Wij gaan ervoor...............deel 3!!

20-03-2007 22:19 1066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat dit maar weer een heel vruchtbaar topic mag gaan worden
Swane en Moon kleur is echt makkelijk hoor!! Je typt eerst je tekst dan arceer je de hele tekst en klikt op het T knopje. Dan kies je een kleur en druk je op oké. Voor en achter je tekst moet dan een code komen te staan. Dan kun je je tekst versturen (of je bekijkt het bericht eerst) en dan staat je tekst in kleur!! Succes meiden
Hai meiden,

ik kwam even kijken of gutje misschien al had getest en (goed) nieuws had maar nee dus.Ik heb wel twee testen gehaald maar nog niet gedaan.Ik denk morgenochtend ofzo.Ik weet nog wel de allereerste keer kon ik ook pas met 4,5 week een heeeeeel licht streepje zien.Dus ik heb er voor de zekerheid maar twee gekocht.Als er dan nog niks te zien is kan ik later deze week nog een keer testen.Er is trouwens nog steeds geen ongi spoor te ontdekken.En ik zit nu al op dag 30.

Gutje:Spannend hoor,je rijbewijs halen.De eerste keer in de auto vond ik doodeng maar erg leuk.En ik zou maar eens gauw een test gaan halen.Wie weet......je klinkt idd ook wel erg zwanger.Zou wel erg toevallig zijn want mijn man en ik waren gister ook precies tien jaar bij elkaar.En jullie ook (vorige week dan)!Zou mooi zijn als we nu ook allebei zwanger zouden zijn.

Luna:Wat vond je dochter van haar jas?Paste hij eigenlijk nog want je had hem eigenlijk op de gok meegenomen toch?

En Tijger had het goed uitgelegd hoor maar het wil gewoon maar niet lukken.Heb het nog een keer geprobeerd gister maar niks hoor.Is de tekst in het "antwoordvak" ook al in kleur als je dat hebt gedaan?Nee toch?

Wil:Ik ben blij voor je dat je het alweer iets meer naar je zin begint te krijgen op school.Kan me wel voorstellen dat je na twee dagen kapot bent.Het is natuurlijk weer totaal wat anders als dat je lekker thuis bent.Het vreet energie zo'n klas met kinderen.En spataderen heb ik gelukkig zelf niet maar geloof graag dat je er erg veel last van kan hebben.He schijnt dat elastieken kousen ook nog wel willen helpen.Maar die moet je dan wel altijd dragen.

Swane:Ben blij dat het bij jou ook niet lukt met de kleur hahahaha.Ben ik tenminste niet alleen.En wat lekker dat joost zo lang slaapt zeg!Weet niet of je vóór joost er later uit moest maar wat kan half zeven dan een lekkere tijd zijn hahaha.

Ik kom morgen wel even laten weten of er al wat te zien was.De buuf/vriendin "vroeg" gister wel aan me of ik zwanger was.Ze deed haar duim omhoog en naar beneden.Ik heb met mn armen gedaan dat ik niks wist.Man zei:Zou ze gewoon jouw cyclus bijhouden ofzo?Maar ik denk dat ik tegen haar heb laten vallen dat ik voor de kermis mijn eisprong had.En dan zijn er nu twee weken om dus zou ik ongesteld moeten worden.Ik zeg nog maar ff niks.Al zou het wel handig zijn als ze het zou weten want dan zou ze even op mijn meis kunnen passen als ik naar het ziekenhuis zou moeten voor de echo.

Groetjes moon
JOEPPPIIIIIIEEEEEE!!!!!!!!!!! Het is gelukt.Je moet eerst de kleur aanklikken,dan tekst markeren en dan pas op ok drukken.Zo deed hij het tenminste bij mij!
Moon en Gutje jullie maken het wel heel erg spannend hoor!!!

Het zou écht geweldig zijn als er weer een paar gele strepen in de tabel bij zouden komen! En daarna Purper en ik !!!

Maandag as het HSG onderzoek, toch wel beetje spannend, hoop dat het niet zo pijnlijk is en een week later dan weer terug bij de gynaecoloog (Moon mocht jij eigenlijk in de cyclus van het HSG zwanger proberen te worden of moest je die ronde overslaan? Ik lees overal tegenstrijdige berichten. Ach, voor ons maakt het ook niet zoveel uit, vrees dat ik toch echt Clomid nu nodig heb om zwanger te worden.).

Fijn weekend allemaal en we wachten met spanning af!
Maria,je mag voor mij de tabel aanpassen.......

MET EEN DIKKE GELE STREEP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is RAAAAAAAAKKKKKKK!!!!!!!!!!!!

Ik kan me geluk echt niet op.Slaap al een paar dagen ontzettend slecht want ik wilde zo graag testen maar het kon nog niet.Vanmorgen om half 6 eindelijk mn bed uit om te plassen en met een kloppend hart de test in de urine gehouden.Eerst natuurlijk nog niks te zien maar er staat niet voor niks "resultaat na 3 minuten afleesbaar" in de gebruiksaanwijzing!En jawel hoor...er verscheen een streep precies op de plek waar ik m het liefste wilde zien.

Ik moest meteen huilen van de opluchting!!!!!Ik moet nu dus wel heel erg op me woorden gaan passen want ik wil het natuurlijk nog niet vertellen (al zou ik het aan de andere kant het liefste van de daken willen schreeuwen).Ben tenslotte nog geen 4,5 week zwanger.Maar het schijnt dat het bij een tweede sneller zichtbaar wordt.Dus we moeten het maar even bekijken.Ik ben natuurlijk allemaal al plannen aan het maken in mijn hoofd over hoe we het gaan vertellen en dat ik lekker weer mag gaan shoppen voor zs kleding.Ik ga eind oktober een dagje en nachtje met twee vriendinnen naar een vriendin die in middelburg woont en dan kan ik het mooi tegen hen vertellen.En daar alvast wat kleding kopen!Heb nog wel wat maar het is natuurlijk niet echt meer in de mode.En ik heb ook kleding uitgeleend aan iemand en die is niet echt precies met wassen dus ik moet eerst maar eens kijken hoe het eraan toe is.

Ik kan het gewoon echt niet geloven!!!!!!!!!!!!Maar de test laat toch echt twee strepen zien.Vind het ook wel een klein beetje eng want er kan de komende twee maanden nog van alles misgaan natuurlijk maar daar gaan we maar niet van uit.En ik scheel nu (als alles goed gaat) maar twee maanden met mijn vriendin!!!!!!Dat was ook eigenlijk wel een kleine stiekeme wens van mij, om samen met een vriendin zwanger te zijn.En nu is het zo!

Gutje,Maria en Purper......Ik stuur alle HCG die ik kan missen jullie kant op!!!!!!!!Ik gun het jullie zo ontzettend graag want jullie zijn tenslotte al langer bezig als dat wij zijn en ik hoop echt met heel mn hart dat jullie over niet al te lange tijd ook een positieve test in jullie handen zullen hebben!!!!!!!!!!!!

En maria:Ik weet het eigenlijk niet meer of het nou wel of niet mocht.Ik zou dat gewoon even aan de gynaecoloog vragen want je hebt tenslotte je eisprong dan nog niet gehad.

Er eigenlijk niet echt aan denken (aan zwanger worden) en dan raak gaat dus ook voor mij op.Ik heb de kermis in mijn hoofd gehad en we hebben het wel twee keer gedaan die week maar was meer met de kemis bezig als met zwanger worden.Heeft het dus toch geholpen.Nu maar hopen dat al die alcohol niet voor gekkigheid gaat zorgen.Maar ik heb er een goed gevoel over.

Ik ga nu even spellen op de laptop (daar lig ik nu al mee in bed want vond zo vroeg beneden zitten nou ook nog niet zo'n goed plan) want ik moet mn adrenaline kwijt.!!!!!!Kan natuurlijk niet meer slapen nu!!!!!!

Veel liefs van een hyperactieve,opgeluchte,blije moon.
Oh Moon, joepie!! Gefeliciteerd meid!! Ik ben echt zo onwijs blij voor je. Moest vanmorgen ook direct aan je denken!!

Haha, kan me voorstellen dat je niet meer kon slapen!!

Eindelijk weer een gele streep!! Nu Gutje nog.............en Maria en Purper..........

Liefs Luna
jeeee!!!! joepie!!!!!!

moon van harte gefeliciteerd!!! het is je echt gegunt hoor!!!!!!!

eindelijk he hahhahahaha

bij de 2e kreeg ik niet sneller een dikke buik. ligt er ook een beetje aan geloof ik hoelang ertussen zit en aan je spieren en je bouw dus gewoon afwachten. bij mij zag je het bij beide keren pas na ruim over de helft dus......

hier ook nog geen ongi!!! ook nog geen test in huis dus kan nog niet......erg he.... gisteren zou man eraan denken maar die was te laat thuis..... nu van de week maar doen dan.....
nou dames. hier even een slecht nieuwtje.... ik ben net wat gaan bloeden dsu geen goed nieuws meer vanuit hier.......................................
Ah Gutje, wat balen meid!! Is het echt je ongi?

Dikke knuffel voor jou.

Liefs Luna
Dat hoeft natuurlijk niet he Gutje!Het kan ook een innesteling zijn.Dat geeft soms ook wat bloed.Zou wel heel erg jammer zijn als het wel je ongi is want je klonk ook zo zwanger.

Ik blijf nog ff voor je duimen hoor!

Groetjes moon
Moon!!!!!!!!!!!! Joepie !!!!!!!!!!!

Van harte gefeliciteerd! Ik had er al een heel goed gevoel over, écht super dat het raak is dit keer! Ik heb de tabel meteen aangepast, dus meiden: even F5 voor de nieuwe tabel! Moon het klopt toch dat je dan eind mei uitgerekend bent? Ik was met onze zoon 27 mei uitgerekend maar meneer bleef mooi tot 8 juni zitten !

Gutje hmmm jouw ongi lijkt er dus aan te komen? Hoop echt voor je dat het niet zo is, dat het een innestelingsbloeding is! Voor straks slaap lekker!!!
Even een snelle reactie.

MOON: JAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Gefeliciteerd meid. Het is je zo van harte gegund. Eindelijk weer een gele streep!!!!!!!! Ga er maar heerlijk van genieten.

Gutje, wat balen voor jou weer. Je had goede hoop en dan is het weer niet zo. Opbeurende woorden doen waarschijnlijk niet zo veel, maar ik blijf in ieder geval voor je duimen.

Luna, Hoe gaat het bij jou? Baby zit er nog steeds, dus dat is zeker een goed teken. Als de kleine nu zou komen is dat geen probleem meer toch?

Hoe gaat het met de rest?

Maria, veel succes met het onderzoek. Hoop ook voor je dat het meevalt. En vooral dat je erachter komt wat de oorzaak is enzo.

Hier gaat het matig. Met de kleine gaat het uitstekend. Die is al bijna niet klein meer. Hij heeft 2 tanden, rolt dat het een lievelust is, wil zitten, maar kan alleen zijn evenwicht nog niet bewaren. Het is echt een heerlijk ventje, wat veel goed maakt in de rotperiode waar we nu in zitten. Ik zal van de week even wat nieuwe foto's op de groep plaatsen en daar wat uitgebreider vertellen over hoe het hier allemaal gaat.

De snelle reactie werd toch nog een heel verhaal zie ik :-)
Mij lukt het dus niet met kleur hoor. Mmm nog maar eens proberen.
weer niet, heb de tekst geselecteerd en dan een kleur gekozen, maar werkt niet. Luna, nog tips???
Maria:ik ben wel een beetje laat en je zal het wel niet meer lezen maar veel succes met je HSG vandaag.Ik was zo in de wolken gister dat ik daar niet meer aan heb gedacht! Hoop dat het meevalt.Maar als het een goede arts is moet dat geen probleem zijn.Die zijn wel voorzichtig.

Moet vanmiddag om 10 voor half vijf bij de HA zijn voor een verwijzing.Dan is manlief al thuis en kan die mooi ff op meiske passen want kleine potjes hebben grote oren en die kan ik nog ff niet gebruiken.

Heb het gister aan mn virendin verteld en vanmiddag komt mijn andere vriendin eten dus die ga ik het dan ook vertellen.Vriendin 1 was helemaal verbaasd.Ze wist wel dat we bezig waren maar nu het ook eindelijk is gelukt is ze erg blij voor ons.En vanmiddag dus mijn andere vriendin die ook zwanger is.Ik ga vragen of ze mee gaat naar de jonge gezinnenbeurs in Utrecht.Als ze het dan nog niet snapt dan ga ik zeggen dat we samen een keer voor zskleren gaan shoppen.En als dàn het kwartje nog niet valt dan ga ik het gewoon zeggen.Maar vanwege het kleine potje met grote oren zeg ik het liever niet te hard want ze bazuint echt alles rond.

Ben gisteravond uit eten geweest met mn man,zwager en schoonzus.Mijn man heeft het huis van zn broer geschilderd dus zij hadden ons uitgenodigd.

Erg lekker gegeten maar eigenlijk te veel.Ik had gegrilde kabeljauw genomen.Ben nooit zo van de vis in een restaurant maar vlees zoals tournedos enzo is vaak nog rood van binnen.En dat vind ik normaal erg lekker maar dat mag nu natuurlijk niet meer.Dus ben maar voor de vis gegaan.Want ik kon toch moeilijk zeggen dat ik zwanger was.Dat komt over een paar weken wel.Moest wel toen ik thuis kwam meteen een andere broek aan want de knoop knapte er bijna af.Mn broek stond echt helemaal in mn buik.

Josephine:Ik kijk uit naar de foto's.Jij was tenslotte de eerste toch?En wat de kleur betreft.....de tekst typen, op het vakje met de T klikken,dan de kleur van je keuze aanklikken in het smalle vak en daarna in het grote vak.Dan je tekst markeren en dan op ok drukken.Dan staat aan het begin en aan het einde van je tekst een kleurcode (bovenaan staat een kleur code en beneden aan staat bij mij (/fgcolor) maar dan tussen van die rechte haakjes) en dan kun je op "bekijk bericht" drukken of het idd in kleur is gelukt.

Ik ga even mn kopje thee opdrinken en dan aankleden en boodschappen doen.Ik heb gelukkig vannacht wel heel erg goed geslapen dus ik ben minder moe dan gister.Het gewone leven gaat nu weer begineen.Moet echt even uit een roes vandaan komen.

Groetjes moon
Ben ik weer even.Ben net bij de HA geweest en ik heb een verwijzing gekregen voor de inwendige echo.Stond ik bij de afsprakenbalie een afspraak te maken voor de inwendige echo......komt er een kennis langs!

"Jij zult hier ook wel niet voor gezellige dingen zijn?" Ze moest eens weten!!!!!

Ikke:nou ja,meestal niet hè als je bij een dokter komt.Ik denk dat jij hier ook niet voor de lol bent. Zij weer:"nee.de kinderen hebben ontstoken ogen.

Ik dacht echt: LOOP DOOR!!!!! LOOP DOOR!!!!!

Dat deed ze gelukkig ook!Ze is nogal van de roddel af en toe (ik knip haar ook) en ik heb geen zin in vragen.Nog niet in elk geval.Eerst maar eens een goede echo.De HA was ook blij voor me.Blij dat het eindelijk is gelukt.

Mn vriendin komt nu binnen en die weet het nog niet dus ik ga er snel vandoor.
Wauw, Moon, GEFELICITEERD

Ben erg blij voor jullie, leuk ook dat het toch nog onverwacht is.

moon:

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ben zo blij voor je. heb het hier wel meteen verteld, mag toch wel he?

gutje:
Bedankt voor alle felicitaties!!!!

Ik ben echt gewoon zo blij!!!Het zingt echt de hele dag in mijn hoofd...ik ben zwanger!

De buuf/vriendin sprak ik vandaag nog.Ik heb gezegd tegen haar dat ik ongesteld ben geworden.Ben ik ook weer een maandje daar vanaf.Ze vond het ontzettend jammer en ze had echt gedacht dat het raak was (ze moest eens weten!!!) omdat we er eigenlijk een beetje vaag over deden.Ze vroeg ook of we al plannen hadden om naar het ziekenhuis te gaan.Ik heb maar gezegd dat ik december als grens heb gesteld.Als het dan nog niet raak zou zijn dat ik dan naar het ziekenhuis ga.

Vriendin die kwam eten was ook heeeel erg blij voor me.Ze vindt het helemaal geweldig.Echt, dat gezícht, toen ik zei dat we wel samen voor zskleren kunnen gaan shoppen!!!Onbetaalbaar!!!

Gutje:Hoe staat het met jou meid?Heeft het nog doorgezet?Ik hoop het niet!

Mn duimen beginnen al blaren te krijgen hoor!Ik geef het nog niet op.

Maria:Hoe was het onderzoek vandaag???Viel het allemaal een beetje mee?Moet je nou volgende week terug komen voor de uitslag?

Wil:Tuurlijk vertel ik het hier als eerste!!!We zijn een lekker hecht cluppie en ik moest het gewoon kwijt.Niemand weet toch wie ik ben dus het gaat ook het dorp niet rond hahaha.En zo is het een mooie uitlaatklep.

Even heel wat anders...Hoe krijgen jullie nou zo'n mooi plaatje in beeld op de plek van die "smiley"?Dat wil ik ook wel.En al die emoticons?Hoe doe je dat?Graag in jip en janneke/sesamstraattaal!!!!Anders snap ik er niks van.Blond hè!

Ga lekker mn bed opzoeken zo meteen.Ben bekaf.En man ligt er al in.Die voelde zich niet zo lekker.Die slaapt al.

Groetjes moon
anoniem_31132 wijzigde dit bericht op 24-09-2007 22:07
Reden: nog n stukkie erbij
% gewijzigd
Moon, van harte gefeliciteerd!!!!!!!

Super joh!!!
Moon, ik kan me echt heeeeel goed voorstellen dat je zweeft op dit moment en ontzettend blij bent! Dus laat je hier maar helemaal gaan hahaha! Jullie waren toch ook al een jaar bezig, dan is het zo "normaal" dat je gewoon iedere maand weer ongesteld wordt. En dan heb je ineens tóch een positieve test in handen! Dat is dan toch geweldig?

Het onderzoek viel vandaag reuzemee! Inderdaad, menstruatieachtige pijn, meer niet. De uitslag was ook helemaal goed, de eileiders waren goed doorgankelijk. Ach, had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht. Zoals ik al eerder zei, volgens mij is m'n hormoonhuishouding "gewoon" in de war en kan daardoor het (misschien wel bevruchte?) eitje zich niet innestelen, dat is wat ik denk. Volgende week dinsdag terug naar de gynaecoloog, dan krijgen we ook de uitslag van het zaadonderzoek.

Overigens kun je een "portret" aanmaken in je profiel via "mijn Viva". Die leuke emoticons kun je kiezen als je reageert via "plaats een reactie, voor uitgebreide mogelijkheden kies REAGEER". Als je je reactie plaatst door te klikken op "plaats een reactie", dan krijg je niet deze uitgebreide mogelijkheiden. Begrijp je?

Volgens mij klink ik een beetje vaag, zal wel aan het tijdstip van de dag liggen . Slaap lekker allemaal!

Oh ja: willen jullie indien nodig gewijzigde gegevens voor de tabel aan me doorgeven? Kloppen alle leeftijden nog of zijn we inmiddels al weer een jaartje ouder?
maria, gelukkig dat het meeviel in het ziekenhuis....

moon, heerlijk, je klinkt zo gelukkig. ik herken het helemaal van toen ik net zwanger was van mijn zoon. dat duurde bijna 2,5 jaar en toen was ik ook zo onwerkelijk en blij.... hihihi

nou hier is het toch wel een ongi hoor. niet heel stevig maar wel te veel voor iets anders.......

dank je voor julie lieve woorden allemaal. het steunt echt hoor. aangezien verder neimand het hier weet en manlief er ook mee zit is het weleens lekker om zo gesteunt te worden. en hier weet iedereen hoe het voelt...........
Hai meiden,

Ik word steeds beter met de pc !Zoals jullie kunnen zien is het mij ook gelukt om mn schermafbeelding te wijzigen.En het was niet eens moeilijk!Kwam door de goede uitleg en een beetje geluk.

Maria:Ik ben erg blij dat je HSG mee gevallen is.Laten we hopen dat de hromoonhuishouding in de war is en dat je het met clomid afkan.Dat zou wel het mooiste zijn.Heb je nog gevraagd over de sex nu zo na het onderzoek?

Gutje:Wat vind ik het ontzettend jammer dat je toch ongi bent geworden!Wat kan je lijf je toch voor de gek houden!Stom hè,dat je dan vanzelf van alles gaat voelen.

Ik ga mn bedje opzoeken.Heb vannacht weer erg slecht geslapen omdat het erg onweerde bij ons.Sliep ik bíjna,kwam er toch een klap!!!!!!Dat wil je echt niet weten.Zou best eens kunnen dat die ergens is ingeslagen.Heb vanmiddag ook even een uurtje in bed gelegen.Dochter was tv aan het kijken in ons bed en ik heb mn ogen even dicht gedaan.Niet echt vast geslapen maar wel even goed rust gehad.

Welterusten allemaal.

Groetjs moon
Oh ja,Maria: Ik ben vrijdag jarig en word dan 29!Die mag je van mij alvast veranderen.Die paar dagen maken ook niks uit
Gutje balen dat de ongi toch echt heeft doorgezet. Als het zo lang uit blijft, dan krijg je toch hoop. Sterkte meid!

Moon duik maar lekker vroeg je bed in, dat is goed voor je ! Bespeur je inmiddels al wat kwaaltjes? Hoop dat misselijkheid je bespaard blijft!

Over het zwanger worden deze ronde: dat was lekker vaag: de assistente radiologie adviseerde om deze cyclus niet zwanger te worden ("rontgenstraling is niet goed voor het eitje, ik zou deze ronde overslaan") en toen ik later de verpleegkundige van de poli gynaecologie vroeg gaf zij als antwoord dat het wél mag. Je mag alleen niet zwanger zíjn tijdens het onderzoek! Ik was het de gynaecoloog vergeten te vragen (die kwam al laat en werd ook nog eens weggeroepen). Dus ja, wat moet ik nou met die twee verschillende antwoorden? Denk dat we het het voor de zekerheid maar veilig doen deze maand rond m'n eisprong. Ach, met dat lage progesterongehalte van mij is de kans sowieso piepklein. Ik zal het volgende week bij de gynaecoloog nog wel even aankaarten.

Meiden weer ff F5 voor de nieuwe tabel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven