E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
zondag 7 maart 2010 om 11:13
quote:mamalief schreef op 07 maart 2010 @ 01:54:
Vorige meet wist niemand wie ik was totdat ik mijn mamalief-sticker verving door een BAM-sticker dus ga nu maar meteen herkenbaar
Tsss... ik was helemaal in verwarring: Ben jij BAM én Mamalief??
Compleet confuus, zonder een druppel drank in mijn lijf.
Als je je masker weer opzet, herken ik je nu direct hoor!
Vorige meet wist niemand wie ik was totdat ik mijn mamalief-sticker verving door een BAM-sticker dus ga nu maar meteen herkenbaar
Tsss... ik was helemaal in verwarring: Ben jij BAM én Mamalief??
Compleet confuus, zonder een druppel drank in mijn lijf.
Als je je masker weer opzet, herken ik je nu direct hoor!
Known to cause insanity in laboratory mice
zondag 7 maart 2010 om 12:57
quote:Vinyl schreef op 06 maart 2010 @ 16:04:
[...]
Haha!
en jullie elkaar rugdekking geven, ik zie het helemaal voor me!
Kom in elk geval met jullie kletsen, was de vorige keer véél te kort!
En nee, ik denk niet dat ik d'r nog mee krijg...
Balen... maar ga het nog wel een keer vragen!No need to, ik kom niet
[...]
Haha!
en jullie elkaar rugdekking geven, ik zie het helemaal voor me!
Kom in elk geval met jullie kletsen, was de vorige keer véél te kort!
En nee, ik denk niet dat ik d'r nog mee krijg...
Balen... maar ga het nog wel een keer vragen!No need to, ik kom niet
zondag 7 maart 2010 om 13:00
quote:Donkeyshot schreef op 07 maart 2010 @ 01:48:
Omdat het een behoorlijk grote groep lijkt te gaan worden ben ik warm voorstander van goed duidelijke stickers:
- witte achtergrond
- geschreven met donkere viltstift, niet te priegelig
- je eigen voornaam en je forumnaan
Desgewenst bied ik mijn diensten aan om de stickers te schrijven. Doe ik ook nog wat nuttigs.
Enne dames: als er op de meeting opvallend naar uw boezem wordt geloerd probeert vermoedelijk iemand uw sticker te lezen ...
Lijkt me handig, iemand die vooraf de stickers maakt.
Vorige keer gebeurde het 'even' bij het inschrijven (wat voor sommige mensen wel een zenuwenmoment is). Mijn eigen sticker was door Zwieber geschreven (die had iig geen trilhandjes zoals ik ) maar was niet heel erg duidelijk geworden.
En voornaam paste er niet op, alleen mijn nick.
Omdat het een behoorlijk grote groep lijkt te gaan worden ben ik warm voorstander van goed duidelijke stickers:
- witte achtergrond
- je eigen voornaam en je forumnaan
Desgewenst bied ik mijn diensten aan om de stickers te schrijven. Doe ik ook nog wat nuttigs.
Enne dames: als er op de meeting opvallend naar uw boezem wordt geloerd probeert vermoedelijk iemand uw sticker te lezen ...
Lijkt me handig, iemand die vooraf de stickers maakt.
Vorige keer gebeurde het 'even' bij het inschrijven (wat voor sommige mensen wel een zenuwenmoment is). Mijn eigen sticker was door Zwieber geschreven (die had iig geen trilhandjes zoals ik ) maar was niet heel erg duidelijk geworden.
En voornaam paste er niet op, alleen mijn nick.
zondag 7 maart 2010 om 13:07
zondag 7 maart 2010 om 13:17
quote:c_estelle schreef op 07 maart 2010 @ 13:04:
Ik kan me trouwens nog herinneren dat er iemand was, vlak na de eerste meet, die had aangeboden om, voor de volgende meet, naamplaatjes met avatars in elkaar te knutselen, ik weet alleen niet meer wie het was..... en nee, it wasn't me! Courage en ik!
Ik kan me trouwens nog herinneren dat er iemand was, vlak na de eerste meet, die had aangeboden om, voor de volgende meet, naamplaatjes met avatars in elkaar te knutselen, ik weet alleen niet meer wie het was..... en nee, it wasn't me! Courage en ik!
zondag 7 maart 2010 om 13:27
quote:c_estelle schreef op 07 maart 2010 @ 13:19:
[...]
Staat die belofte nog? Offe.........
Ja, denk het wel. Courage, lees je hier nog mee?
Anders Hyven we even?
Alleen moeten we even kijken dan hoe we dat doen met printen enzo? Ik werk inmiddels op een andere locatie en we hebben geen kleurenprinter meer
[...]
Staat die belofte nog? Offe.........
Anders Hyven we even?
Alleen moeten we even kijken dan hoe we dat doen met printen enzo? Ik werk inmiddels op een andere locatie en we hebben geen kleurenprinter meer
zondag 7 maart 2010 om 13:45
quote:Vinyl schreef op 07 maart 2010 @ 13:27:
[...]
Anders Hyven we even?
Je mag mij ook hyven hoor, via de meet hyve kun je me wel vinden.
Ik wil het ook wel uitprinten als het jouw niet lukt.
[...]
Anders Hyven we even?
zondag 7 maart 2010 om 13:48
quote:c_estelle schreef op 07 maart 2010 @ 13:45:
[...]
Op stickerdingen enzo?
Ik zal Courage nog eens vragen wat de bedoeling was en hoe we het zouden doen
Maar nu eerst op pad zo, zwager ophalen, die komt terug uit Afghanistan. Leuk!
[...]
Op stickerdingen enzo?
Ik zal Courage nog eens vragen wat de bedoeling was en hoe we het zouden doen
Maar nu eerst op pad zo, zwager ophalen, die komt terug uit Afghanistan. Leuk!
zondag 7 maart 2010 om 14:13
quote:Donkeyshot schreef op 07 maart 2010 @ 01:48:
- witte achtergrond
- je eigen voornaam en je forumnaanDat dacht ik dus mooi even van niet.
- witte achtergrond
- je eigen voornaam en je forumnaanDat dacht ik dus mooi even van niet.
zondag 7 maart 2010 om 14:18
En zenuwen... geen last van hoor. Degenen die er de vorige keer niet waren hebben me zo'n 9232839042834 keer voorbij kunnen zien komen op het fototopic, dus aan mij kan niet zo veel meer tegenvallen zit niet zo veel verrassings-effect meer. Ik word hooguit een beetje zenuwachtig van het idee van MissC in de jurk van C_estelle...
Sjee, ja, over jurken gesproken... Wat trek ik áán eigenlijk?!
*is opeens toch wél zenuwachtig*
Sjee, ja, over jurken gesproken... Wat trek ik áán eigenlijk?!
*is opeens toch wél zenuwachtig*