Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bridges, komen je klaskindjes ook naar de bruiloft? Komen er veel mensen? Zenuwen?
Jaaaa nog vier nachtjes slapen Bridge
Gekleurde stokjes op een wc-rol, wow, Bridges de Bouvrie
Was gisteren naar een film met George Clooney, up in the air. Heerlijk ontspannen (zelfs in de Jinnytaal ).
En je zusje? So far so good?
quote:Star schreef op 06 maart 2010 @ 19:56:

Gekleurde stokjes op een wc-rol, wow, Bridges de Bouvrie Proest. Trouwt ze met de verkeerde, die achternaam is heul anders hoor!
quote:Jinny schreef op 06 maart 2010 @ 19:56:

Was gisteren naar een film met George Clooney, up in the air. Heerlijk ontspannen (zelfs in de Jinnytaal ).

Hij klonk vast hetzelfde als zijn vrouwelijke tegenspeelster

Maar zelfs in Jinnystad geen bioscopen die de originele Engelstalige versie draaien?
Misschien wel, maar dit is een grote bios en het maakt niet echt veel uit hoor, alles went.
Fijne avond! Ik ben erg moe, ga bankhangen.
Bridges de Bouvries! Geweldig! Geef mij een ijsstokje en ik tover van alles hoor!

Zusje so far so good ja. Ga zo mijn moeder maar inlichten dat die alles in gaten houdt en optreedt als het nodig is. (Zal niet nodig zijn, maar voor mijn gemoedsrust dan maar...) Misschien dat ik vader nog even bel, maar dat weet ik nog niet.

Verder nog 4 nachtjes... Daar ben je dan anderhalf jaar mee bezig. Vandaag laatste keer gezonnebankt. Wratjes gaat goed gelukkig, wordt niet echt erger. Kindjes uit klas komen in de kerk en hebben ook stukje. mocht gisteren niet in klas komen, allerlei spannende dingen. Mocht ook cadeau vragen aan ze dus heb peper en zoutstel gevraagd (zo'n om verse te malen...) Verder vandaag nog kaars geregeld voor kerk waar we dus eigenlijk natuurlijki te laat mee waren dus die wordt nu met spoed beschilderd, kunnen we dinsdag ophalen.

Daarbij vliegen we dus vrijdagochtend vroeg, richting Tenerife! Bedacht gisteravond dat ik eigenlijk geen knappe zomerschoenen heb.... Wilde iets om makkelijk te lopen, gympen of zo. All stars. Is dat nog hip? Of iets anders? En ook nog ergens die in 24 uur leveren of zo?
Star, ik weet welke postbode jij hebt! Postbode Siemen haha. Heb je daar een o.n.s. mee gehad dus.

Oor wordt over 2 jaar geopereerd. Hij gaat er voor de helft af en dan maken ze een nieuwe met bot van haar rib. We mogen het ook later laten doen, mogen we zelf bepalen. Even zien hoe het op school gaat met plagen en hoe haar conditie is.

Neefje?

Nouja Bridges, na 5 dagen naar een concert! Vast geen borstvoeding.

Laat Beatrijs Smulders het niet horen..

Zo vroeg al weg? Had hij een uitje?

Jinny in de blije modus, fijn!! Gelukkig zie je het weer zitten.

Ben je al met oudste op pad geweest? Dragen naar de auto? Of is het zwaar gips?

Amalia, ik zal het onthouden, maar denk dat we toch voor de complete service gaan. Enne..ik geloof dat het betaald wordt, dus hoef me daar geen zorgen om te maken.

Waar zit je vanavond precies? Zal je niet gaan stalken hoor, maar ben benieuwd naar de tent.
Siemen Da's die van saaaaaaai toch?

Ik snap het van het bot uit rib. Heftig. Dacht altijd dat ze het met kraakbeen deden (ja vraag me niet waar ze dat dan weer vandaan zouden moeten halen, behalve gekweekt op muizenruggen).

Bridge, gewoon inlichten je moeder inderdaad, al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Kent ze je moeder goed?

Ik zou gewoon voor een paar slippers gaan, kan best op Tenerife. Maar goed Omoda en Wehkamp leveren snel.

Schattig kindjes uit klas met stukje
Trust Jinny!
Wel bv Compu. Geen idee hoe ze dat voor zich had gezien, maar goed. Nu gaan ze morgen misschien hier in H. (niet mijn dorp, maar andere H.) naar concert. Is 's middags, en dan zouden schoonouders oppassen. Ben benieuwd of dat doorgaat. Dan is hij 2,5 week...
Heb nog Birkenstock slippers (ja weet het, vind jij niks toch? Maar lopen prima) Maar wil nog iets anders, dichts, erbij... Maar nog geen leuke sportieve schoen gezien bij omoda en wehkamp
Bridge, nu bij Scapino Birckenstocks voor 29 euro. Type Madrid

Stressed is just desserts spelled backwards
O, mosterd
Stressed is just desserts spelled backwards
Van Zaai ja. Die kent Starman ook vast niet hihi.

En je neefje?

3-1, dat gaat goed. Blije mannen straks.

Hoe warm is het nu op T.?

Dag Jin!
Tussen 20 en 25 graden. Heerlijk!!!!!!!
Oja Star, ga jij nog naar de MJ musical? Ik vond de winnaar zo'n engerd.. Vanavond weer zo'n programma he.
En geen regen woensdag, Bridges! Ook heerlijk!
Ik heb een paar Birkenstocks hoor Bridge (Suze, die is anti).

Niet dat ze mooi zijn

Mijn neefje?

Nee ik ga niet naar de musical en ik ga ook dat programma van vanavond niet kijken. Jermaine :puke:

Ik heb wel This is It al gekocht
Leuk, lekker in de kamer dansen met Ceetje!

Neefje met zelfde oortje, sorry. Of er al operatieplannen zijn.

CG zit al een paar jaar op het potje. Beetje apart gezicht, al zo groot en dan op het potje.

Mal, hoe gaat dat bij jullie? Wil mr. J. op de wc?
Nee woensdag wordt echt prachtig weer! Wordt een superdag!

Ha mijn moeder net op msn, heeft vingertopje gebroken en was naar HAP vanwege griep. Zit bnu aan AB en paracetamol met codeine... Dan ben je er wel weer woensdag toch? Ha!

Moet er erg om lachen steeds, al die dingetjes. Gaat toch allemaal door!

Zijn deze leuk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven