Good Luck
zaterdag 6 maart 2010 om 18:37
Hoi,
Ook lekker vroeg gegeten, Bridges? Mogen wij de avondshift weer alleen draaien he.
Helemaal goedgemaakt hoor! Kijk, als hoogsensitieve trek ik me dit natuurlijk enorm aan! Dus zo'n uitleg is helemaal op zijn plaats.
Hoe is je kersverse neefje? Gaat het goed?
Al weersvoorspellingen gekeken?
Mamax, die sanitairhandel is opgehouden zag ik op de site. Hier zit ook iets soortgelijks, maar we gaan toch w.s. voor meer service.
De badkamer is een postzegel, dus we hebben speciale afmetingen van het sanitair nodig.
Ik wil zo graag een bad, het ziet er nu naar uit dat het gaat lukken.
Hoe was het gegaan met oppassen enzo? Gezellig in A'dam gegeten?
Goh Mal, dat kan hard aankomen dus, zo'n aanval..
Hoe is je zus eronder, in deze fase zeg maar?
Tja, of ze gaat wennen.. Ik durf het bijna niet te geloven.
Ze vertoont thuis en op pad nu ook negatief gedrag. Volgt me ook overal in huis, het werkt echt door.
Hoofdpijn over?
Fantastische opa!!
Enka, nu al zwemles?? Voorbereiding voor diplomazwemmen?
Stoer hoor, zo vroeg in het bad. Is hij daarna lekker rustig.. Of niet?
Heeft ze nog veel pijn, Star? Ben je gestart met het drankje? Hoe gaat dat?
Ook lekker vroeg gegeten, Bridges? Mogen wij de avondshift weer alleen draaien he.
Helemaal goedgemaakt hoor! Kijk, als hoogsensitieve trek ik me dit natuurlijk enorm aan! Dus zo'n uitleg is helemaal op zijn plaats.
Hoe is je kersverse neefje? Gaat het goed?
Al weersvoorspellingen gekeken?
Mamax, die sanitairhandel is opgehouden zag ik op de site. Hier zit ook iets soortgelijks, maar we gaan toch w.s. voor meer service.
De badkamer is een postzegel, dus we hebben speciale afmetingen van het sanitair nodig.
Ik wil zo graag een bad, het ziet er nu naar uit dat het gaat lukken.
Hoe was het gegaan met oppassen enzo? Gezellig in A'dam gegeten?
Goh Mal, dat kan hard aankomen dus, zo'n aanval..
Hoe is je zus eronder, in deze fase zeg maar?
Tja, of ze gaat wennen.. Ik durf het bijna niet te geloven.
Ze vertoont thuis en op pad nu ook negatief gedrag. Volgt me ook overal in huis, het werkt echt door.
Hoofdpijn over?
Fantastische opa!!
Enka, nu al zwemles?? Voorbereiding voor diplomazwemmen?
Stoer hoor, zo vroeg in het bad. Is hij daarna lekker rustig.. Of niet?
Heeft ze nog veel pijn, Star? Ben je gestart met het drankje? Hoe gaat dat?
zaterdag 6 maart 2010 om 18:41
quote:compu schreef op 06 maart 2010 @ 18:40:
Dat is leuk, zo'n wortel!! Wat een dotje he, met de 'elastiekjes' om haar polsjes. Ze lijkt nog erg op Cee he, of zie jij al duidelijker verschillen met Cee toen?
Ja lekkere handjes
Veel verschil (d'r oren ), minder haar (ja echt mogelijk), andere vorm ogen, minder dik.
Wacht, ik ga even een foto van Cee neerzetten.
Dat is leuk, zo'n wortel!! Wat een dotje he, met de 'elastiekjes' om haar polsjes. Ze lijkt nog erg op Cee he, of zie jij al duidelijker verschillen met Cee toen?
Ja lekkere handjes
Veel verschil (d'r oren ), minder haar (ja echt mogelijk), andere vorm ogen, minder dik.
Wacht, ik ga even een foto van Cee neerzetten.
zaterdag 6 maart 2010 om 19:28
Compu, wij hebben al het sanitair via badkamermarkt.nl besteld. Scheel veel! Zelfs de aannemer kon het zonder btw in zijn 'eigen' zaak niet zo voordelig krijgen.
Nou, wachten op de oppas en dan zo lekker eten. Ben benieuwd hoe Mamax (Pamax) de oppas geregeld heeft, zodat zij ook lekker kan eten.
Star, ik zou ook toch nog even wachten met de ab, maar volgens mij gaan dit soort ontstekingen niet vanzelf weg. Au, doet zo'n pijn. Vind het zo zielig
Nou, wachten op de oppas en dan zo lekker eten. Ben benieuwd hoe Mamax (Pamax) de oppas geregeld heeft, zodat zij ook lekker kan eten.
Star, ik zou ook toch nog even wachten met de ab, maar volgens mij gaan dit soort ontstekingen niet vanzelf weg. Au, doet zo'n pijn. Vind het zo zielig
zaterdag 6 maart 2010 om 19:33
zaterdag 6 maart 2010 om 19:36
Ik geloof dat ik me moet schamen. Ik heb teveel gezeurd bij jullie .
Ik ben wel enorme voorstander van het Jinny-offensief . Dat dan weer wel.
Jullie zijn heel lief. Ik beloof dat ik niet meer zal zeuren en dat ik niet meer tot de "zielige mensen" zal behoren .
Echt geweldig de post! Postbode schreeuwde al ver voor de deur: da bin ich wieder .
Dikke voor jullie!
zaterdag 6 maart 2010 om 19:42
Degene van het alarm kan een bonk op zijn bolle ogen krijgen. Wat een herrie . En oudste vindt het geweldig (Jinnyman ook trouwens haha). Oudste heeft uren geknutseld (dank voor de huisvogel zoals hij het vogelhuis noemt). Heerlijke thee, ik heb al twee staven nougat op, de beschermengel zit in de portemonnee, ik ben echt zo blij met mijn nieuwe hema-aanwinst in het roze nog wel (dank Hel), ik bedoel echt hema he, man dacht dat de boel in de fik stond, maar dat was de wierook die echt lekker ruikt (vindt man ook nu hij de brandblusser mocht laten staan). De kaarten hangen aan een lijntje te wapperen.
Echt ik ben gelukkig!
Echt ik ben gelukkig!
zaterdag 6 maart 2010 om 19:52
Hallo!
Hier ook avonddienst ja. Vent al om 7.45 weg. kindjes nu lekker op één oor en ik op de bank!~
Jin: kijk dat is mooi, het is je gegund! Fijn dat oudste lekker knutselt! En zo is er dan een week voorbij! Mooi!
Star: haha zag eerste foto's van wortel. Leuk! Zal zo eens kijken naar die van Cee. Sneu dat ze toch nog zwaar heeft!
Amalia: ha wat goed van L.! Ook weer gehad, mooi! Veel plezier met uit eten straks! Geniet ervan!
Compu: ha fijn weer goedgemaakt Neefje is een poepie. Wel even wennen aan de poolse nuchtere kant. Ik mocht na 5 dagen al oppassen vanweg een concert waar de kersverse moeder in haar kraamweek heen wilde. (Is niet gegaan want ik kon niet, maar toch... Ik kon nog niets! Zij loopt alweer vrolijk rond. Heerlijk) Maar erg leuk om zo'n echt neefje te hebben/krijgen! Fijn dat dochter lijkt te wennen!
Gekleurde ijsstokjes kan je mee bouwen. Kan je bruggetjes maken en zo. Leuk hoor! Of op wc rolletje, ook moooooooi!
Hier ook avonddienst ja. Vent al om 7.45 weg. kindjes nu lekker op één oor en ik op de bank!~
Jin: kijk dat is mooi, het is je gegund! Fijn dat oudste lekker knutselt! En zo is er dan een week voorbij! Mooi!
Star: haha zag eerste foto's van wortel. Leuk! Zal zo eens kijken naar die van Cee. Sneu dat ze toch nog zwaar heeft!
Amalia: ha wat goed van L.! Ook weer gehad, mooi! Veel plezier met uit eten straks! Geniet ervan!
Compu: ha fijn weer goedgemaakt Neefje is een poepie. Wel even wennen aan de poolse nuchtere kant. Ik mocht na 5 dagen al oppassen vanweg een concert waar de kersverse moeder in haar kraamweek heen wilde. (Is niet gegaan want ik kon niet, maar toch... Ik kon nog niets! Zij loopt alweer vrolijk rond. Heerlijk) Maar erg leuk om zo'n echt neefje te hebben/krijgen! Fijn dat dochter lijkt te wennen!
Gekleurde ijsstokjes kan je mee bouwen. Kan je bruggetjes maken en zo. Leuk hoor! Of op wc rolletje, ook moooooooi!