Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
en de boel ligt weer eens plat.....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik kan ook bij Send Gold mijn XP en fuel niet innen... beetje raar, miss morgen wel.

Dat van die msn aanmeldingen heb ik ook.... naam+ achternaam met wat cijfers zijn het steeds. Ik blok ze volledig.

Dus waarschijnlijk komt dat van facebook???
Geen witte druiven meer.. Jammer! Die leverden goed op!
Ik moet nog 270000 voor een upgrade.

Weet niet wat ik moet doen nu.. of sparen of gebouwen kopen en meer xp krijgen en dus sneller levels omhoog en meer dingen kunnen kopen en zaaien.

Wat is wijsheid...
wat een gedoe met dat goud weer.. blegh
de schaapjes zijn wel leuk
Volgens mij wel Kroes van die MSN contacten, kreeg ze hier voor ook wel eens maar niet zo vaak als nu.

Ik zit een beetje te overwegen om een paar buren eruit te gooien, mensen die niet van de Viva zijn maar zo viavia zijn komen aanwaaien. Er zitten er 3 bij die meer dan 300 buren hebben en ik wordt er een beetje moe van. Al dat gemeld dat ze hebben gemest en nooit, maar echt nooit bij een bonus of collectable kunnen komen omdat binnen 0.5 seconden alles al weg is. Eigenlijk gun ik mijn bonussen en collectables meer aan buren waarvan ik ook wel eens een mazzeltje bemachtig.

Dat goud is een beetje onzinnig al vind ik die bloemenkar wel weer leuk. Ach, het waait wel over, morgen is het nieuwe er wel weer vanaf.
Weet er iemand welke prijzen er te behalen zijn met dat goud? Ik heb de volgende 3 zichtbaar:

- voor 10 coins: een groen schaap

- voor 20 coins: een flower cart

- voor 30 coins: een groene dwerg

Maar wat, o wat, zit er onder de volgende knoppen? Iemand dat niveau al bereikt? Dan weet ik of ik door wil sparen of gewoon gezellig 2 groene dwergen ga kopen. Die vind ik wel grappig. :-)
Msn contacten heb ik nog niets van gezien. Maar ik heb dan ook geen adres wat gekoppeld is aan msn.

Propje gewoon doen wat jij wilt. Wil je wat buren kwijt omdat je nooit wat binnenhaalt weg ermee. Ze missen je in die massa toch niet. En jij hoeft je er niet meer aan te ergeren. Ik heb hetzelfde trouwens ook gedaan.

Ik spaar de goudenpot spulletjes nog even door. Krijg ook nog niet te zien wat er onder de 3 overige vakjes zitten. En ik heb een groen schaap kunnen claimen dus dat is wel fijn.
Appeltjes, ik kan je alleen zeggen wat ik gedaan heb. Ik ben voor het zaaien en oogsten gegaan. Die gebouwen krijg je toch wel bij elkaar. Maar anderen doen het denk ik precies andersom. Het kan beiden
krijg je dan meer xp als je meer gebouwen hebt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
hallo allemaal,

ik farm ook en heb me nu ook aangemeld bij de boerderettes!
Roos kijk even op de markt bij de gebouwen, per gebouw wordt er vermeld hoeveel xp je krijgt op het moment dat je ze aankoopt en op je land plaatst. Let wel, dit is eenmalig en per gebouw. Je krijgt dus niet -zoals je wel bij zaaien en oogsten- xp erbij.
Hey allemaal!

Ik ben de afgelopen dagen niet zo heel actief geweest maar als Toet straks op tijd in bed ligt dan ga ik er even tegenaan!

Dat van buren weg doen heb ik ook overwogen omdat ik gewoon nergens aan toe kom zo!

Voordat ik Toet 's avonds in bed heb en de kadootjes heb uitgepakt en de beesten heb verzorgd etc etc, is het al 24.00 en wil ik naar bed.

Heb nu besloten om er geen buren bij te nemen, ik zou niemand weg kunnen doen.
quote:appeltjesgroen25 schreef op 05 maart 2010 @ 17:07:

Geen witte druiven meer.. Jammer! Die leverden goed op!Inderdaad!
Jeetje beetje mosterd maar gaat snel hier (nieuw topic)! Ik heb mijn 1e tractor aangeschaft (natuurlijk die roze) en een harvester... de benzine gaat wel erg snel op, das dan wel weer jammer. Hoe kom je aan nieuwe benzine?(zonder FV te gebruiken)

Oww ik heb mij aangemeld bij de boerderettes, meer buren meer fun toch? initialen zijn ck en ik draag een goen topje op de foto

Zo ga maar even naar mijn ananassen kijken
mijn initialen zijn jk
[quote]Dakootje schreef op 06 maart 2010 @ 15:17:

Jeetje beetje mosterd maar gaat snel hier (nieuw topic)! Ik heb mijn 1e tractor aangeschaft (natuurlijk die roze) en een harvester... de benzine gaat wel erg snel op, das dan wel weer jammer. Hoe kom je aan nieuwe benzine?(zonder FV te gebruiken)

Benzine kan in een mysterie gift zitten, en kan je ook krijgen nu met de St patricks day actie (via send gold)

Ook kan je nu benzine scoren door veel bij je buren te mesten, want daar kan je nu ook benzine vinden.

En op de homepage bieden mensen benzine aan die ze op hun land gevonden hebben.

En voor mij geen roze trekker hoor. Ik heb een Hotrod
je krijgt ook benzine als je een collectie vol hebt.

Jullie zijn toegelaten dames!
Jaaa ik heb gemest bij de buren en idd fuel gekregen

@Luaan ... ik moet toch ergens beginnen... (heb mij wel aangemeld voor maffiawars maar daar moet ik mij nog even in verdiepen, snap er nog niet zo veel van

@Misschicken, Thanks
Spuit Elf (ik dus) kwam er vandaag achter dat je zelf kan instellen wíe je FV berichten kunnen zien. En zo kun je bv je collectibles dus ook aan specifieke mensen doen toekomen. En er is op een ander forum een topic waar men linkjes naar collectibles post, zodat je meer kans hebt om ze te pakken te krijgen.

Dus... als je buren hebt die wel actief farmvillen maar nooit collectibles en mystery eggs uit te delen hebben, dan kan dat daarmee te maken hebben.
Tja, kan ik weet het niet. De buren waar ik nooit wat van kreeg zijn zo goed als verdwenen uit mijn lijst. En verder geef als ik wat compleet heb en neem ik als iemand anders wat compleet heeft. Je moet ook een hoop mazzel hebben. Net op tijd klikken. Maar met al die kansen die er nu zijn 3 soorten eieren, de st. patricks day(inclus klikken voor fuel) moet het toch wel te doen zijn denk ik. Veel op je F5 toets drukken dan ververst de pagina en zie je de laatste dingen -geposte dingen- sneller binnen komen.
weet iemand al wat er onder 4, 5, en 6 zit bij het goud?
quote:Dushi74 schreef op 06 maart 2010 @ 21:50:

Tja, kan ik weet het niet.Ik weet het wel, want een van de boefjes vertelde het me zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven