3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
vrijdag 5 maart 2010 om 21:24
quote:friezinnetje schreef op 05 maart 2010 @ 21:23:
Ja bi, ik weet het, maar nog geen tijd gehad. Morgen heb ik het ook druk, dus ik hoop zondag dat ik even tijd heb.
Geeft niks, maar ik dacht dat je het bewust niet had gedaan om mij te sparen ofzo.... maar neehoor.. .Mevrouw Friezzz wil mij niet sparen maar had gewoon geen tijd!!
Ja bi, ik weet het, maar nog geen tijd gehad. Morgen heb ik het ook druk, dus ik hoop zondag dat ik even tijd heb.
Geeft niks, maar ik dacht dat je het bewust niet had gedaan om mij te sparen ofzo.... maar neehoor.. .Mevrouw Friezzz wil mij niet sparen maar had gewoon geen tijd!!
vrijdag 5 maart 2010 om 21:30
Ik loop ff achter, oogjes vallen dicht..
Voorbereidingen krijgen nu razend tempo, heel leuk maar ook vermoeuend in combi met de therapie. Jurk is er, pak van mn hart! Kan vriend ook voor pak gaan.
Locatie, koets, fotograaf en videograaf, receptieboek, ringenkussen, bruidstaart geregeld.
Nu nog pak, ringen (in ontwerp), enveloppendoos, kapper en visagist. Vergeet ik nog iets?
Voorbereidingen krijgen nu razend tempo, heel leuk maar ook vermoeuend in combi met de therapie. Jurk is er, pak van mn hart! Kan vriend ook voor pak gaan.
Locatie, koets, fotograaf en videograaf, receptieboek, ringenkussen, bruidstaart geregeld.
Nu nog pak, ringen (in ontwerp), enveloppendoos, kapper en visagist. Vergeet ik nog iets?