komt dit nog goed??

06-03-2010 11:03 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb een relatie van meer als1 jaar gehad, Ging super altijd leuk hevig verliefd... Maar doordat ik de laatste tijd een en ander heb mee gemaakt (en dit op hem afreageerde)is het bij hem kapot gegaan zegt hij.Terwijl hij het niet echt heeft aan heeft aan geven dat het zo erg was.hij zei toen dat hij er nie meer tegen kon.Het was over maar we blijven sme belle en op msn,Dan lijkt het vertrouwd alleen hij blijft zeggen dat het hem zo zeer doet en nu vooral omdat het wel leuk is.We hebben al paar keer gezegd dat geen contact beter is (twee weken geleden uit gegaan)En dat is mischien ook.Maar ben zo bang dat hij mij vergeet ,een ander krijgt .of het geen kans wil geven(hij zegt realtie kan ik nie al zou ik graag willen) Weten jullie hier raad mee ???Wat ik het beste kan doen om het goed te laten komen?,Smse helpt nie echt. is leuk tot het onderwerp na boven komt dan is hij verdrietig dat het zo moest lopen... En ik omdat hij niet nog x wil proberen.Sinds dat we vriendschap/relatie hebben, hebben we niet 1 keer een dag niks van elkaar gehoord.Heel verhaal maar zit er vol van kan er niet mee overweg.Wie heeft er tips of heeft hetzelde mee gemaakt
anoniem_101866 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 11:36
Reden: geen hoodletters
% gewijzigd
Gebruik eens hoofdletters, dan zal ik je stukje lezen en een reactie geven.

Dit is niet te lezen.
"Hoi allemaal,

Ik heb een relatie van meer als een jaar gehad, ging super, altijd leuk hevig verliefd, maar doordat ik de laatste tijd een en ander heb mee gemaakt (en dit op hem afreageerde) is het bij hem kapot gegaan, zegt hij.

Terwijl hij het niet echt heeft aan heeft aangegeven dat het zo erg was. Hij zei toen dat hij er niet meer tegen kon. Het was over, maar we blijven smsen, bellen en op msn, dan lijkt het vertrouwd. Alleen hij blijft zeggen dat het hem zo zeer doet en nu vooral omdat het wel leuk is. We hebben al paar keer gezegd dat geen contact beter is (het is twee weken geleden uit gegaan) en dat is mischien ook zo.

Maar ik ben zo bang dat hij mij vergeet en een ander krijgt, of het geen kans wil geven (hij zegt: "Relatie nu kan ik niet, al zou ik graag willen)

Weten jullie hier raad mee wat ik het beste kan doen om het goed te laten komen?

Smsen helpt niet echt, het is leuk tot het onderwerp naar boven komt, dan is hij verdrietig dat het zo moest lopen en ik omdat hij niet nog een keer wil proberen.

Sinds dat we vriendschap/relatie hebben, hebben we niet 1 keer een dag niks van elkaar gehoord.

Heel verhaal, maar zit er vol van. Kan er niet mee overweg.

Wie heeft er tips of heeft hetzelfde mee gemaakt?"
Eens met pannetje, ben na 4 zinnen afgehaakt..
Ik dacht het zonder leestekens al, en na het lezen van het herschreven stuk van 4 weet ik het zeker...

Komt niet meer goed.

Gewoon netjes afsluiten, niet meer bellen/smssen/hyven/MSNnen/FBen..paar weken verdriet hebben en verder gaan...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hij is verdrietig omdat het zo moest lopen, jij bent verdrietig omdat hij het niet nog een keer wil proberen.

Laat elkaar los, verbreek het contact en ga verder met jullie leven.

Door contact te houden blijf jij hoop houden dat het weer goed komt.Hij wil niet meer, schrijf je.Dat is een duidelijke uitspraak.
Wat heb je precies gedaan waardoor hij zich zo heeft afgekeerd van je?
Sorry, maar dit is niet te lezen, het is één woordenbrij...
Ze zet haar emoties op papier en niet iedereen kan dat even makkelijk met punten, comma's etc. Reken haar daar niet op af.

Ik denk dat het niet meer goed komt, dus probeer niet zo vaak contact op te nemen, maakt het alleen maar moeilijker voor beide partijen.

Succes
Nou...punten en Komma's kan iedereen wel hoor. Of af en toe een witregel ertussen. Dit is niet te lezen. Althans, ik haak dan echt af.
idd wat de rest zegt, steek je energie in iets nieuws.. als het zo moeilijk gaat is het gewoon niet meant to be..

sterkte!!
Ook met hoofdletters is het niet te lezen TO.

Maar wat ik zo lees is dat hij geen relatie meer wil? Lijkt me niet dat het dan nog goed komt nee.
Hoi

Ik heb meerdere dingen in maand mee gemaakt,Kon er zelf niet goed mee overweg en heb hem het gevoel gegeven dat hij niet belangrijk was door op hem af te reageren ineens op staan en weg lopen bij het eten ,Ik heb er zelf geen erg in gehad want op hem was ik verliefd.Maar ze zeggen toch altijd waar je het meest van houd heeft het wel het moeilijkst in zare tijden.Heb er zo.n spijt van
Hoi

Ik heb meerdere dingen in maand mee gemaakt,Kon er zelf niet goed mee overweg en heb hem het gevoel gegeven dat hij niet belangrijk was door op hem af te reageren ineens op staan en weg lopen bij het eten ,Ik heb er zelf geen erg in gehad want op hem was ik verliefd.Maar ze zeggen toch altijd waar je het meest van houd heeft het wel het moeilijkst in zare tijden.Heb er zo.n spijt van
Ja Kiki dat wordt wel gezegd, maar dat wil niet zeggen dat de ander dat oke moet vinden.

Als dit de manier is waarop je met hem omgaat als je het zwaar hebt, hoe moet het dan gaan als jullie samen een zware tijd doormaken?

Zou jij dan in staat zijn hem te steunen ( en hij jou) wanneer je de neiging hebt het op hem af te reageren?

Door op te staan en weg te lopen van tafel, zet je de ander letterlijk buiten spel.Al zou hij je, ondanks dat je je op hem afreageert, willen steunen, je geeft hem daar dan op dat moment de ruimte niet voor!
anoniem_64b10e9293e04 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 11:53
Reden: typfoutje
% gewijzigd
Feit blijft nog steeds dat hij zegt geen relatie meer te willen.

Het is goed je af te vragen waar het is misgegaan, maar ik zou er niet de conclusie aan verbinden dat het weer goed gaat komen als jij dat verandert.
Nee, maar kan iedereen meteen zo goed om gaan met hun partner, vaak is het ook moeilijk als je niet beter weet, en vind het altijd zo kort door de bocht, dat als iemand het niet meteen goed doet de relatie maar klaar is..en wat is nu een maand, en hij had ook wel iets aan kunnen geven, geloof niet dat TO dit alles met opzet doet..maar goed denk dat het een klassiek geval is waar TO haar les dan maar weer uit moet trekken?? Ik zou hem een beetje met rust laten, hij is namelijk geschrokken van alles, en heeft even tijd nodig, denk dat wat afstand nemen de meeste kans zal geven dat het , mocht het zo zijn, goedkomt. Je moet zelf wat rustiger worden, jij hebt niks met opzet gedaan dus handel daar nu ook naar, en ga niet telkens je excuses aan hem aanbieden, daar lijkt het aleen maar erger door. Kop op meis, als hij echt iets er voor over heeft zal hij er wel op terugkomen en anders niet.
Hoofdletters is al beter, maar het zou ook helpen om woorden af te maken. Nie = gewoon niet, en belle is natuurlijk bellen.
hey wolkje 8

Ik moet hem ook een tijdje met rust laten,maar omdat we geen ruzie hebben is het moeilijk.Hij weet dat hij hij heel veel voor mij betekende.Liet ik naast het andere ook vaak merken.Hij zegt dat hij nog heel veel van me houd,Maar een relatie niet meer kan Hoe weet hij dat nou zo zeker terwijl we zo gek op elkaar zijn.Het contact is nog elke dag geweest sinds het twee weken geleden uit ging, soms een dag niks laten horen.Zouden zijn gedachte kunnen veranderen en het mischien wel een kans willen gevan als hij mij mist?
quote:kiki30 schreef op 06 maart 2010 @ 11:43:

Hoi

Ik heb meerdere dingen in maand mee gemaakt,Kon er zelf niet goed mee overweg en heb hem het gevoel gegeven dat hij niet belangrijk was door op hem af te reageren ineens op staan en weg lopen bij het eten ,Ik heb er zelf geen erg in gehad want op hem was ik verliefd.Maar ze zeggen toch altijd waar je het meest van houd heeft het wel het moeilijkst in zare tijden.Heb er zo.n spijt vanOkay, je hebt hem uitgescholden, genegeerd, bent weggelopen etcetera. Begrijp ik het zo goed?
neuh, volgens mij is hij er wel klaar mee
Of hij van gedachte kan veranderen tja dat weet ik niet, maar het is nu voor hem zo. Daarom is het beter het allemaal even te laten rusten. Een kans heeft niet zoveel met iemand missen te maken. Maar eerder met dat hij zelf kan nadenken over wat er nu precies allemaal gebeurd is en jij ook. Iemand terug willen heeft meer te maken omdat je dat zo voelt, aleen missen is niet genoeg. Er moet gewoon even rust komen. Uiteindelijk blijkt dan wel hoe het verder loopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven