3000+ deel euh.... 38 alweer?

02-03-2010 23:07 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.

Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.

Regels? 4 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
ik heb op zich niet zo'n moeite met mijn lengte (1.58), maar soms is iets langer gewoon handiger
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:boogje schreef op 06 maart 2010 @ 16:28:

[...]

Kwiebeltjes?.. is dat ook zoiets als platjes?..

Maar eh.. heeft ie wel voor het eten betaald?... en ehm.. was er een zoen bij het afscheid?.. heeft ie het wel geprobeerd?..

altijd benieuwd naar date verhalen en hoe dat allemaal verloopt.. Hij heeft enkel een kusje op de wang gehad...

Hij betaalde voor het eten idd, daar stond hij op want hij had me uitgenodigd punt uit. Ik heb nog een poging gedaan, maar ik mocht de rekening niet eens zien. Hij had van mijn gezelschap genoten, zei hij. Dus...oke...

Wasabi zat erbij idd. We hadden nog extra sushi erbij besteld, als tussendoortje. Ik zat propvol.
Oudste is 2,02, die kan zijn plafond zonder trap witten (Niet dat hij dat doet overigens)
quote:rosanna08 schreef op 06 maart 2010 @ 16:45:

ik heb op zich niet zo'n moeite met mijn lengte (1.58), maar soms is iets langer gewoon handiger Ik heb er alleen last van als er een stuk ei in mijn oog gemikt wordt.
quote:Pilous schreef op 06 maart 2010 @ 16:43:

181 op blote voeten en ik heb nu hakken aan

(Vind vriend trouwens nooit zo leuk als hij naast me moet lopen )181 is gelukkiger kleiner dan ik ben.. .. en om dan op hakken te lopen is natuurlijk niet eerlijk.. dan zou ik voorstellen om toch wat kortere hakjes te doen.. en niet van die stiletto's van 10 cm.. maar goed.. het maakt mij niet zoveel uit of m'n vriendin langer of korter is dan ik.. daar merk je horizontaal toch niet zo veel van.. ;)
quote:minny schreef op 06 maart 2010 @ 16:46:

[...]

Ik heb er alleen last van als er een stuk ei in mijn oog gemikt wordt.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Pilous schreef op 06 maart 2010 @ 16:43:

[...]

181 op blote voeten en ik heb nu hakken aan

(Vind vriend trouwens nooit zo leuk als hij naast me moet lopen )Ja, sorry... ik heb dus die leuke man van bijna 2 meter ingepikt.
quote:mocy schreef op 06 maart 2010 @ 16:46:

Oudste is 2,02, die kan zijn plafond zonder trap witten (Niet dat hij dat doet overigens)eh.... eh.... goh... zo vruchtbaar?..
Ik heb ook geen stiletto's aan. Tenminste, vandaag niet. Gewoon een beschaafd hakje aan mijn laars van *meet* ongeveer 6cm.

Ik vind hakken gewoon vrouwelijk staan. En tja, dan ben ik langer dan vriend (hij heeft jouw lengte). Jammer voor hem
quote:qwertu schreef op 06 maart 2010 @ 16:49:

[...]

Ja, sorry... ik heb dus die leuke man van bijna 2 meter ingepikt. Ik heb er eentje gehad van 2m (ghehe) maar zijn karakter was niet je van het. Zijn uiterlijk ook niet trouwens. En over zijn bankrekening maar te zwijgen. Eigenlijk was alleen zijn lengte goed
Dvd's uitzoeken als in er kan een hoop de kliko in Boog.

Een kast vol hier, veel al gekeken, een hoop rotzooi er tussen.

Uitzoeken dus, ordenen en wegdoen.
quote:minny schreef op 06 maart 2010 @ 16:46:

[...]

Ik heb er alleen last van als er een stuk ei in mijn oog gemikt wordt.Goh, wat gek?
quote:Pilous schreef op 06 maart 2010 @ 16:51:

[...]

Ik heb er eentje gehad van 2m (ghehe) maar zijn karakter was niet je van het. Zijn uiterlijk ook niet trouwens. En over zijn bankrekening maar te zwijgen. Eigenlijk was alleen zijn lengte goed Ik zéi toch al sorry.
quote:boogje schreef op 06 maart 2010 @ 16:49:

[...]

eh.... eh.... goh... zo vruchtbaar?.. geen brommert meer veilig bij hem in de omgeving.
quote:iry schreef op 06 maart 2010 @ 16:51:

Dvd's uitzoeken als in er kan een hoop de kliko in Boog.

Een kast vol hier, veel al gekeken, een hoop rotzooi er tussen.

Uitzoeken dus, ordenen en wegdoen.Een topic openen... wie wil er mijn dvd's.. want ik wil ze niet meer.. dat heeft Chatterly een hoop credit bezorgd..
quote:qwertu schreef op 06 maart 2010 @ 16:52:

[...]

Ik zéi toch al sorry.

Wat zijn jullie allemaal komisch vandaag.
quote:mocy schreef op 06 maart 2010 @ 16:53:

geen brommert meer veilig bij hem in de omgeving.8 keer na elkaar... net zo makkelijk..
quote:qwertu schreef op 06 maart 2010 @ 16:52:

[...]

Ik zéi toch al sorry. Ik vinnut stom!
quote:boogje schreef op 06 maart 2010 @ 16:54:

[...]

8 keer na elkaar... net zo makkelijk..

Waar gáát het over!

quote:Pilous schreef op 06 maart 2010 @ 16:55:

Waar gáát het over!

Dat wil je niet weten Pilous.
Jawél!
Boog legt het wel op ludieke manier uit (toch?)
Ik ben heel benieuwd Boogje
Hij begon tenslotte.
Is hij nu druk aan het typen? *neemt nog een nootje*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven