Twilight Serie - Stephenie Meyer
vrijdag 5 maart 2010 om 15:16
Hallo meiden,
Mijn vriend is bijna jarig en ik ben een cadeau voor hem aan het bedenken. Hij leest ontzettend graag en heeft bijvoorbeeld de Twilight Serie van Stephenie Meyer al minstens 5x gelezen. Het lijkt me dus leuk om andere (serie?) boeken van het zelfde soort als die serie te kopen. Nu ligt onze boeken smaak mijlen ver uit elkaar.. ik hou zelf helemaal niet van fantasy en heb dus geen idee wat must reads zijn en wat flut is!
Het lijkt me voor hem in ieder geval een leuke verassing.
Wie houdt ook van de Twilight Serie en kan me hierbij helpen?
Thanks a lot!!
Kapara
Mijn vriend is bijna jarig en ik ben een cadeau voor hem aan het bedenken. Hij leest ontzettend graag en heeft bijvoorbeeld de Twilight Serie van Stephenie Meyer al minstens 5x gelezen. Het lijkt me dus leuk om andere (serie?) boeken van het zelfde soort als die serie te kopen. Nu ligt onze boeken smaak mijlen ver uit elkaar.. ik hou zelf helemaal niet van fantasy en heb dus geen idee wat must reads zijn en wat flut is!
Het lijkt me voor hem in ieder geval een leuke verassing.
Wie houdt ook van de Twilight Serie en kan me hierbij helpen?
Thanks a lot!!
Kapara
vrijdag 5 maart 2010 om 15:22
vrijdag 5 maart 2010 om 15:34
Mijn vriend is 25. Ik heb geen idee wat voor boeken het zijn, (voor pubers?? naja kan best ik weet niet wanneer hij is begonnen met het lezen van de serie maar elke keer begint hij weer opnieuw) weet alleen dat het iets op fantasy gebaseerd is. Bioscoop kaartjes voor New Moon is een no go... Hij is net verhuisd naar Nederland vanuit de US, hij heeft dus niemand anders om mee heen te gaan. En ik hou er echt niet van
vrijdag 5 maart 2010 om 16:47
The Hunger Games deel I en deel II. Deel III komt in augustus uit. Heeft net als de Twilight serie maandenlang de top 10 best verkochte boekenlijsten in Engeland en Amerika gedomineerd. Wat een vette boeken. Ook voor hetzelfde 'niveau' geschreven, dus pubers, als de Twilight serie. Wel in het Engels geven, hoor!
Het is ook romantisch, fantasy, maar iets rauwer en minder zoet dan de Twilight serie. Nouja, minder zoet, zeg maar gerust: heftig! Als je een beschrijving van het eerste boek leest, snap je wel waarom.
Echt echt echt echt een aanrader!
Het is ook romantisch, fantasy, maar iets rauwer en minder zoet dan de Twilight serie. Nouja, minder zoet, zeg maar gerust: heftig! Als je een beschrijving van het eerste boek leest, snap je wel waarom.
Echt echt echt echt een aanrader!
vrijdag 5 maart 2010 om 22:44
woensdag 24 maart 2010 om 16:34
De Twilight serie is inderdaad erg leuk. In hetzelfde genre zijn de volgende boeken ook leuk:
Blue Bloods
The Chronicles of Vladimir Tod
Vampire Kisses
Vampire Academy
Allemaal op bol.com te koop.
En voor iedereen die niet genoeg van Twilight kan krijgen: Vanaf vandaag is New Moon op DVD te koop zag ik op Hyves.
Blue Bloods
The Chronicles of Vladimir Tod
Vampire Kisses
Vampire Academy
Allemaal op bol.com te koop.
En voor iedereen die niet genoeg van Twilight kan krijgen: Vanaf vandaag is New Moon op DVD te koop zag ik op Hyves.