3000+ deel 39
zaterdag 6 maart 2010 om 20:13
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
zondag 7 maart 2010 om 02:41
zondag 7 maart 2010 om 02:49
Is nog wel een beetje een georganiseer om het stil te houden en hem te ontvoeren daar naar toe, even kijken hoe ik het ga doen.
Zeker omdat we morgen op bankenjacht gaan en de macdonalds en CFK een grote aantrekkingkracht op vriend hebben , die zullen we vast tegen gaan komen en moet ik hem vandaan zien te praten.
Zeker omdat we morgen op bankenjacht gaan en de macdonalds en CFK een grote aantrekkingkracht op vriend hebben , die zullen we vast tegen gaan komen en moet ik hem vandaan zien te praten.
zondag 7 maart 2010 om 02:52
hahaha, Roos, dat vond ik zelf ook wel weer... beetje sarcastisch.
Maar weet je, ik hou wel van lekker eten en het is best een restaurant op een wat hoger niveau (geen sterren hoor) dus ik verwacht omvangrijke gangen.
Bovendien is het een arrangement, ik heb niets te kiezen, wel eng, maar geeft ook weer rust. Beetje dubbele bodem wel.
Heb aangegeven geen vlees voor mij en verder vaar ik er maar op dan.
Heb er al vaker gegeten dus ik ken het restaurant wel, durf het wel aan.
Maar weet je, ik hou wel van lekker eten en het is best een restaurant op een wat hoger niveau (geen sterren hoor) dus ik verwacht omvangrijke gangen.
Bovendien is het een arrangement, ik heb niets te kiezen, wel eng, maar geeft ook weer rust. Beetje dubbele bodem wel.
Heb aangegeven geen vlees voor mij en verder vaar ik er maar op dan.
Heb er al vaker gegeten dus ik ken het restaurant wel, durf het wel aan.