3000+ deel euh.... 38 alweer?

02-03-2010 23:07 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.

Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.

Regels? 4 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
quote:appeltjesgroen25 schreef op 06 maart 2010 @ 18:24:

Fijn dat jij dat gevoel niet hebt bij je man.. Als dat er nog bij zou komen voelt het helemaal niet meer oké zeker..

Op die basis zouden we het ook niet redden samen. Al kan ik niet ontkennen dat het me soms wel degelijk beklemt als ik me realiseer dat ik geen enkel vangnet heb, anders dan mijn echtgenoot. Maar daar moet ik maar niet teveel bij stil staan, is niet goed voor mijn gevoel van gelijkwaardigheid.

Floor, goed nieuws, over de verbouwing!
Niet alle mannen hoeven ook meteen relatiemateriaal te zijn, nietwaar, Roos? Ik heb altijd mannelijke vrienden gehad (en dat waren regelmatig mannen bij wie het woord "relatie" niet eens in mijn hoofd opgekomen was, dus het is ook al niet zo dat mannelijke vrienden zeg maar de exemplaren zijn die blijven "plakken" als een relatie er niet in blijkt te zitten. ).

Have fun!
quote:rosanna08 schreef op 06 maart 2010 @ 18:54:

goed zo Appeltje, goed voor hem zorgen he!

nee, is een mannelijke vriend en nee, geen relatiemateriaal
Heb ik dat?!
quote:qwertu schreef op 06 maart 2010 @ 19:11:

[...]

Op die basis zouden we het ook niet redden samen. Al kan ik niet ontkennen dat het me soms wel degelijk beklemt als ik me realiseer dat ik geen enkel vangnet heb, anders dan mijn echtgenoot. Maar daar moet ik maar niet teveel bij stil staan, is niet goed voor mijn gevoel van gelijkwaardigheid.

Floor, goed nieuws, over de verbouwing!

Kan me voorstellen dat het je af en toe beklemt.

Misschien idd maar niet te vaak bij stil staan..
quote:Sgaapie schreef op 06 maart 2010 @ 19:16:

[...]

klopt Qwert, maar dat is meestal de standaardvraag die er achteraan komt. Ik ken hem al bijna 15 jaar en er is zeker van mijn kant wel meer gevoelens geweest, maat dat is al een hele tijd geleden gelukkig. Hij heeft sinds driekwartjaar ee vriendin en dat gun ik hem van harte
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dat herken ik, Roos van de standaardvraag. Dát, of de vraag of je er seks mee gehad hebt / wil / had willen hebben...

Ik heb mannelijke vrienden voor wie ik nooit meer heb gevoeld dan vriendschap en met wie ik bovendien ook nooit seks heb willen hebben (nee, ook niet zoenen). En ja, wel aantrekkelijk. En nee, geen pot. En vaak begint dan de conversatie weer van voren af aan.
psies Qwert

ik ben er vandoor, tot vannacht of morgen

doeg!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wel gevoelens krijgen lijkt me lastig trouwens, in die context.

Mijn beste vriend van de middelbare school en ik waren om beurten verliefd op elkaar. Deden we goed. Uiteindelijk bedacht dat we blijkbaar meer voor elkaar voelden dan vriendschap. Dat was de vergissing van het decennium.

Gelukkig waren we daar al heel snel achter en heeft de vriendschap niet zo veel schade opgelopen. Zou een beetje jammer geweest zijn.
Oh, je was alweer weg.

Doei!
Hmmm...ik denk dat ik maar even niet op dit onderwerp inga

Heerlijk gegeten, lekker verwend door de dames alleen beetje jammer dat de afwas wel voor mij blijft staan.
Hey Friez!
Floor: goed nieuws van de verbouwing

BAM: goed bezig geweest!
Vroeger was mijn beste maatje ook een jongen. Maar die was homo.

En nu heb ik ook een hele goede vriend. Ook homo.
Nou mijn beste vriend is zeker weten geen homo

zelf uitgetest
he Bam en Appel
Dankje Friez!

(zal ik dan nu maar eerlijk bekennen dat ik aardig aan het delegeren ben geweest om het gedaan te krijgen? )
Ik ga even film kijken met vriend. Tot later!
dat maakt niet uit BAM. Er zijn weer een paar klussen klaar
tot later appel
Das ook weer waar Friez.
En doei Appel!
everiebodddie
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ik heb niet teruggelezen.. hebikwatgemist??????
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven