Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:enka schreef op 05 maart 2010 @ 21:02:

En morgen beginnen zijn zwemlessen voor zijn A diploma, om 8 uur! Best vroeg voor een zaterdag, maar ja dan heb je nog wat aan de dag, zei ik wijs haha

8 (ACHT) uur???

Wij hebben dansles om 10 uur en dat redden we allemaal maar net, ha ha ha.
Check out de loungebar waar ik vorige week nog cocktails heb zitten te drinken (sorry Amaal )

Zie je de grootste (en waanzinnig mooie!) moskee ter wereld op de achtergrond? Echt schitterend!
Oh das idd leuk popje Enka! Waar haal ik dat?
Star, heb jij zo'n wrapper voor je kleine?

ik zoek:

een doek waar je je kind in kan wikkelen zodat ze geen jas aan hoeft, maar dat ze ook in die doek in de MC in de auto kan.

Ik dacht iets gevonden te hebben, de Lodger Shelter? Maar dat is ook een draagdoek toch? Dat wil ik dan weer niet. Wat heb jij?

Al ziet deze er wel erg leuk uit. Maar ga je die ook als draagdoek gebruiken???

Maarja dat was vorige week hè Suze, nu zit je hier met je Manolo's in de sneeuw

Aaaah, heel gemeen.
Katoen of fleece?

Tsja Amaal, maar je zegt het al: ik heb dus wel Manolo's

Verder heb ik een bunker van Lodger maar ik gebruik hem nooit. Veel te dik en lomp. Ik heb ook een zak in de Maxi Cosi en dat is een heerlijk ding. Zal even plaatje zoeken.
Dit maar dan in kek roze

Ik heb ook nog een fleece ding, ook handiger dan bunker. Wacht, even merk zoeken...
maar wat mij zo handig lijkt is wanneer je kindje slaapt en je moet door de kou naar de auto, dat je dan geen jas hoeft aan te proppen. Ik heb nl geen zin om de mc steeds uit de auto te halen. En alleen een deken eroverheen vind ik ook niet super.

Zo'n zak is ook wel stoer ja, maar ik heb een juni kind, en is dat niet een beetje warm dan?

oooh oooh wat moeilijk!!!!

heb ik in rood/roze. Erg prettig! Sjaaltje om nekkie en klaar, geen gepruts met jasjes.

Maar allemaal wel warm hoor. Ik zou voor de zomer alleen met dekentje werken zelf. En dan als het weer winter wordt verder kijken wat handig is.
quote:Suze2 schreef op 05 maart 2010 @ 21:36:

Tsja Amaal, maar je zegt het al: ik heb dus wel Manolo's

.

En zo is 't
Hmm die is ook wel erg leuk!
quote:amalia schreef op 05 maart 2010 @ 21:41:

maar wat mij zo handig lijkt is wanneer je kindje slaapt en je moet door de kou naar de auto, dat je dan geen jas hoeft aan te proppen. Ik heb nl geen zin om de mc steeds uit de auto te halen. En alleen een deken eroverheen vind ik ook niet super.

Zo'n zak is ook wel stoer ja, maar ik heb een juni kind, en is dat niet een beetje warm dan?

oooh oooh wat moeilijk!!!! Dan moet je echt die laatste van Red Castle nemen. Kan je ook open laten dus niet warm.
Mooiste zou die in katoen zijn. Zou dat niet ergens te krijgen zijn?
Goed, zie www.redcastle.nl voor de katoenen versies.....
Oehoe Taupe/roze, die is mooi!
Jij zit al te bestellen zeker?
Hé leven

Suze, ja ik weet het. Hert is vroeger dan vroeg. Maar man is altijd vroeg op en T ook dus 1+1 is... alleen moet ik even wachten tot de avonden wat langer worden want nu heeft man dus met Quispel training om 9 uur. En die popjes... uhm die haal je bij mij. Ik ben nu aan het wachten tot er weer een laagje verf droog is, dan kan ik de naam erop schilderen. (Mijn opa heeft ooit zo'n popje voor mij gemaakt en nu maak ik ze dus, mijn popje hangt nu bij T) En wat een gave tent, nu ophouden hoor met ons jaloers maken

Amalia, nou wel stoer hoor zo op de fiets. Maar niet meer doen hoor. En ik had voor L zo'n......sjips kan niet meer op de naam komen. Nou lekkere hulp ben ik. Ik ga graven in mijn grijze hersencellen
Ik ruik handel Enka
Zeker allemaal een leven he? Stelletje geluksvogels
Ja het ruikt hier ook heel sterk Suze, het begint hier meer te stinken. Ik MOET nl nog steeds mijn site afmaken maar ja er komen 101 dingen tussen en dan gaan dus de popjes/kaarten/schilderijtjes en andere dingen (ben nu toevallig ook een idee van wikkeldoek aan het uitwerken) online
Ohhhh Mal, terwijl ik mijn laatste post typ bedenk ik me dat de uitvaart van je lieve omaatje vandaag was. Zware dag natuurlijk want nu echt over. Een hele dikke voor jou.

En hopelijk gaat het met je zwager snel beter. Ter geruststelling: zo'n moment van kortsluiting in de hersenen kan gewoon wel eens gebeuren. Het hoeft niet te betekenen dat hij nu vaker aanvallen zal krijgen of dat er iets anders mis is. Ik ken een man die 1,5 jaar geleden hetzelfde meegemaakt heeft (alleen minder lullig gevallen gelukkig) en die heeft geen aanval meer gehad en de onderzoeken laten zien dat het ook niet waarschijnlijk is dat hij er snel weer een krijgt. Maar wat een schrik zeg
Sja Enka, zonder fatsoenlijke webshop geen handel. Vraag maar aan Bammie
Ooh ben er weer hoor Suze. Nee ik was niet aan het bestellen. Heb vandaag al 2 geweldige voedingsbh's besteld, van Hotmilk. Ken je die? Echt ook wat voor jou!!!! Té mooi. En geweldige namen: she blushes in delight, dat soort namen. Oehoeoehe, en dan je Manolootjes eronder, sexy!!!

Ga even jouw site checken met die katoenen doek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven