Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
Nou buh! Nu smst hij mij weer dat ie me wil bedanken voor de fijne avond. En dat ie wil zeggen dat ie me geen valse hoop wil geven dat ie nu niet kan zeggen of het goed komt (eh gister wel?) maar dat zijn deur altijd voor mij open staat.. maar dat ie me nu met rust zal laten.. Dit maakt me zo boos. DIt is toch een onnodige sms... Nu weet ik dat ik de goede keus heb gemaakt. Nu krijg ik weer allemaal loze smsen over dat het echt niet meer met mij wil proberen.. Waarom wat een eikel.. Laat me dan gewoon met rust.

@Sann: goed dat je de slingers al hebt uitgepakt! Nu nog ophangen we hebben die exen idd niet meer nodig Lekker wanneer ga je op vakantie?

@fable: je bent hier welkom hoor, maar we zijn wel allemaal vrouwen. Het verdriet ed is denk ik altijd herkenbaar.
Hey Sloopthard: Ergens is het heel goed dat je die sms hebt gekregen.. Doet vast even pijn maar je weet waar je aan toe bent, en je weet dat je gisteren de juiste beslissing hebt genomen!! Trots op je..

Ik betwijfel eerlijk gezegt of hij je wel met rust gaat laten, we zullen zien.

@Brocoli: Wat een domme mail. En wat raar dat hij jouw niet als individu ziet, maar als kuddiedier die achter d'r vriendinnen aanhobbelt. Ik zou er erg van balen dat hij me niet voor "vol" aanziet.. Heb je je mail al af?

@ Fable: Welkom! Dapper dat je je bij de verdrietige, boze vrouwen durft te voegen als man . Natuurlijk mag je meeschrijven, ben benieuwd naar je verhaal.

@Sann: Goeiemorgen, hoe is het vandaag met je?

@Diay: Ik heb wel een goeie nacht gehad, en jij? Ik ga maar even de eendjes voeren met m'n zoontje, beetje afleiding hoop ik.

Ex heeft toch nog gereageerd op m'n bericht van gisteren.. Z'n werk was prima, en hoe het met ons is... Compleet nutteloos dus. Kreeg een privé tik maar heb normaal teruggekrabbelt, ben benieuwd hoe snel hij die verwijderd heeft..
@ sloopthard: Das een goeie..hij draait de boel nu gewoon om..ijzersterk! Hij dekt zich gewoon in joh..wil zich een houding geven omdat jij gister zo sterk in je mening was! Tja,ik zeg niet meer reageren..zo blijf je het voeden..geef je hem weer aanleiding om contact te zoeken.Maar..it's your choice..sterkte meis

@ fable: you're welcome! Misschien wel eens goed de mening en inzichten van een man ertussen,hahaha. Tenminste als het je niet afschrikt ,alleen dames hier!
@sloopthard. Ben het eens met Mirre. Hij probeert zich nu een houding te geven omdat jij zo sterk was gister. Hij doet net alsof hij nu eerder met die beslissing was dan jij. Super laf van hem. Alleen maar bevestiging dat jij het goed gedaan hebt!

@fable. Welkom!

Ik ben ondertussen wel wat rustiger... Heb mezelf gemaild en ben het nu wel weer even kwijt. Snap zo niet dat hij het zo ziet. Hij zegt gewoon dat ik totaal geen eigen mening heb en dat mn vriendinnen slechte mensen zijn. Ik ben ik en zij zijn zij. Als zij zelf blij zijn met hoe ze zijn en mij totaal accepteren en respecteren zoals ik ben (ookal is dat soms de verstandige en 'saaie') dan kan ik niets anders dan die vriendinnen toch ook accepteren en respecteren zoals zij zijn. Wie ben ik om te zeggen dat ze zich anders moeten gedragen. Natuurlijk weten ze van mij dat ik het sommige dingen niet eens ben en zelf niet zou doen, maar ga ze toch daarvoor niet afkeuren als het zulke goede vriendinnen zijn? Als ik ze nu bel staan ze hier over 10 min. Daar heb ik wat aan, niet aan zijn invulling van hoe ik moet zijn! Het hele probleem is dat hij mij niet kon accepteren zoals ik ben. En er is verdomme helemaal niets mis met mij!!

Zo dat moest er even gefrusteerd uit!! Kan hem echt nooit vergeven dat hij mij aan mezelf en mn vriendinnen heeft doen twijfelen. Nee ik ben niet perfect, maar ik verdien wel respect!!

Hihi dat rijmt...

Zal jullie nog wel even lastig blijven vallen met dit onderwerp, want weet echt niet waar ik hier nou weer mee aan moet. Grootste vraag die door mn hoofd spookt: Hoe kan je nou iemand missen waar je geen respect voor hebt en niets meer waard is??

Maar goed. Voorlopig dus niets ermee doen. Vanavond familie feest om me af te leiden. Thanx allemaal voor berichtjes.

Hier nog een man die onlangs last heeft gehad van liefdesverdriet. Na een korte heftige relatie wilde zij ineens niet meer.

Voor mij geldt dat als iemand mij niet meer wil, ik meteen het contact verbreek. De pijn die je dan ervaart is heel groot, maar je komt wel relatief snel over je liefdesverdriet heen.

Het klinkt misschien een beetje arrogant, maar ik weet wie ik ben en ik ben trots op mijzelf en op mijn leven. Ik zie het zo dat een vrouw blij moet zijn dat ze met mij een relatie kan hebben. Als zij niet wil (de laatste had last van bindingsangst), dan is het haar loss.

Ik zou tegen alle meiden willen zeggen hier: kom op. Wees trots op jezelf!!! Stel je grenzen. Durf los te laten.

Je dwingt pas respect af bij de ander als je je niet needy opstelt.

Er zijn ex''en die na het verbreken van het contact het dan wel opnieuw willen proberen met mij, maar dan denk ik lieve meid je hebt je kans gehad.

Ik geloof heilig in het feit dat als er iets bestemd voor je is dat het dan terugkomt. Zo niet dan heeft dat een reden.

Gr lindos
Wow Lindos.. je komt lekker sterk over! thanks voor je peptalk! je hebt helemaal gelijk.. lekker rationeel, soms zou ik willen dat ik ook een man was!

Ik ga lekker naar buiten!! vakantieshoppen en met dit mooie weer kan mijn dag gewoon stiekem lekker niet meer stuk!

Hey lindos welkom hier... Dat contact verbreken vind ik moeilijk,,

Nou ex, had vannochtend nog gebeld om te praten,. want hij wil me wel blijven zien, maar niet een poging doen om alles uit te werken, gewoon af en toe wat doen. Toen ik sprak kookte ik bijna van woede.. Dat ie zo met me loopt te sollen, Heb gezegd dat ik dus geen contact meer met hem wil en heb daarna opgehangen, Daarna lekker buiten wezen hardlopen.. Heerlijk in het zonnetje. En mn buurman heeft ook nog een witte rozenstruik voor me gekocht (hij helpt me met het onderhouden van mijn tuin) Hij had gewoon onthouden dat wit en rood mijn kleuren waren... Ben weer blij.. Laat die ex lekker in zijn sop gaar koken... En zo dadelijk als de 5 in de klok zit, lekker de kroeg in met vriendinnen

@Sann: lekker aan het vakantieshoppen, verwen jezelf maar lekker! Wat ga je allemaal kopen/heb je allemaal gekocht?

En de rest bedankt allemaal aan jullie lieve support, daar heb ik echt veel aan
Hallo,

Mag ik me ook bij jullie clubje voegen? Voel me vandaag zo klote, bah!

Mijn verhaal is denk wel wat anders dan jullie verhalen, ik heb een aan, uit, aan, uit en wazig relatie gehad met een man.Hij heeft de laatste 3 maanden bij gewoond, terwijl niet officieel verkering hadden.

Ik weet het klinkt heel raar.Ik heb het zelf toegelaten.

Hij heeft me geen gouden bergen belooft, heeft ook eerlijk in die tijd gezegd dat hij mij een gaaf ,tof wijf vind en wel gevoelens had , maar de jaaaaaaaaaaaa dit is het gevoelens, niet bij mij had. En toch ben ik er mee doorgegaan en heb ik in mijn leventje laten lopen en in mijn huis laten wonen.

Ik was zijn maatje, zijn scheetje en het was toch fijn.

Stomme ikke. Heb het gewoon allemaal gepikt.

Het is nu bijna 2 weken over, hij had zich opeens bedacht dat hij naar zijn eigen huis zaterdagnacht, terwijl hij al die tijd mij woonde. Ik werd wakker om 7 uur s'ochtends en hij was er niet. Ik hem bellen en toe ging per ongeluk zijn tel af. Hoorde een vrouw op de achtergrond en hem een aantal dingen zeggen.

Daarna heb ik op gehangen en nog een keer gebeld toen nam hij wel op, met de mededeling dat ik hem met rust moest laten. Dat hij geen relatie met mij heeft en dat hij alleen wou zijn en waar ik me mee bemoeide dat hij zonder iets te laten weten aan mij naar zijn eigen huis was gegaan.

Nou daarna is allemaal drama geworden. Hij heeft vorige week al zijn spullen op gehaald, want die stonden bij mij. Zijn laptop zijn kleren enz.

Ik weet dat hij niet goed voor me is en ik weet ook niet waarom ik mezelf dit aan doe!!!???

Gisteren hem gebeld dat liep ook weer uit op drama, dus daarna zijn tel gewist. Vandaag heb ik nog wel een mailtje gestuurd en nu moet het echt klaar zijn!!!

Ik wil zelf dat het klaar!!! Maar soms overvalt me dan een gevoel van gemis, terwijl hij helemaal niet leuk.

Sorry voor mijn langdradig verhaal.
@sloopthard

(Tijdelijk) Contact verbreken is zeker niet makkelijk. Maar mijn ervaring is dat dit het beste werkt. Je geeft daarmee jezelf de tijd om dingen goed te verwerken en een plaats te geven.

Je kent het gezegde: zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Als iemand echt om je geeft, dan komt die persoon echt wel terug in je leven. Dat is mijn ervaring tenminste. En dan kan je altijd daarna nog beslissen of je met die persoon verder wilt of niet.

Nogmaals aan alle meiden. Wees sterk en heb vertrouwen in jezelf.

Lindos
@ brocoli: Luister niet naar de mening van ex,hij reageert alleen maar vanuit zijn eigen referentiekader,zijn normen en waarden.

Prima,dat ie ze heeft maar hij moet ze niet op jou projecteren! Jij bent jij en daar is niks mis mee ! Mis zo'n stuk zelfreflectie bij die man...Jij weet wat je aan je vriendinnen hebt en bent happy met ze en dat telt.Dus laat je in godsnaam niks aanpraten en vertrouw op je gevoel van eigenwaarde en je eigen mening! Je ex klinkt nog steeds behoorlijk gefrustreerd en dat is fijn z'n eigen probleem!

Jij bent bezig verder te gaan en dat doe je goed,laat je nu niet door hem van je padje afbrengen. Btw,gaat het goed met je 'nieuwe' oogjes?

@sloopthard: Hey,meis..goed zo! Laat je niet gek maken door die spelletjes van je ex..want dat zijn het! Behoorlijk aan het manipuleren die man,jammer..Duik zo lekker die kroeg in idd en drink er een op de rest van je leven,dat nu zoveel leuker gaat worden! Have fun!

@ Lindos: Welkom! Ja,kan merken dat je een man bent,de ratio straalt eraf,hahaha.Maar je hebt wel gelijk...wij vrouwen blijven veel meer in de emotie hangen en maken het onszelf dan moeilijker,helaas.Willen alles analyseren en zijn er dan veel teveel mee bezig (24/7) Daarmee zeg ik niet dat een relatiebreuk voor een man minder pijnlijk is..maar door de manier van ermee omgaan kunnen jullie denk ik sneller de draad oppakken en door met jullie leven.

@vogelbekdier: Welkom! Zo te horen ben je jezelf behoorlijk verloren in deze "relatie".... ben je echt over je grenzen gegaan.Denk dat je toch teveel hoop had dat het echt wat zou worden..en das niet gek als jij echt gek op hem was.Maja..dan moet het idd wel van 2 kanten komen.It takes 2 to tango..maar goed,dit moet je ook niet willen,je verdient iemand die voor 100 % voor je gaat en geen halfslachtig gedoe.Denk dat dit een hele pijnlijke les is maar je gaat er echt weer sterker uitkomen meis! Komt goed!
Hallo allemaal,

Ik wil even mijn verhaal kwijt en zou graag jullie mening willen weten.

Het jaar 2010 begon geweldig. Ik heb de liefde van mijn leven ontmoet. Ik heb hem ontmoet in de kroeg en hadden meteen zo'n gigantische klik en chemie. Hij nam het initiatief om mij te zoenen. Ik wist toen niet dat hij een vriendin had. Hij had dat in een mail opgebiecht. Toen heeft hij zijn situatie uitgelegd. Het kwam erop neer dat hij al 2-3 jaar ongelukkig was. Hij heeft vanaf het begin van zijn relatie twijfels gehad, maar omdat zij steeds aandrong is het uiteindelijk wat geworden. Het heeft ongeveer 3 jaar geduurd, voordat hij zoiets had van ik ben gelukkig. Dat heeft ongeveer 2 jaar geduurd, daarna nam hij afstand van haar. Hij zei dat als hij haar knuffelde of zijn moeder, dat hij geen verschil merkte. Hij ziet haar als een soort van zusje. Hij nam de laatste 3-4 jaar al wat afstand van haar. Ze hadden het wel gezellig en konden praten, maar dat was het dan. Hun intiem contact was er ook bijna niet meer. De laatste 2 jaar kon op 2 handen geteld worden. Ze hebben het wel geprobeerd met speeltjes en films, maar dat mocht niet echt baten. Ze wel vaker gesprekken gehad wat hij nou voelde voor haar, maar dan zei zij dat het een fase was.

We hebben nog één keer afgesproken met hem na de ontmoeting in de kroeg en toen heeft hij tegen haar gezegd dat hij verliefd is op mij. Ze hebben toen nog een week met elkaar gepraat. Zijn vrienden hebben met hem gepraat, zijn ouders. Iedereen was tegen hem en vonden dat zij nog een kans verdiende. Ik heb ook tegen hem gezegd dat hij het wel zeker moet weten en als er nog wat inzit, dan moet hij het nog een kans geven. Hij was ervan overtuigd dat zijn gevoel ten opzichte van haar niet zou veranderen. Hij zei dat je een relatie kan je leuker maken, maar mijn gevoel verandert niet. Eén van haar eerste reacties was: "je bent nooit verliefd op mij geweest". Zij heeft het ook wel aangevoeld. Na een week praten met zijn vriendin en vrienden hebben we afgesproken en heeft hij toen besloten om bij haar weg te gaan. Ik heb hem gevraagd of het het zeker wist en dat hij weet wat er op hem afkwam qua huis en inboedel enzo. Hij wist het zeker.

We zijn toen helemaal voor elkaar gegaan. We hadden het over verhuizen en wanneer samenwonen gehad. We zijn/waren zo verliefd. Ondertussen had zijn ex, toen, nog wel wat wanhoopsdaden gedaan. Zij heeft ook ingespeeld op zijn schuldgevoel, dat zij geen huis kon betalen zonder hem en dat ze geopereerd moest worden. Hij had ook een schuldgevoel. Ik heb hem regelmatig gevraagd of het nog steeds zeker wist. Ja hij had geen twijfels over mij, alleen hij maakte zorgen om zijn huis. Het is iemand die van vastigheid houdt Voor het weekend wist hij nog steeds zeker dat hij voor mij zou kiezen. Op een zaterdag gingen ze de hypotheekopties bekijken, wat er mogelijk was. Het kwam erop neer dat hij waarschijnlijk zijn spaargeld en misschien zijn huis kwijt was (moest verkopen). Daar schrok hij erg van. De 's avonds hebben we elkaar gezien, hij had het er moeite mee. Hij had het niet verwacht. Ik heb hem gevraagd of hij terug wou bij zijn vriendin. Hij zei dat hij er wel over nagedacht had, maar alleen om de financiële redenen. Ik heb hem zondags weggebracht en die zondagavond is hij opeens terug bij zijn vriendin! Zonder met mij te overleggen!!

Hij zei dat hij het niet meer kon en dat hij het nog een kans moet geven. Ik heb hem toen niet meer gezien, hij had me opgebeld. Hij zei dat hij het een serieuze kans moet geven en dat dan contact niet kan enzo. Dat heeft hij zomaar in 1 avond allemaal besloten! Na drie dagen, hij zat toen 1-2 dagen, weer bij zijn vriendin. Raakte hij in paniek en zei dat hij daar wel zat, maar eigenlijk niet wou. Dat hij bang was om mij te verliezen en vroeg of ik hem nog wilde. Hij heeft me toen ook nog een valentijnskaart gestuurd met dat hij tijd nodig had. Ik was weer blij. In dat weekend heb ik een sms gekregen dat hij me zo mist. We hebben wel gebeld die week toen, maar hij zei dat hij nu niet een besluit kon maken omdat het dan weer overhaast is. Die week daarna was hij wat rustiger en zei die dat het nog even wilde aanzien. Maar dat hij niet echt achter zijn besluit staat. Die week daarna zei die dat hij het een kans moet geven, maar was nog bang dat hij me ging verliezen als het te lang ging duren. Toen zei ik dat ik geen contact meer wilde, omdat ik zo heen en weer word geslingerd en niet aan een lijntje wil gehouden worden. Hij raakte weer in paniek en stuurde dat hij me binnenkort wou zien, omdat hij me miste. Dat is 1,5 week geleden.

Nu heb ik hem afgelopen woensdag, 3 maart 2010, gezien. Hij is stiekem van zijn werk weggegaan, daar heeft zijn baas ook wat van gezegd. Hij deed in eerste instantie wat afstandelijk. En nu is hij opeens van overtuigd dat hij zijn relatie een kans moet geven en dat hij is gekomen omdat hij het af wilde sluiten. Ik zei hoe kan dat nou zo in 1,5 weken. Toen miste je me nog zo. Hij zei dat dat kon en dat hij nu zijn gevoelens ten opzichte van haar nu wel goed zit en goed heeft gezeten. Dat hij niet meer vreemd wil gaan en dat hij gelukkig wil worden met haar. Dat hij dat nu opeens inziet. Ik zei dat twijfels en dat gevoel ten opzichte van haar niet in 2 weken weg kan zijn. Toen ging hij weg, want zijn vriendin wist niet dat hij bij mij was. Toen hebben we geknuffeld en elkaar een kus gegeven. Opeens begint hij me te zoenen! Het was niet zomaar een vluchtige zoen! En hij nam het initiatief, niet ik! Dan denk ik hij liegt tegen haar en gaat weer vreemd in principe, na al hun gesprekken, en een half uur daarvoor zei hij dat hij nooit meer wilde vreemd gaan. Als hij echt achter zijn besluit zou staan, dan zou hij toch niet mij zoenen en naar mij toe komen.

Ik ben nu heel verdrietig en mis hem heel erg. Hij zegt ook dat hij mij mist en nog elke dag aan me denkt. Het was/is zo intens tussen ons en ik ben gewoon 300% voor hem gegaan toen, omdat hij zo zeker was van zijn zaak. Daarom heb ik er nu zoveel moeite mee.

Ik denk dat hij het besluit heeft genomen en dit allemaal zegt, omdat hij denkt dat het beter is voor iedereen op dit moment. Ik bedoel daarmee zijn vriendin, zijn huis, zijn omgeving. Wat denken jullie? Wat moet ik doen? Gewoon afwachten?

Ik hoop op reacties. Alvast bedankt!
Hallo,

Ik herken mijzelf helemaal in het verhaal en instelling van Lindos. Ook bij mij is na een korte maar heftige periode de relatie door haar verbroken. Dat heeft er flink bij mij ingehakt. Ik herken dus overduidelijk de boosheid, frustratie, je gebruikt voelen, wanhoop en verlies die anderen beschrijven . Die gevoelens heb ik toegelaten bij mezelf.

Maar die negatieve gevoelens kosten veel energie. Sterker, je blijft bezig met die ander die aangeeft niet meer verder te willen. Vervolgens treed dan toch een periode van hoop aan.

Hoop dat zij bijdraait en spijt heeft van haar beslissing.Maar hoop werkt in deze situaties als een sluipmoordenaar. Je gaat dan zekert over je eigen grenzen.

Dus ook voor mij werk het beste om geen contact meer te hebben. Wat je nog van elkaar hebt zo snel mogelijk terug geven en afstand nemen van elkaar. Niet bellen, sms-en of op welke manier dan ook iets willen horen of weten van die ander. Tijd voor jezelf.

Wat is de meerwaarde van goed contact houden of vrienden blijven met elkaar ? De kans dat hoop er weer in sluipt is groot en vroeg of laat loop je de kans weer gekwetst te worden. En kan je weer van voor af aan beginnen met jezelf. Door rommelen met elkaar schiet gewoon niet op. Mooiste van alles is dat meestal degene die de relatie beeidigd contact wil houden. Maar niet ten koste van mij.Dus ik laat het los. Denk af en toe terug aan de goede momenten en wil verder met mijn leven.

En af en toe is dat moeilijk en doet het pijn. Zeker als je elkaar nog regelmatig kan tegen komen. Maar net als Lindos ben ik trots op wie ik ben en hoe ik in mijn relaties sta en wat ik een ander wil bieden binnen een relatie. Waarmee ik niet zeg dat ik een perfect mens ben, want ik kijk ook kritisch naar mijzelf. En als de ander daar niets mee kan of twijfelt of dit het wel is, dan houd het op.

Dus dames, laat je niet verleiden tot welk contact dan ook. Breek jezelf niet af, neem de tijd ervoor om het allemaal te verwerken en ga verder met je leven.
@ sarahkriel: Welkom! Vervelende situatie voor je...Maar goed,je wilt reacties. Als ik je verhaal zo lees,denk ik;dit gaat hem niet worden...Deze jongen wil helemaal niet kiezen...spijt me als je dit misschien helemaal niet wil horen maar geef wel m'n eerlijke mening.Hij vind het wel lekker zo van 2 walletjes eten,denk ik.Jij bent er wel als hij je 'nodig' heeft en hij kan altijd terugvallen op zijn 'vriendin'.Dus waarom kiezen? Het loopt toch wel..? JIJ moet je wat gaan afvragen...ben je niet veel meer waard? Iemand die wel vol overtuiging voor jou kiest! Je bent geen speelbal..Hier ga je niet gelukkig van worden! Laat het niet van hem afhangen...JIJ kunt kiezen..kies voor jezelf..dus kappen met deze jongen..Klinkt misschien hard maar bedoel het goed! Liefs,mirre
Hey meiden (en mannen)

Ik wil heel graag op alle nieuwe verhalen en zo reageren maar zit zelf even heel erg in een dip. Ik werd vannacht wakker en heb ex toen een smsje gestuurd. Alleen dat ik aan hem dacht en van em hou. Had eigenlijk geen reactie verwacht maar vanmorgen keek ik op mijn telefoon, had ik een berichtje terug waar in stond dat ik me geen zorgen moest maken, dat alles goed komt en dat hij ook van ons houd. Heb er verder niet op gereageerd en voelde me vandaag helemaal niet slecht maar ik kom net thuis en krijg weer zo'n klap in mijn gezicht. Het doet ineens weer zo vreselijk veel pijn om thuis te komen in een stil huis. Ik weet niet waar dit vandaan komt want ik voelde me de laatste dagen zo sterk, met en zonder contact.. maar nu.. het lijkt wel alsof ik weer even een hele grote stap terug heb gedaan terwijl er niks gebeurt is of zo. Lekker vooruitzicht voor vanavond! Voel me echt zwaar k u t!!!

Sorry moest het even kwijt..

Zijn er nog meer die vanavond thuis zitten??
Ook even egopost... Ik kom er net achter dat mijn water a.s maandag wordt afgesloten! Dat kan er ook nog wel bij..
@ Diay; Hey,meis..kom op ,gewoon ff een dipdag..morgen weer beter! En ja,contact en zeker intiem contact kan toch weer veel overhoop halen..Al denk je het te kunnen handelen,feit is dat er gewoon nog gevoel zit..En dat maakt het moeilijk om verder te gaan.Jullie kunnen elkaar allebei blijkbaar (nog) niet loslaten..en dat zal de komende tijd dan nog wel even een emorollercoaster blijven.Misschien eens even heel goed voor jezelf helder krijgen wat JIJ nu eigenlijk wil? Of ben je daar al uit?

@ Noah: He,wat vervelend..dat ook nog.Hoe kan dat nou? Vergeten te betalen of iets anders?
@Diay: Die tegenslagen zie je niet aankomen, hè? Je denkt het gaat best en klimt weer op en dan pats boem opeens zit je weer terug in het gat......De ervaring leert echter dat je ook weer uit dit gat klimt....

En ook ik zit vanavond alleen thuis! Ik heb daarnet nog een dip gehad, maar heb besloten dat ik er wel wat van ga maken vanavond en dat is een leuke avond voor mezelf...
Ja, baan een tijdje geleden kwijt geraakt. Door bureaucratische rompslomp vanaf december geen inkomen gehad, ook uitkering is nog niet rond.. Het gaat maar om 250 euro, maar dat kan ik nu niet opbrengen ;'(... K@%#$Y&%#$.
Ach,meis..wat klote! Kun je geen betalingsregeling treffen? Of van vrienden/familie wat lenen? Want eenmaal afgesloten zit je ook weer met aansluitingskosten..wel actie ondernemen hoor! Al snap ik wel dat je hier niet op zit te wachten..
@ Mirre, ja ik ben er al wel sinds vorige week uit dat ik niet zo verder wil. Ik ga niet zitten wachten tot hij een keer beseft dat wat hij kwijt is dus heb ik vorige week ook gezegd dat ik niet meer verder wil met hem. Dat ik hem echt los ga laten. Voor mijn gevoel heb ik dat ook gedaan de laatste dagen. Ik voelde me zo ontzettend sterk en vooral rustig. Het leek even alsof hij de laatste dagen wel voor me wilde vechten. Ik heb hem niet laten merken dat het me iets deed. Ik heb heel afstandelijk gedaan en eigenlijk nergens op gereageerd (behalve de sex dan) maar verder niet onnodig gebeld of gesmst of zo en toen hij gisteravond even langs kwam voor mijn dochter, stond hij buiten in de regen (ik keek uit het raam toen hij weg ging) allemaal hand gebaren te maken. Hartjes en kusjes kreeg ik, zo lief. Maar heb er eigenlijk niet op gereageerd. Vanmorgen dus dat smsje, vond ik ook erg lief maar verder niks mee gedaan. Waarom voel ik me nu dan zo? Ik was zo sterk en nu stort ik weer helemaal in. 2 dagen bijna geen traan gelaten en nu voel ik me weer alsof hij net een dag weg is.

@ Suus, ik had dit echt niet verwacht hoor. Ik dacht dat ik het ergste gehad heb, maar nu val ik weer terug naar dat donkere gat.. Zie mijn avond somber in!

@ Noahtb, probeer nog wat te regelen meis, vaak zijn ze niet zo moeilijk en kan je wel een regeling treffen..
Hey allemaal!

Het was leuk met vriendinnetje in de kroeg. Die moest op een gegeven moment zelfs een beetje lachen om de situatie. Zij is de enige van mn vriendinnen die hem ook echt heeft leren kennen. (zoals ik al zei we traden niet echt in het openbaar op als stel). En ze zei ook dat ze het een beetje een stil figuur vond. Ze zei letleterlijk zo n extravert figuur als jij past gewoon niet bij iemand die zo introvert overkomt. Maar ze zei wel echt dat ze me aanwezigheid zo prettig vond. En alles wat me ex over me beweerde daar kon zij zich echt niet vinden. Dus dat doet me goed Verder besefte ik me vandaag dat ik nu alle dingen kan die ik niet meer kon. voel me zo vrij, doet me echt goed.

Daarnaast wel k*t.. ex en ik hebben vanmiddag over koetjes en kalfjes gesmst.. (hij had weer een dringende vraag, dus toen begon het sms contact weer) en van het een of het ander kwam ter sprake dat we misschien vanaaf wel samen uit konden gaan, dat leek me toch wel erg leuk. hij is een groot muziekliefhebber ik ook. Maar net smste die toch weer dat ie liever niet wil dat ik kom... Blijkt welweer geen contact is het beste. Ga toch echt niet meer reageren. (tenzij die natuurlijk een uberromantische goedmaakpoging doet).. Buh voel me ook best k*t. Zit dus ook vanaaf in me eentje op de bank. Misschien dat ik maar een lekkere fles wit opentrek.. Heb ik best verdiend!

@diay: wat naar dat je in zo n dip zit. maar het behoort tot het verwerkingsproces! Dus als je je eenzaam voelt kom hier forummen! En bedenk gewoon dat het went om in een stil huis te komen.. Je bent al zover! zo'n dipje hoort erbij. Probeer jezelf lekker te verwennen vanaaf en daarvan te genieten.

@noathb: een afsluiting kan je idd meestal voorkomen door een betalingsregeling. Neem gauw contact met de maatschappij op, leg je verhaal uit en kom zelfs met een voorstel. het werkt meestal echt (ervaring hier!) Maar toch kut!

@sarahkriel: ik ben het eens met mirre: het is een nare situatie maar je bent veel meer waard. Ik zou voor jezelf een keuze maken en niet afwachten.

@ fable: je hebt idd gelijk dat met geen contact. maar ik vind het moeilijk. Mijn ex vind altijd weer een reden die belangrijlk genoeg is om contact op te nemen. en ik heb ooit zelf meegemaakt dat ik genegeerd werd door iemand die met mij gebroken had. Dat wil ik niet terugdoen bij iemand. Dus wil wel reageren op een sms/belletje als er duidelijk om gevraagd wordt. Dus dat tijdelijk contactstop is moeilijk..

Dames, we gaan er een leuke avond van maken. We zijn allemaal leuke personen. dus een avond met onszelf aan het vermaak moet wel een feestje zijn.

@suus: ga je voorbeeld volgen; vandaar die fels wit!
Dank Mirre en Sloopthard, heb er al een apart topic over geopend :-)
@ Diay: Okay..dus rationeel weet je het wel..mmm,ken dat ook..wist het zo goed met m'n verstand,maja,dat stomme gevoel deed er veel langer over.En dat maakt het zo verdomd moeilijk..dan weer hoop..dan weer wanhoop..en steeds dat fucking verdriet! Vergeet niet meis,dat het contact van de afgelopen dagen ook weer veel met je doet,dingen losmaakt.Onbewust..maar het gebeurt. Wat die kerels hier zeggen 0/0 contact is misschien wel the only way..iig voorlopig.Heb dat zelf ook niet zo gedaan hoor..na 2 mnd weer contact gekregen en nog steeds.Elkaar niet gezien maar wel sms/msn en telefonisch contact.Heb me ook wel eens afgevraagd of ik er beter van ging worden..In het begin tijdens en na elk gesprek zwaar janken...maar kon het ook nog niet loslaten.Zo dubbel..weten dat het niet goed voor je is en toch steeds weer doen/toelaten.Nu ben ik op een punt dat ik het kan handelen,zal, dan eindelijk dat verdomde loslaten zijn..i guess.Kan nu weer 'gewoon'met hem lachen en ouwehoeren zonder dat het steeds over de relatieshit gaat.Eigenlijk hebben we het daar momenteel helemaal niet meer over,bedenk ik me nu.Mmmm,teken dat ik eindelijk verder in m'n proces kom!

Maar Diay,het is gewoon ff een terugval wat je nu hebt,maakt niks uit voor de rest van je verwerkingsproces,hoort er zelfs bij.Het voelt of je een eind achteruit dondert,maar je gaat echt vooruit! Juist door hierbij stil te staan en het te doorvoelen...believe me!
Sterkte voor jullie allemaal die het moeilijk hebben!

Ik heb de radio even lekker hard gezet! Af en toe een beetje emoties eruit gooien, het gaat best lekker zo! En proost!

Ik ga straks aan de Ben en Jerry's.
noathb: allereerst als ik door mn reactie als een snotneuzerige jeugdige betweter overkomt (helaas gebeurt dat wel eens) zo is het niet bedoelt.

Maar ik heb gedurende me wek wel een uitspraak van de rechter in heerlen gelezen dat afsluiten van water eigenlijk helemaal niet mag omdat het een eerste levensbehoefte is. Weet niet of je hier wat aan hebt. Maar misschien kan je het gebruiken. Ik zal es kijken op je andere topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven