Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hmmm... volgens mij wil ik gewoon all stars...
Mannetjes op 1 oor, ik nog 1 popje maken en dan is deze dag ook weer voorbij. Pfff geef mij nog meer van dit soort race weekenden. vanmiddag baby geknuffeld en morgen weer.

Vanmorgen om 7.45 bij het zwembad en T vond het heel erg leuk leuk zijn "echte" zwemles.

Mal, ik heb het ook gisteren gezien, mooi om te zien en super dat er nu alweer zoveel bestellingen bij zijn gekomen. Die man komt straks nooit meer uit zijn schuurtje..

Jinny, je verdient het!

Amalia, wat leuk dat het zo goed is gegaan met L, ik zou het ook spannend vinden. Veel plezier vanavond/nu.

Star, wat Kaa uuu tee dat het nog niet echt beter gaat meet Ceetje. De koorts echt nog steeds zo heftig?

Bridges, ik heb ze ook hoor En gelukkig gaat het dus goed met je arm. voor oudergedoe weer.

Compu, lijkt me wel een hele spannende operatie. En leuk zeg shoppen voor het nieuwe huis.

Bam, wat een geweldige, logische opmerking van Juul

Nou dames ik ga weer even aan de knutsel, tot later
Bridge, ik vind die je het eerst postte het leukst.

Knutselse Enka, leuk die poppies!

Koorts is na laatste paracetamol van vanmiddag nog laag
quote:Maleficent schreef op 06 maart 2010 @ 20:14:

Bridge, nu bij Scapino Birckenstocks voor 29 euro. Type Madrid

[afbeelding]Vrijwillig?!? OMG.......
quote:Star schreef op 06 maart 2010 @ 20:29:

Ik heb een paar Birkenstocks hoor Bridge (Suze, die is anti).

Niet dat ze mooi zijn

Inderdaad. Dat doe je toch niet aan je voeten?!? Echt, op een paar kekke Havaianas kan je best een middag shoppen....
Tot zover mijn nuttige bijdrage voor deze avond . Weltrusten!
Ik vind Havaianas niet lekker lopen. Ik heb een paar slippers van Timberland en dat zijn echt pantoffeltjes. Zijn alleen nergens meer te koop
Stressed is just desserts spelled backwards
*wil zich verder nergens in mengen, maar moet toch echt even kwijt dat Birkendinges bij de Scapino moet blijven en echt niet aan de poezelige voetjes horen*
Kijk, en jullie weten het: nummerzoveel heeft ALTIJD goed advies. Dus.
Tssss...... wie loopt er tegenwoordig nou nog op Scapino's van Birkendingus?

Niet doen hoor!

Je kunt je geld beter uitgeven aan een wandelende tak!
Geen dank suze....

Giro: 124456.
Inderdaad Floor: goeie investering want die dingen zijn geslachtsloos (ofzo) dus aan 1 heb je genoeg: binnen week of 2 hele bak vol takken...
29 euro toch? Komt er morgen aan...
quote:Maleficent schreef op 06 maart 2010 @ 20:14:

Bridge, nu bij Scapino Birckenstocks voor 29 euro. Type Madrid

[afbeelding]

Gut..... ik had echt geen idee, maar ze zijn echt lelijk!

Niet doen Male!
quote:floor72 schreef op 06 maart 2010 @ 22:59:

[...]

Gut..... ik had echt geen idee, maar ze zijn echt lelijk!

Niet doen Male!

Ja hallooooooo, jij dacht dat ik overdreef? Ik roep jullie niet voor niets te hulp in deze barre tijden!

Maar goed, Mal luistert vast naar jou. Toch Mal? Please?
IEKS! Ik zie hier Birckenstocks voorbij komen. Weet niet eens hoe je het schrijft. Hallllooooo, het is een honeymoon, dan trek je wulpse dingen aan die niet lekker hoeven te zitten, maar wel lekker moeten staan

Trap er niet in Bridges. En nee, dus ook geen gympen. Ik sluit me bij Suus aan, slippertje, luchtig jurkje.

zo, ik heb gesproken

Alleen ijsjes, hmmm, nouja, ze krijgt wel vocht binnen dus Star. Misschien kan je koude vruchtendrankjes maken in de mixer, dan krijgt ze nog wat vitamines binnen?

Jinny, up in the air. Rare film hè? Zelfs George kon 'm niet beter maken Heb je die film met hem en Brad Pitt en die sportschool al gezien? Die is echt geweldig. Weet even de naam niet meer. Oh, Burn after Reading. Zo wazig ook, maar wel erg leuk!

Fijn dat de kadootjes in goede aarde vallen!

Heerlijk gegeten! Bij Lakes Compu, in Hilversum. Erg lekker. Maar het was niet overdadig veel ofzo, maar ik merk dat mijn maag kleiner is geworden door Desteny, dus ik zit nu tjokkievol. En vent zat aan zulke lekkere wijn!!! Aiaiai, die ga ik zeker een keer inhalen

Nou, zo maar eens naar bed, want als het weer 6 uur is word ik gék!
Mogge,

Zo, man is ook weer veilig thuis (was paar dagen skiën met de jongens) en oudste liet gisteren al steeds weten dat ze hem miste dus die liggen samen nog te ronken. Te schattig!

Star, Ceetje dus weer echt ziek. Hoe is de nacht gegaan dan? Beterschap voor het moppie!
En Amalia, geen 6 uur hoop ik?
Goedemorgen,

Nou hier was het weer 5.45 uur. En dan maakt Robin zoveel herrie dat ik hem er echt uit moet halen. Anders krijg ik klachten van de buurvrouw

Maar ik lag ernstig op tijd in bed, dus ik had er niet zo'n moeite mee.

Up in the air, die hebben we vrijdag zitten kijken. Nou het was echt een wazige film. Het einde was alsnog waziger.

Ik ga even de jongens aankleden.
Hier was het half 8, dus ik klaag niet.

man wat een reacties op de Birckenstocks. Na, ik heb ze wel (niet deze variant), en ik heb ook echt Uggs, dus ik ben nu officieel sexloos verklaard? Ik heb gewoon van alles wat, ik moet ook nog best vaak Mr J tillen als we een stukje wandelen en die 18 kilo extra op een paar meukschoenen of hakken is niet fijn.

Kan de rust hier nu weer wederkeren
Goedemorgen!

Leuk, Lakes!! Ziet er super uit. En goede keuken ook.

CV en ik waren vrijdag uit lunchen en ik informeerde naar de kaas of die jeweetjewel was. De serveerster zei dat ik me daar niks van moest aantrekken. Zij kreeg het advies om haar wijntje ook te blijven drinken van de veekaa. Dames om mij heen eten ook lekker filet americain als ie vers is.

Maar ik durf dat allemaal niet hoor! Ze zei daarna dat ze 3 gezonde kids had. Dan kan ik het niet nalaten te zeggen dat dat bij mij anders liep (lekker laatste woord gevoel).

Hou jij je strikt aan alles?
Gut Compu, gezellig mens wel die serveerster. Typisch eentje uit de categorie mijn opa heeft ook 70 jaar gerookt enzo...

Ik heb me bij Meetje gewoon wel lekker aan de voorschriften gehouden. Ik ben gewoon erna lekker los gegaan op de filet.

Mal
Compu, niks van aantrekken hoor. Ik ben net zoals jij. Ik houd me de laatste 2 weken van de maand al aan de regeltjes. Als ik dan weer ongesteld ben dan vreet ik weer filet en drink ik een wijntje. Wat is nou 9 maanden op je leven?
Het laatste woord over je schoenen: Uggs kan ik mee leven, niet mijn ding maar met een skinny nog best om aan te zien. B... (ik krijg het mijn strot niet meer uit ) is gewoon te afschuwelijk en inderdaad volkomen sexloos. Denk jezus-sandalen met witte sokken erin bij je meneer, zou jij het nog kunnen dan??
Ik vind dat het eraan ligt wat je erbij draagt. Als je er verder gewoon leuk hip en verzorgd uit ziet met leuke gelakte nagels, dan kunnen ze best, overdag! Niet als je gaat uit eten of iets anders leuks gaat doen. Maar ik heb meestal mijn Timberlands-slippers aan met mooi weer, want die lopen het allerlekkerste en die zijn veel minder lomp.

Maar he, smaken verschillen toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven