Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja lekker ritme hiero... De kinderen zijn nu standaard om half 7 wakker. Wel prima op schooldagen, iets minder in het weekend...

Na ja, ze liggen er nu ook wel om iets voor 8 in.

Amalia, moet je nog wel even kleur roepen
Ceetje wel ok geslapen Star?
quote:Star schreef op 06 maart 2010 @ 07:56:

Amaal, ik heb dus wel die Logder die ook draagdoek is, maar ik gebruik 'm nooit als draagdoek en ook bijna niet in de MC. Hij flapt niet lekker dicht

Dat MC voetenzak geval wat Suze heeft is volgens mij veel handiger. Misschien wel een beetje warm voor jouw zomerbaby.Amaal heeft goed geluisterd naar tante Suus en gaat voor katoen. Slim mens wel die Amalia
Mwa, ze ging laat slapen en heb 01.00, 02.00, 04.30 en 05.30 gezien. Ik weet niet wat Starman tussendoor nog heeft gedaan terwijl ik knock out lag Met het kind dan dus
Ja ik ben mosterd zag ik al inderdaad Suus.
Zo en nu gaat mama terug naar bed
Je hebt gelijk. Slaap lekker Sterretje!
Suze heeft het al helemaal goed uitgezocht; roze/taupé

Nog niet echt aan het inslaan Naat. Ik prop nu alles in een kast en dat is toch niet zo leuk als uitstallen op een babykamertje Komt nog wel. Straks is B 3 ochtendjes op de pzs en is het weer wat beter weer en dan slaat de shopdrift wel toe. Heb wel behang in mijn hoofd die ik wil (onszelf, oh dear, roze/witte ruit met grijs hertje erop) maar ik twijfel nog. Het liefst wil ik iets met zilver goudachtig, rood roze en mooi subtiel oranje. ha ha, lekker makkelijk

Ach Star, dat gaat helemaal niet goed dus daar! Amandelen knippen binnenkort? Eerst maar eens wat beter worden.

Niets sneeuw, hier zon zon zon!!! Blij ben ik!!!
En tot 11 uur ook nog een prachtig plaatje op de buienradar te zien, dus ik mopper niet!
hier de link van Hart van Nederland met Rens gisteravond

Rens bij Hart van Nederland
Stressed is just desserts spelled backwards
kreeg net een mailtje dat er honderden bestellingen zijn gedaan rechtstreeks en via energy4all.eu

gaaf he!
Goedemorgen

Mal. Moeilijk meis, als het definitief is. Beetje geslapen?

Rot van je zwager. Waarschijnlijk heeft hij een behoorlijke val gemaakt tijdens de aanval. Ik weet niet of ik het al een keer verteld heb hier; ik ben een keer met mijn gezicht op een nachtkastje geklapt (schaafwond op mijn jukbeen), met mijn hak heb ik een glazen tafeltje aan puin gehakt (flinke snee in mijn hak) en toen ben ik door mijn appartement gaan lopen. Dat was te zien aan de bloedplekken, achteraf. Ik werd wakker naast mijn bed op de grond, ijskoud.

Amaal, ha, ha, die L. met zijn opmerking over het kadootje. Wel eerlijk inderdaad.

Enka, voor L. Lekker aan de brabbel, gezellig!

Star, pfoe wat een nacht. Hopelijk knapt ze wat op dit weekend.

Mal, wat goed voor Energy4All!

Goedemorgen,

Amalia: Is ook spannend natuurlijk, zo,n eerste feestje en ook al behoorlijk snel. Het komt vast goed. Hoe laat heeft hij zijn feestje?

Star: Gossie, sneu voor het meiske. Slaap ze!

Mal: Wat goed zeg, zoveel aanmeldingen. Ik heb net gekeken en ik kreeg er helemaal kippevel van.
Juul is me er eentje hoor.

Wij kwamen 2 kinderen tegen die van alles aan het vertellen waren over waar ze woonden. Vraagt het meisje aan Juul: Waar woon jij. Juul: In een huis duhh....
Mamax, weet niet of je er bent (want geen zin om terug te lezen), gele stippen in keel, welke versie is dat?
bacteriele Star
quote:Star schreef op 06 maart 2010 @ 10:27:

Mamax, weet niet of je er bent (want geen zin om terug te lezen), gele stippen in keel, welke versie is dat?

Bacterieel, zeker weten

Heeft Mr J ook al eens gehad.

Viraal is rode keel.
Dan heeft ze die dus. Ziet er goor uit zeg.

Zal straks even NRG4All kijken, klinkt super allemaal Mal.
Meisje nog niet opgeknapt dus Star Hoe is ze nu?

Nou, het wegbrengen naar het feestje was wel lastig (en jemig, wat een huis weer! Dat is het nadeel van hier wonen, denk je zelf een aardig huis te wonen, valt het best wel tegen met de rest ). Hij plakte aan mijn been, vond het erg spannend. Ik heb even met de moeder gepraat, nummer gegeven enzo. Van de 6 of 7 kindjes waren er 4 uit de klas, dus wel vertrouwd.

Nou, geen telefoontje gehad en om kwart over 2 keurig thuisgebracht met een blji hoofd: MAMAAAAA, IK BEN NIET MEER VERLEGEN!!! En het was heel leuk en ik wil er nog een keer heen bla bla bla.

Mooi, heel fijn. Mama vond het ook spannend
mal, wat goed dat er zoveel bestellingen zijn!! Nu gaan die ons niet meer komen zeker...

Oh, dat had ik al over moeten maken naar jou of niet? Hmm, kijken of ik nog een link kan vinden.

Oja, wb eten; stond gisteren een heel stuk over het restaurant waar we heen gaan (waar we al 2x geweest zijn toch? Bam, reserveer jij eigenlijk?). Nieuwe eigenaar, iedereen nog enthousiast. Leuk.
Gelukkig dat het goed is gegaan Amaal! Toch wel een beetje spannend hè?

Ceetje had net weer even een opleving (hence de klerezooi in de kamer ) maar is nu weer een klein warm kacheltje.
Leuke discussie op geld & recht over kostgeld betalen. Ik ben tegen
quote:Star schreef op 06 maart 2010 @ 18:08:

Leuke discussie op geld & recht over kostgeld betalen. Ik ben tegen

Mwoaah, ligt er een beetje aan hoeveel ze verdienen denk ik. HBO afgestudeerd en dan 2000 euro pm verdienen terwijl je nog jaren thuiswoont.....

Maar een student met een bijbaantje zou ik geen kostgeld vragen, vind ik zielig.
Precies, ik was zo zielig

Hoe was het bij zwager?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven