nu vandoor om Jom te gaan halen!
Werk is leuk Heb nu al meer gekletst dan in hele jaar theatertoko
Mims, wat heeft Brananas een parte smaak... roze, paars, glitterig... dat vind ik nou nèt niet bij hem passen
Ik ga je binnenkort bellen over motoriekdinges!
D, goed zo. Lijkt me ook fijn om nog wel leuke werkgerelateerde dingen te hebben, dat het niet allemaal negatief is.
Ik heb ook zin in vanavond
En moet er nu vandoor om Jom te gaan halen!