FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Oh, en ik had gisteren Morrie aan de telefoon en het modem zou tussen 2 en 5 dagen geleverd worden. Nog even afwachten dus.
Ik ben er weer. Heb niet echt bijgelezen, allen gescand of er niets heftigs gebeurd is. Begin gewoon met ego .
Nou, wat is er allemaal gebeurd....

Zondag Schorrie naar Friesland gebracht voor logeerpartij. 's Avonds terug in de auto was ik enorm misselijk, maar ik had ook best veel gegeten.

Heel de nacht onrustig geslapen omdat mijn maag niet lekker voelde. Niet gekotst, maar 's ochtends enorm snel naar het toilet moeten rennen zeg maar: buikgriep. En dat op mijn eerste werkdag! Ik was echt hondsberoerd maar ging me echt niet ziekmelden. Dus heel de dag niet gegeten en zo die dag doorgeploeterd, elk uur het toilet bezoekend.

Eerste dag was goed te doen, kreeg een leuke bos bloemen en een warm welkom en kon direct al productief zijn, dat was fijn.

Thuis gelijk naar bed want volgende dag crematie. Daarvoor moesten we eerst weer naar Friesland om Knorrie daar te brengen en van daaruit zijn we naar huis van vriendin gegaan. Erg heftig om daar te zijn.

Toen naar crematie, er hing natuurlijk een vreemde sfeer. Het was erg emotioneel, vooral ook doordat de kinderen echt heel hard huilden enzo. En ik was nog steeds ziek, had niets gegeten nog en hondsberoerd.

Na crematie weer naar huis vriendin en daarna weer naar Friesland om Schorrie en Knorrie op te halen. Schorrie bleek gekotst te hebben aan de ontbijttafel bij opa en oma.....

Naar huis, vroeg naar bed weer, nog steeds niet gegeten (echt, ik ben afgevallen!) en woensdag modem regelen en verder alleen maar in bed gelegen.

Gisteren weer gewerkt en eindelijk weer wat kunnen eten, vandaag zijn mijn ingewanden voor het eerst weer op orde.

Het werken was leuk, maar ik merk wel dat ik echt niet meer geschikt ben voor 8 uur op kantoor. Vanaf een uur of 3 ben ik het gewoon zat en kijk ik de klok vooruit. Ach, het is maar voor een paar maanden :-).
Je zou natuurlijk om om 15.00 naar huis kunnen gaan, je bent immers eigen baas, maar dat is weer zo zonde van je uren . Nee hoor, je hebt de opdracht in z'n geheel aangenomen, dus even doorbijten. Gaat vast lekkerder als je je fysiek ook weer helemaal goed voelt.

En ik duik nu in bad. Zwaai!
Nee, om 15 uur naar huis ga ik niet. En de afspraak is ook dat ik op kantoor werk en in overleg thuiswerk. Thuiswerken is ook niet zo handig zo in het begin vind ik, het is toch wel handig om 'midden in' het bedrijf te zitten zodat je zijdelings het een en ander oppikt. Het is alleen wel saai.

Volgende week echt aan de bak, dan is de vakantie voorbij en gaat Harrie gelukkig ook weer aan het werk. Maar moet ik dus wel 's ochtends weer alles alleen doen en haasten. Jammer.

Ik geloof dat ik alles, behalve bankzaken, weer bij heb. Ga de pc dus uitzetten. Alleen nog even een tweet plaatsen natuurlijk.
Ach Morrie wat balen zeg, het klinkt als een rotweek. Gelukkig dat je je nu weer wat beter voelt. Werk je nou vier of drie dagen bij dit bedrijf?
Hé Morrie, welkom terug :-)

Je week klinkt eh... ziek! Bikkel dat je je er zo doorheen hebt geworsteld. In loondienst had je je waarschijnlijk ziek gemeld. Nu dus echt eigen baas en doorgaan. Pittig hoor!

Wat doe je precies bij deze opdracht?

Ik bedoel de werkzaamheden. Anders vraag ik het zondag wel

Lien, ook lekker in bad. Heerlijk!

GW ligt er na mijn badsessie nu ook in.

Gezellig avond je zo
Ik mikte Nano niet alleen in de bakerzak in de kinderwagen LLL, ik zette 'm gewoon vast dik ingepakt in de kinderwagen in de tuin te slapen als ik binnen een half uur daarna Mini moest ophalen. En hij is van januari he

Lekker Pebbles, zo'n opgeruimd huis weer! Ik heb gisteren met Nano de tuin onder handen genomen, plantjes in potten gezet, grondig geveegd, schommels weer bereikbaar gemaakt enz. Ook lekker.

En verder een belachelijk drukke week gehad en nog heel veel dingen die ik dit weekend moet doen. Ik vind het niet erg hoor, maar in dit soort weken is het wel eens jammer dat je niks aan overwerk betaalt krijgt in het onderwijs. En hoe minder dagen je werkt, hoe meer er in verhouding bijkomt, want ik heb evenveel rapportavonden, ouderavonden, mentorleerlingen enz. als een fulltimer.

Nathje weer naar HvS, lekker hoor! Jij houdt de toko wel draaiende daar

En raar maar ook wel fijn van broer, dat het het weekend dus waarschijnlijk niet echt gaat beinvloeden?

Dat Nano vrij klein is, daar maak ik me niet zo druk om, maar dat hij al dik een half jaar even klein blijft in combi met de diarree en het overgeven vind ik minder. Op het kdv gaven ze vandaag ook aan dat ze hem de laatste tijd vaak vrij lusteloos vinden. Ook niet fijn om te horen.

Maar de ha wil nu dat we drie dagen achter elkaar een potje vullen en naar het lab brengen, en als daar niets uit komt is de volgende stap bloed prikken. Er wordt dus in elk geval wel grondig gekeken nu (ik was een maand of 2-3 terug om dezelfde reden geweest en toen moesten we het nog maar even aankijken).

Morrie nog steeds modemloos? Jammer!
Oh, ik had een bladzijde over het hoofd gezien. Ha Morrie

Wat een snertweek heb jij gehad zeg! Balen, je zo beroerd voelen en dan net met werk moeten beginnen. En de crematie klinkt idd. ook heftig.

Fijn dat je je weer een beetje beter voelt nu!
Mille, wat fijn dat Nano nu goed onderzocht gaat worden. En liever stap voor stap... lijkt me wel zo fijn voor zo'n kleintje. Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen en dat hij opknapt.

Nathje, al in HvS?

Zullen wij ook een weekend plannen?

Was het nou eind september? Ik heb er zin in!!

Oh, en ZCHT ligt al heel de avond in bed!

Heerlijk.. voor hem en ons
3 dagen werk ik er, als Product manager.

En ik denk dat ik me in loondienst ook niet ziekgemeld had hoor, niet op mijn eerste werkdag!

Ik heb vluchtig bijgelezen en weet nog: Knorrie lag altijd in de kinderwagenbak te slapen als ik Schorrie weer moest ophalen. Die sliep zijn eerste maanden dus voornamelijk in de kinderwagenbak....

Spelen op woensdag- en vrijdagmiddag hier altijd tot 15 uur. Doet eigenlijk iedereen. Is net leuk vind ik, en ik vind het ook lekker om daarna je huis en kind nog een paar uurtjes voor jezelf te hebben.

We liepen hier na al die rare dagen echt zo achter in huis, niet normaal wat een bende het was. Nu weer enigszins op orde maar.... is de droger ermee opgehouden. Komt financieel ook zo lekker goed uit. Which reminds me, ik kan nog wel even kijken of 1e opdracht toevallig gestort heeft!

Nathje, wel een beetje vreemd van broer hoor. Ik zou zelf geloof ik zoiets ook echt wel voor het weekendje uit de lucht willen hebben. Of hij er nou zin in heeft of niet, dit kan zo toch niet?

Mille, lees nu in je laatste post waarin je denkt dat ik er nog niet ben dat Nano niet groeit? Lijkt me ook best zorgelijk, al ken je het misschien ook van Mini? Die is ook niet de grootste toch? Ik denk trouwens direct aan een allergie. Of is dat wat de ha ook denkt?
quote:Mille schreef op 05 maart 2010 @ 21:17:

Ik mikte Nano niet alleen in de bakerzak in de kinderwagen LLL, ik zette 'm gewoon vast dik ingepakt in de kinderwagen in de tuin te slapen als ik binnen een half uur daarna Mini moest ophalen. En hij is van januari he

Deed ik ook! En die van mij zijn van november en december . En Dim sliep op het kdv altijd in een konijnenhok in de tuin. Ze wilden hem niet op zn buik leggen en daar sliep ie ook goed op zijn rug.Misschien kan ie daaardoor wel zo lang buiten zijn, bij zijn BSO vinden ze hem nog steeds het ideale buiten-BSOkind.

Fijn dat ze Nano nu goed gaan onderzoeken, maar ook wel irritant dat je het eerder maar moest aankijken eigenlijk.

Ik heb nog steeds geen vakantie geboekt trouwens, ik word helemaal dol van alle mogelijkheden en moet met Sjaak overleggen denk ik. Dus ben nu alles op een rijtje aan het zetten.
In een konijnenhok?!?
Ha wilde idd. ook op een aantal allergieen testen als er niks uit kweek komt Morrie, maar als er wel wat uit komt kan het bloedprikken hem mooi bespaard worden. Dus daarom op deze volgorde.

Ja, ik moest ook denken aan het getob met Mini. Maar ja, dat was ook niet normaal. Nu zij echt over die ab-periode heen is is het een heel ander kind ineens. Veel energieker, ze eet veel beter en groeit ook gewoon. Ze is nog steeds niet groot voor haar leeftijd, maar ze groeit wel lekker met de rest mee nu.

En Nano was vergeleken met Mini juist altijd degene met meer energie, die beter at en groeide enz, maar nu is het echt helemaal omgekeerd. Als er niks aan de hand is des te beter, maar ik vond het wel genoeg reden om even goed te laten kijken.

Ja, weekend HvS plannen! We hadden het ooit over november, maar met eind september kan ik ook prima leven hoor
Jaja, maar dan voor mensenbabies . Lutje potje heten ze.

Ja Wind, een konijnenhok. Hoe heet dat ook alweer LLL? Het heeft een hele bizarre naam. Lutjepotje ofzo?
Dat heet toch een Lutjepotje?

Geweldig vind ik die dingen, ik zou willen dat ze die bij ons kdv ook hadden. Al is het onder de rook van ........ misschien iets minder gezond.....

Knorrie gaat al bijna weer wennen op de dreumesgroep. De tijd vliegt. En Schorrie morgen dus afzwemmen, ik vind het zo leuk. Hij krijgt van ons van Lego een brandweerhelikopter, die wilde hij graag. Moet hem nog wel even kopen trouwens.... en na afloop gaan we naar de kermis, en daarna poffertjes eten. Echt een feestdag .
En natuuuuurlijk ben ik weer te laat. Maar ik had de naam wel goed
Jee, spannend Morrie, Schorie gaat gewoon al afzwemmen! Snel hoor! Leuk om er zo'n speciale dag van te maken
Ik kan eind september en ik kan eind november. Maar Pebbles kon geloof ik moeilijk in september.

Ik kan alleen nu geen HvS betalen, dus als we het nu regelen, kunnen we nog niet boeken .
quote:Mille schreef op 05 maart 2010 @ 21:40:

Jee, spannend Morrie, Schorie gaat gewoon al afzwemmen! Snel hoor! Leuk om er zo'n speciale dag van te maken

Zo snel is hij niet hoor, hij zit een maand boven het gemiddelde .

En ik was nog later met mijn lutjepotje. Moet nog even inkomen .

Wel gezellig zo weer met jullie!
Ja gezellig dat je er weer bent Morrie!

Ik vind het zo lief klinken lutje potje. Ons kdv was toen bij netwerk ermee, waren een van de eersten die die dingen aanschaften. Ze kwamen helaas filmen op een dag dat Dim er niet was.

Superleuk dat Schorrie gaat afzwemmen, heerlijk lijkt me dat! Gaat hij dan nog door voor B enzo? Leuk zo'n feestdag inderdaad. En het wordt ook nog mooi weer morgen geloof ik.
Oh en ik kan ook in september en november, leuk!
Maar Schorrie zwemt twee keer per week he, zit ik me te bedenken. Dat scheelt natuurlijk ook!

Mini is nog lang niet zo ver. Maar ze vindt het wel superleuk nu, terwijl ze in het begin alleen maar bezig was met zo droog mogelijk blijven.

Inderdaad gezellig dat je er weer bent!
Ja, hij gaat gelijk door voor B. Dan haalt hij dat over 6 tot 12 weken als het goed is. En dan na de zomer met schoolzwemmen C.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven