inconveniëntenvergoeding ????
vrijdag 5 maart 2010 om 12:02
Mijn man is op zoek naar ander werk, met andere woorden ik struin het internet af op zoek naar iets dat bij hem zou passen.
Nu kom ik regelmatig het woord inconveniëntenvergoeding tegen maar hoe ik ook zoek ik kan nergens vinden wat dit precies is.
Is er hier iemand van bijvoorbeeld PZ die dat wel weet.
Alvast bedankt.
Nu kom ik regelmatig het woord inconveniëntenvergoeding tegen maar hoe ik ook zoek ik kan nergens vinden wat dit precies is.
Is er hier iemand van bijvoorbeeld PZ die dat wel weet.
Alvast bedankt.
vrijdag 5 maart 2010 om 12:13
http://books.google.nl/bo ... esnum=3&ved=0CBAQ6AEwAg#v=onepage&q=&f=false
Hier wordt het uitgelegd onder 6.
Hier wordt het uitgelegd onder 6.
vrijdag 5 maart 2010 om 12:40
quote:borderwalk schreef op 05 maart 2010 @ 12:27:
pepersteak: naar wat voor advertenties ben je op zoek dan. vuilnisman?
Ik ga er maar vanuit dat het niet zo rot bedoeld is als het op mijn beeldscherm staan/op mij overkomt.
Nee het gaat hier niet om vuilnisman maar wel om onregelmatig werk en werk dat wat zwaarder/viezer is als de gemiddelde baan.
pepersteak: naar wat voor advertenties ben je op zoek dan. vuilnisman?
Ik ga er maar vanuit dat het niet zo rot bedoeld is als het op mijn beeldscherm staan/op mij overkomt.
Nee het gaat hier niet om vuilnisman maar wel om onregelmatig werk en werk dat wat zwaarder/viezer is als de gemiddelde baan.
vrijdag 5 maart 2010 om 12:53
quote:pepersteak schreef op 05 maart 2010 @ 12:40:
[...]
Nee het gaat hier niet om vuilnisman maar wel om onregelmatig werk en werk dat wat zwaarder/viezer is als de gemiddelde baan.Nee, helemaal niet rot bedoeld. Vuilnisman kwam gewoon als eerste in me op bij zware, belastende en smerige beroepen. Vuilnisman is toch geen belediging, maar een gewoon beroep. En dan ook nog een beroep, waarvan wij heel blij zijn dat er mensen dat in weer en wind voor ons willen doen. De negatieve draai denk je er idd zelf bij.
[...]
Nee het gaat hier niet om vuilnisman maar wel om onregelmatig werk en werk dat wat zwaarder/viezer is als de gemiddelde baan.Nee, helemaal niet rot bedoeld. Vuilnisman kwam gewoon als eerste in me op bij zware, belastende en smerige beroepen. Vuilnisman is toch geen belediging, maar een gewoon beroep. En dan ook nog een beroep, waarvan wij heel blij zijn dat er mensen dat in weer en wind voor ons willen doen. De negatieve draai denk je er idd zelf bij.
vrijdag 5 maart 2010 om 12:56